Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

Treća nesreća

Prva vijest o Madonninom dolasku u Zagrebu je osvanula u svibnju 2008. kad se planirala turneja "Sticky & Sweet". Datum 23. rujna za koncert u Zagrebu je planuo na Madonninoj službenoj web stranici, a dan poslije je nestao! Nagađalo se da je koncert nestao s popisa na zahtjev organizatora koncerta, tvrtke Lupa Promotions, jer su željeli da pregovori s Madonnom menadžmentom budu završeni s potpisom u ugovoru. Live Nation je komentirao u priopćenju da se zapravo radilo o pogrešci: "Ako se Zagreb našao na popisu gradova u sklopu svjetske turneje, riječ je o pogrešci. Za sada možemo potvrditi samo koncerte s naše službene stranice." Datum zagrebačkog koncerta je na kraju pripao Beču, jer su ponudili više novca.

U prvom mjesecu 2009., dogovoren je Madonnin koncert u Ljubljani, na Hipodromu. Vladimir Ivanković, suvlasnik i direktor tvrtke Lupe Promotion, je za Madonna Blog objasnio koji je bio razlog Madonninog nedolaska u Zagreb u sklopu turneje 'Sticky & Sweet'. "Razlog Madonninog dolaska u Ljubljanu a ne u Zagreb je čisto poslovna odluka, Lupa promotiona i Live Nationa, kao i bolji financijski potencijal koji njen koncert može ostvariti u Ljubljani. To je bila jedna od presudnih stvari koja je koncert pomakla u Ljubljanu. U Zagrebu se za kolovoz priprema jedan veliki projekt, i procjena je nas i naših partnera da Zagreb nije u stanju podnijeti 2 velika projekta praktički istovremeno" - komentirao je Ivanković.

Prodaja je išla bolje od ovogodišnjeg zagrebačkog koncerta, ipak, slovenski mediji su brujali o otkazivanju koncerta čak mjesec dana prije. Trinaest dana prije ljubljanskog koncerta, Lupa Promotion i Eventim su potvrdili da je koncert otkazan zbog logističkih razloga...

Hrvatski organizatori su ove godine imali novu priliku ugostiti jednu od najvećih umjetnica svih vremena i ponovo su uprskali. U svom priopćenju su objavili: "U ovom slučaju nismo mogli ići ispod nekih dogovora koje smo imali s domaćim partnerima i preuzeti logističke obveze koje su pred nas naknadno stavljene, a odnose se na način korištenja stadiona. Obzirom na to, zajednička je odluka da bez toga logistički nije moguće organizirati koncert na zadovoljavajući način, koji ne bi donio gubitak svim stranama u projektu."

Nezamislivo mi je da su hrvatski organizatori smjeli lansirati prodaju ulaznica s toliko visokim cijenama, ne razmišljajući na životni standard ovog regiona. Zar nije postojala mogućnost da prethodno pregovaraju za pristojnije cijene? Moram istaknuti i promociju koju su vodili...ustvari, gdje je ta promocija? Nagradna igra magazina Story i to je sve? Prisjetimo se, za primjer, promotivne kampanje crnogorskog koncerta, gdje su billboardi postavljeni u svim većim, pa čak i u manjim gradovima; Zagrebu, Splitu, Banja Luci, Sarajevu, Beogradu, Mostaru...
Live Nation, nažalost, sigurno više neće razmišljati o dolasku Madonne u Hrvatsku, nakon kraha hrvatskih organizatora. Moguće je da i Live Nation sudjeluje u ovome, pošto znaju da vlada slaba prodaja ulaznica ove turneje, najlakše im je otkazati koncert u manjem gradu kako bi veći gradovi prikupili dodatne fanove, time budu rasprodani i Madonna duplo obogati svoj džep. Možemo nagađati, Madonna ne dolazi u Zagreb i to je sigurno. Nadam se da ću nešto isplanirati za dolazak u drugom gradu. Cross Fingers for M. :)

Podijelite svoje reakcije o otkazivanju koncerta u Zagrebu i bit će objavljeni na blogu. Svoj komentar pošaljite na email madonna_blog_hr@hotmail.com.


Post je objavljen 09.03.2012. u 19:43 sati.