< | ožujak, 2012 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Prva vijest o Madonninom dolasku u Zagrebu je osvanula u svibnju 2008. kad se planirala turneja "Sticky & Sweet". Datum 23. rujna za koncert u Zagrebu je planuo na Madonninoj službenoj web stranici, a dan poslije je nestao! Nagađalo se da je koncert nestao s popisa na zahtjev organizatora koncerta, tvrtke Lupa Promotions, jer su željeli da pregovori s Madonnom menadžmentom budu završeni s potpisom u ugovoru. Live Nation je komentirao u priopćenju da se zapravo radilo o pogrešci: "Ako se Zagreb našao na popisu gradova u sklopu svjetske turneje, riječ je o pogrešci. Za sada možemo potvrditi samo koncerte s naše službene stranice." Datum zagrebačkog koncerta je na kraju pripao Beču, jer su ponudili više novca.
U prvom mjesecu 2009., dogovoren je Madonnin koncert u Ljubljani, na Hipodromu. Vladimir Ivanković, suvlasnik i direktor tvrtke Lupe Promotion, je za Madonna Blog objasnio koji je bio razlog Madonninog nedolaska u Zagreb u sklopu turneje 'Sticky & Sweet'. "Razlog Madonninog dolaska u Ljubljanu a ne u Zagreb je čisto poslovna odluka, Lupa promotiona i Live Nationa, kao i bolji financijski potencijal koji njen koncert može ostvariti u Ljubljani. To je bila jedna od presudnih stvari koja je koncert pomakla u Ljubljanu. U Zagrebu se za kolovoz priprema jedan veliki projekt, i procjena je nas i naših partnera da Zagreb nije u stanju podnijeti 2 velika projekta praktički istovremeno" - komentirao je Ivanković.
Prodaja je išla bolje od ovogodišnjeg zagrebačkog koncerta, ipak, slovenski mediji su brujali o otkazivanju koncerta čak mjesec dana prije. Trinaest dana prije ljubljanskog koncerta, Lupa Promotion i Eventim su potvrdili da je koncert otkazan zbog logističkih razloga...
Hrvatski organizatori su ove godine imali novu priliku ugostiti jednu od najvećih umjetnica svih vremena i ponovo su uprskali. U svom priopćenju su objavili: "U ovom slučaju nismo mogli ići ispod nekih dogovora koje smo imali s domaćim partnerima i preuzeti logističke obveze koje su pred nas naknadno stavljene, a odnose se na način korištenja stadiona. Obzirom na to, zajednička je odluka da bez toga logistički nije moguće organizirati koncert na zadovoljavajući način, koji ne bi donio gubitak svim stranama u projektu."
Nezamislivo mi je da su hrvatski organizatori smjeli lansirati prodaju ulaznica s toliko visokim cijenama, ne razmišljajući na životni standard ovog regiona. Zar nije postojala mogućnost da prethodno pregovaraju za pristojnije cijene? Moram istaknuti i promociju koju su vodili...ustvari, gdje je ta promocija? Nagradna igra magazina Story i to je sve? Prisjetimo se, za primjer, promotivne kampanje crnogorskog koncerta, gdje su billboardi postavljeni u svim većim, pa čak i u manjim gradovima; Zagrebu, Splitu, Banja Luci, Sarajevu, Beogradu, Mostaru...
Live Nation, nažalost, sigurno više neće razmišljati o dolasku Madonne u Hrvatsku, nakon kraha hrvatskih organizatora. Moguće je da i Live Nation sudjeluje u ovome, pošto znaju da vlada slaba prodaja ulaznica ove turneje, najlakše im je otkazati koncert u manjem gradu kako bi veći gradovi prikupili dodatne fanove, time budu rasprodani i Madonna duplo obogati svoj džep. Možemo nagađati, Madonna ne dolazi u Zagreb i to je sigurno. Nadam se da ću nešto isplanirati za dolazak u drugom gradu. Cross Fingers for M. :)
Podijelite svoje reakcije o otkazivanju koncerta u Zagrebu i bit će objavljeni na blogu. Svoj komentar pošaljite na email madonna_blog_hr@hotmail.com.