| < | listopad, 2012 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.

- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.

- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"

Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Brand pića Johnnie Walker je inspirirao ljude iz različitih dijelova svijeta da se pridruže projektu Keep Walking i pomognu u oblikovanju budućnosti svoje zajednice. Mnogim donacijama pomažu u razvoju inspirativnih projekata.
Keep Walking je trenutko aktivan u Europi na tri tržišta - Nizozemska, Belgija i Njemačka. Kao dio ove inicijative, tvrtka Johnnie Walker je dovela po prvi put inovativnu PaveGen tehnologiju u ove zemlje. Tvrtka PaveGen osmislila je kako pretvoriti energiju koju stvaraju otisci stopala u električnu energiju. Svaki puta kada netko prelazi preko ploče Pavegen kinetička energija pretvara se u električnu koja se može skladištiti i koristiti u razne svrhe. U sklopu projekta "Keep Walking Project" možete se označiti na Facebook mapi i odlučiti koji grad u vašoj državi će dobiti PaveGen tehnologiju!
U sklopu ugovora Live Nationa i Madonne, Madonna je postala zaštitno lice projekata Smirnoff "Nightlife Exchange Project" i Johnnie Walker "Keep Walking Project". Za Smirnoff, Madonna je iskoristila ikonski plesni status, a za Johnnie Walker je u ulozi ambasadora kao jedna od najutjecajnijih osoba s neodoljivom životnom pričom. Svaki program Smirnoffa i Johnnie Walkera podržava Madonnin novi album i turneju.
U Brazilu je pokrenut kreativni program "Urban art in MIS" kao dio projekta "Keep Walking, Brazil".
Trideset uličnih umjetnika je radilo u radionicama na kreiranju covera za remix singl "Superstar", koji će izaći u prosincu na brazilskom tržištu. Još uvijek nije precizirano o kakvom se izdanju singla radi. Mentori Binho Ribeiro i Giovanni Bianco vode ovaj projekat, a Madonna će izabrati pobjednika s najboljim coverom.
Izložba će biti otvorena 16. prosinca i očekuje se Madonnin dolazak.