Brand pića Johnnie Walker je inspirirao ljude iz različitih dijelova svijeta da se pridruže projektu Keep Walking i pomognu u oblikovanju budućnosti svoje zajednice. Mnogim donacijama pomažu u razvoju inspirativnih projekata.
Keep Walking je trenutko aktivan u Europi na tri tržišta - Nizozemska, Belgija i Njemačka. Kao dio ove inicijative, tvrtka Johnnie Walker je dovela po prvi put inovativnu PaveGen tehnologiju u ove zemlje. Tvrtka PaveGen osmislila je kako pretvoriti energiju koju stvaraju otisci stopala u električnu energiju. Svaki puta kada netko prelazi preko ploče Pavegen kinetička energija pretvara se u električnu koja se može skladištiti i koristiti u razne svrhe. U sklopu projekta "Keep Walking Project" možete se označiti na Facebook mapi i odlučiti koji grad u vašoj državi će dobiti PaveGen tehnologiju!
U sklopu ugovora Live Nationa i Madonne, Madonna je postala zaštitno lice projekata Smirnoff "Nightlife Exchange Project" i Johnnie Walker "Keep Walking Project". Za Smirnoff, Madonna je iskoristila ikonski plesni status, a za Johnnie Walker je u ulozi ambasadora kao jedna od najutjecajnijih osoba s neodoljivom životnom pričom. Svaki program Smirnoffa i Johnnie Walkera podržava Madonnin novi album i turneju.
U Brazilu je pokrenut kreativni program "Urban art in MIS" kao dio projekta "Keep Walking, Brazil".
Trideset uličnih umjetnika je radilo u radionicama na kreiranju covera za remix singl "Superstar", koji će izaći u prosincu na brazilskom tržištu. Još uvijek nije precizirano o kakvom se izdanju singla radi. Mentori Binho Ribeiro i Giovanni Bianco vode ovaj projekat, a Madonna će izabrati pobjednika s najboljim coverom.
Izložba će biti otvorena 16. prosinca i očekuje se Madonnin dolazak.
Post je objavljen 31.10.2012. u 11:24 sati.