Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/artor

Marketing

Jesmo li mi željezničari tek slučajni promatrači u našoj utakmici stoljeća

Zadnji dana sve je podređeno nogometu i nadolazećem prvenstvu u Brazilu. Poseban interes javnost pokazuje prema „revolucionarnim“ promjenama koje je Kovač uveo u pripreme. Nova tehnološka rješenja i mjerači na svakom igraču, ploče, zdravstveni pregledi i testiranje spremnosti igrača samo su neke od novosti. Ali priča se o njegovoj strogoći i disciplini ispod koje se krije emotivac. Kako god bilo, Kovač je uspio svojom metodom „analitika + spremnost + emocija“ postići pozitivno ozračje oko reprezentacije u Brazilu.
Nisu svi baš oduševljeni s tim novim metodama. Tako nekadašnji vrhunski nogometaš Mario Stanić govori kako je nekad bilo bolje iako su i njih testirali na različite načine. Moglo se je malo prošvercati i predahnuti, a opet odigrati utakmicu na visokom nivou. Većina željezničara koji danas još drže ovaj sustav da se skroz ne raspadne upravo sliče Staniću. Nisu neke administrativci i ljudi od papira, ali kad treba stisnuti odrade svoj posao. I dobro ga pri tome znaju odraditi. Ponekad se prošvercaju malo, ali uvijek su spremni podmetnuti leđa kad je potrebno. Za njih znam reći da su tradicionalni željezničari. I ponosni smo na njih.
Vrlo brzo bi se mogao steći i pogrešan dojam kako je nedostatak modernih tehnologija za analitičku pripremu najveći problem željeznice danas. To i nije baš tako. U željeznici postoji niz skupih, moglo bi se reći i milijunsko skupih, tehnoloških rješenja koja su nabavljena upravo za analitičku pripremu. To je jedan ROMAN koji složi pri izradi voznog reda, to je i SAP koji unaprjeđuje cjelokupno poslovanje, to je i ARIS za analitički pristup procesima, tu je i GPS aplikacija za praćenje cestovnih vozila. To je nedavno promovirana modernizacija prodaje prijevoznih isprava i rezervacija. Iako su te tehnologije godinama u sustavu zanemariva je korist od njih,a trošak visok. Za razliku od tradicionalnih željezničara ovdje imamo uvezeno znanje za analitiku ali bez stručnosti i emocija za željeznicu. Osobe koje promoviraju taj dio zovu se modernim željezničkim menadžerima.
Tako lagano dolazim do današnje utakmice s Brazilom. Neovisno kakav će rezultat večeras biti naša reprezentacija ima Kovača i njegov model ASE. Siguran sam kako nas neće osramotiti. Dok večeras budu svirane himne sjetit ću se naše jadne željeznice i reći: AJMO HRVATSKA!



Post je objavljen 25.06.2014. u 18:35 sati.