Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/marincica

Marketing

POTEŠKOĆE U UČENJU I PONAŠANJU Zločesta i nemirna ili samo drukčija djeca



Unatoč obrazovanju i iskustvu, i danas ćete u našim školama naći zabrinjavajući postotak učitelja i profesora koji djecu s ADHD-om, ('poremećaj' pomanjkanja pažnje i hiperaktivnost), proglašavaju neodgojenom i zločestom, a onu s disleksijom i disgrafijom – nepismenom, lijenom i glupom. Ako tako razmišljaju stručnjaci, zar se trebamo čuditi vršnjačkom ismijavanju i vrijeđanju!?
Ne manje važno jest to da učitelj na primjeren način ostaloj djeci objasni kako je riječ o posebnom djetetu, koje drukčije vidi svijet. I to je zapravo najvažnije što se u početku može i treba učiniti, uz strpljivost, upornost i podršku obitelji u savladavanju školskog gradiva. Djeca s adhd-om često su kreativna i natprosječno inteligentna i mogu dobro funkcionirati kad im okolina pruži šansu.
Novi problemi će se uz svu brigu i napore vjerojatno javiti u petom razredu, kad se ne mogu birati profesori, ali ako se do tada u djetetu razvije samopouzdanje, manje će ga pogađati poteškoće i nerazumijevanje. Kasnije bi trebalo biti nešto lakše - srednju školu možemo birati u skladu s interesima i talentima, a sve više dolazi vrijeme u kojem i poslodavci shvaćaju promašaje našeg obrazovanja i beskorisnost naštrebanog teorijskog znanja.

Vremena se mijenjaju pa je stručnu pomoć, kao i privatne građanske inicijative lakše naći, na netu su aktivni forumi koji pomažu da se obitelji ne osjećaju ostavljenima i u neznanju. Marko Ferek u sebi je otkrio puno kreativnog potencijala te o tome napisao knjigu 'Kreativni sanjari'. Sjajno je to štivo koje mnogo objašnjava, a može poslužiti i kao svojevrstan vodič o tome kako različitost pretvoriti u prednost.



Post je objavljen 29.07.2013. u 07:49 sati.