Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

There’s only one Queen and that’s Madonna, bitch!

U nastavku su recenzije Madonninog nadolazećeg albuma "MDNA"! Donosim vam opis pjesama samo za one koje još nismo čuli u cijelosti.

1. GIRL GONE WILD (produced by Madonna, Benny Benassi)

2. GANG BANG (produced by Madonna, The Demolition Crew)
Mirror: Prljavi elektro beat koji vas navodi na ples! Posebno mi se sviđa kraj kad Madonna pjeva kao u "Human Nature": "If you're gonna act like a bitch, then you're gonna die like a bitch." Na kraju se čuje pucanj pištolja!
Guardian: Madonna igra ulogu. Veliki beatovi, izgovaranje stihova, bez glavnog refrena, zvučni efekti i nametanje činjenice da je mračna strana jako zabavna! Pjesma podsjeća na eru "American Life" sa spojem raznih žanrova. Tekstovno, ovo je pjesma o osveti iz fantazije, a ne o prljavom činu.
Digital Spy: Pjesma je potpuno smiješna i sjajna!
Telegraph: Najzanimljivija i najčudnija pjesma! Uz prepletanje drukčijih beatova i stilova pjevanja pjesma vam pruža potpuno drukčiju atmosferu od drugih pjesama.
Popjustice: U pjesmi se čuju pucnjevi, padanje potrošenih metaka na pod, policijske sirene. "I made a decision I would never look back. So how did I end up with one eyed jack? You have to die for me baby… How could I move on with my life if you didn’t die for me baby? If you didn’t die for me baby? My love is dead and I have no regrets. He deserved it. And I’m going straight to hell. And I gotta lot of friends there. And if I see that bitch in hell, I’m gonna shoot him in the head again. Cos I wanna see him die over and over and over and OVER AND OVER NOW DRIVE BITCH, I SAID DRIVE BITCH. And while you’re at it DIE BITCH. That’s right, drive, bitch."

3. I'M ADDICTED (produced by Madonna, Benny Benassi, The Demolition Crew)
Mirror: Euforična i zarazna! Pjesmu trebate pustiti glasno i zbog zadovoljstva na plesnom podiju! Teški zvuk Benny Benassia natjerat će vas na ples u dijelu "I'm addicted to your looooove!"
Guardian: Ova pjesma nastavlja temu zabave! Prelijevanje beata u prepoznatljivi zvuk Calvina Harrisa. Na kraju Madonna speluje MDNA, što će sigurno iskoristiti da publika ponavlja na svjetskoj turneji.
Digital Spy: Ovo bi bio bolji izbor za drugi singl. Teške klupske melodije, na kraju konstantno ponavlja spelovanje MDNA.
Telegraph: Efektivan pop koji će fanastično prsnuti na plesnom podiju!

4. TURN UP THE RADIO (produced by Madonna and Martin Solveig)
Mirror: Nije mi jasno zašto ovo nije bio prvi singl! Prava pop stvar, njen glas konačno zvuči čisto bez prerađivanja. Spremni smo za Madonnin pop klasik!
Guardian: Ovo je trebao biti drugi singl! Mirni uvod je privremeni predah od lupanja basa i skakajućih ritmova koji se zaustavljaju u pravim momentima. Odmori i zabavi se!
Digital spy: Nakon tri teška klupska hita, Madonna nam nudi lakši ali jednako plesni hit. "When the world starts to get you down and nothing seems to go your way, turn up the radio."
Telegraph: Zvuk klavijatura okviruje početak dok Madonna pronalazi mjesto kroz gomilu, ali visoki beatovi vam odvraćaju pozornost od slabog teksta.
Popjustice: Tekst ide: "You feel the wind on your face and your skin and it’s here that I begin my...story. I don’t know how I got to this state, let me out of my cage cos I’m dying – turn up the radio, turn up the radio, don’t ask me where I wanna go, we gotta turn up the radio."

5. GIVE ME ALL YOUR LUVIN' FEAT. NICKI MINAJ & M.I.A. (produced by Madonna, Martin Solveig)

6. SOME GIRLS (produced by Madonna, William Orbit)
Mirror: Napokon, Orbitova pjesma. Njen glas je gotovo tanak i u nekim dijelovima ide uz jeku. Pomalo na kraju čujemo rocka, ali ovo je uzbudljivi novi Orbit.
Guardian: Najslabija točka na albumu sa Madonninim prerađenim glasom u duboki mix, djeluje više kao drugi instrument unutar beatova. Mogao bi biti ostatak iz ere Music, trebala bi biti bonus pjesma zbog nedostatka Orbitove produkcije.
Digital spy: "Some girls wanna be on top…some girls got a filthy mouth", Madonna pjeva sa iskrivljenim glasom preko bučnom basa.
Telegraph: Orbit se igra sa Madonninim glasom, od tihog do jeke, od sitnog do zavodljivog. "Some girls are not like me / I’d never wanna be like some girls."
Popjustice: Podsjeća na eru "Music" sa električnim zvukom. "Some girls wanna be on top”, “some girls got a filthy mouth”, “some girls living for the weekend”, “some girls get their freak on."

7. SUPERSTAR (produced by Madonna, Indiigo, Michael Malih)
Mirror: Ovo nije pjesma koju sam iščekivao - ali ostala mi je u glavi. Tekst je jednostavan i definitivno odgovara nastupu uz gitaru na turneji. Madonna pjeva: "Ooh, la la you're a superstar/ooh la la love the way that you are." Pomalo je više rock od drugih i konvecionalnija.
Guardian: Otvara sa masivnim beatovima bubnja cheerleadersica, podsjeća na "Hello" od Solveiga, ali ova je mnogo bolja! Madonna zvuči razigrano i energično, pjeva o svom novom divnom dečku. Toliko ga voli da mu je dozvolila da "have the password to my phone". Nažalost, kod prve polovice albuma su tekstovi pomalo slabiji. Pjeva "oh la la, you’re my superstar".
Digital spy: Uspoređuje svog muškarca sa James Deanom, Caeserom i Al Caponeom i obećava "give you a massage when you get home".
Telegraph: Slatka pjesma uz ljetni ambijent. "You can have the password to my phone / I’ll give you a massage when you get home."
Popjustice: Madonna pjeva svom dečku da je "you’re my gangster, you’re my Al Capone / You’re my Caesar, stepping into his throne." Refren počinje sa "ooh la la you’re my superstar" a nastavlja se sa "I’m your biggest fan it’s true / Hopelessly attracted to you." Kao i kod većine pjesama, počinje sa laganijim ritmom, dok se kasnije pretvara u pravu dance stvar. "You’re Bruce Lee with the way that you move, you’re Travolta getting into your groove / You’re James Dean driving fast in your car, you’re the hot track of a super-duper star / You’re my superstar."

8. I DON'T GIVE A FEAT. NICKI MINAJ (produced by Madonna, Martin Solveig)
Mirror: Ovo je najzanimljivija pjesma na albumu! Gotovo da repuje ponovo, a osjeti se hip hop u pjesmi. Zvuči kao "Human Nature" - očito šalje poruke o propalom braku. "I tried to be a good girl / I tried to be your wife / I diminished myself / And I swallowed my light / I tried to become all / That you expect of me / And if I was a failure / I don’t give a."
Guardian: Nevjerojatno čudna! Otvara sa praskom, doslovno, pretvara se u rap kao iz "American Life" gdje se nabrajaju stvari koje Madonna treba uraditi (meet the press, sign the contract). Nicki Minaj uskače u pjesmi sa svojim repanjem i završava sa rečenicom "there’s only one Queen and that’s Madonna, bitch."
Digital spy: Madonna pjeva o stvarima koje treba raditi "got to call the babysitter, got to sign the contract” ali unatoč tome ona "don’t even feel the pressure."
Telegraph: Energična pjesma Martina Solveiga! Madonna šalje srednji prst bivšem suprugu i medijima "I tried to be a good girl / I tried to be your wife / I diminished myself / And I swallowed my light / I tried to become all / That you expect of me / And if I was a failure / I don’t give a..." Kraj se preokreće i postaje veliki autotune zborskih glasova uz novi dramski techno Carmine Burane. Vrhunac albuma!
Popjustice: Počinje sa sličnim repom kao iz "American life". "No time for a manicure, got to call the babysitter, I can take a helicopter, I don’t even feel the pressure." Osvrće se i na medije: "I’m gonna be okay, I don’t care what the people say, I’m gonna be alright, if you have a problem, I don’t give a..." Jedan dio od Nicki Minaj ide: "I’m not a businesswoman, I’m the business, woman!"


9. I'M A SINNER (produced by Madonna, William Orbit)
Mirror: Osjeti se povratak Williama Orbita i ere Ray Of Light. Ova pjesma vas podsjeća na odličnu suradnju Madonne i Orbita - čak postoji seksi šaputanje kao u Erotici. Počinje sporijim ritmom, ali ide sve brže i brže i pretvara se u techno! Uživajte u ovoj!
Guardian: Futuristični zvuk, gdje tekstovi uz visoke beatove prelaze iz zabavnog dijela "all the boys and the girls wanna be like us tonight" u religijski "Hail Mary, Jesus Christ on the cross died for our sins". Producirana je od strane Williama Orbita, a osjeti se stil "Ray Of Light" i "Beautiful Stranger".
Digital spy: Trebalo nam je samo 30 sekundi da shvatimo da zvuči poput Ray Of Light i Beautiful Stranger. "I’m a sinner and I like it that way. Jesus Christ hang on the cross, died for our sins it’s such a loss."
Telegraph: Madonna u melodijskoj pauzi recitira apostolske spise, a završava sa "ooh ooh" što nas podsjeća na pjesmu Sympathy For The Devil od Rolling Stonesa.
Popjustice: U pjesmi postoji biblijski vogue - "Hail Mary full of grace, get down on your knees and pray / Jesus Christ hang on the cross, died for our sins it’s such a loss / St Christopher find my way, I’ll be coming home one day / St Sebastian don’t you cry let those poison arrows fly."

10. LOVE SPENT (produced by Madonna, William Orbit)
Mirror: Visoki vokal i na prve sekunde vas ne podsjeća na Orbita. Poslije primjećujete njegov tipični zvuk.
Guardian: Natrag na gitare, uz prerađene zvukove sa slatkom melodijom. Postoji zabavni trenutak kad kaže: "Frankly, if my name was Benjamin, we wouldn’t be in this mess we’re in."
Digital spy: Nije nam se posebno svidjela. Na početku se osjeti zvuk bandža koji se kasnije ponavlja, ali veću pozornost dobivaju elektronske melodije.

11. MASTERPIECE (produced by Madonna, William Orbit)

12. FALLING FREE (produced by Madonna, William Orbit)
Mirror: Ova je iznenađenje! Natjeralo me da pažljivo slušam njen glas kao da je pjeva samo na mikrofonu uz gitaru. To bi bio akustični san! Njezini vokali su jasni i prodrijeti. Ovo je očito pjesma o puštanju voljene osobe - ali hoće li Madonna napustiti karijeru zbog ljubavi koju je gradila napornim radom?
Guardian: Počinje sa zvukovima klavira, a duboki zvuci žice i čudni elektronski prizvuci uz klavir nas podsjećaju na "Drowned World". Kao i u većini posljednjih pjesama, možete mnogo toga pročitati iz tekstova, posebno što u ovoj pjesmi Madonna razmišlja o razvodu od Guya Ritchieja. "We’re both free, free to go", pjeva dok polako nestaju zvukovi žičanog instrumenta. Nezaboravan način da se završi album!
Digital spy: Najjači Madonnin vokal na albumu! "Our hearts are intertwined and I’m free, I’m free of mind."
Telegraph: Prvih pet pjesama su producirali timovi techno glazbe, a zarazne su i suvremene. William Orbit predsjeda drugom polovicom albuma. Ipak jedino je zadnja pjesma prikaz glazbenog života iznad plesne parade. U pjesmi se ističe Madonnin istinski čisti vokal i melodija bez beatova. U ovoj pjesmi kraljica popa je van uloge plesne kraljice, te joj ostavlja ozbiljniji glazbeni prostor za emocije kad se umori od plesnih ritmova. "Deep and pure our hearts align. Then I’m free, I’m free of mind, I let loose, don’t need to know. We’re both free, we’re free to go."

DELUXE EDITION

13. BEAUTIFUL KILLER (produced by Madonna, Martin Solveig)
Guardian: Ističe se popularna Madonnina tema: došli ste do nečega što je loše za vas. "Baby I’ll let you shoot me down. I can’t really talk with a gun in my mouth."
Digital spy: Bili smo iznenađeni što je ova pjesma stavljena u deluxe izdanje. "You’re a beautiful killer with a beautiful face. Baby, I can’t talk with a gun in my mouth."
Popjustice: Tekst ide: "Can’t really talk with a gun in my mouth, maybe that’s what you’ve been dreaming about." Madonna u pjesmi nekoliko puta šapuće "beautiful killer". Madonna pita ljubavnika: "What happens now? I need to know how the story goes, are we together? I love you forever. Maybe I’ll let you shoot me down, cos you’re a beautiful killer with a beautiful face, a beautiful killer and you won’t leave a trace."

14. I FUCKED UP (produced by Madonna, Martin Solveig)
Guardian: Ovoj je definitivno mjesto na albumu. Otvara sa velikim teškim bas beatom i kaže "I fucked up!" Pjeva "I made a mistake, nobody does it better than myself" dok joj se beat sa žičanim instrumentima pridružuje i prelazi samo na gitaru. Ubrzo beat ide brže i nije previše produciran. Fanovi pjesme "Sorry" će imati priliku ponovo čuti "je suis desole" u ovoj pjesmi.
Popjustice: Balada sa pop beatovima. Madonna prihvaća odgovornost i ispričava se osobama koje je povrijedila. Iako je pjesma ovakvog imena, tekst u nekim dijelovima je strastven. "I’m sorry, I’m not afraid to say, I wish I could take it back but I can’t. I blamed you when things didn’t go my way. Somehow I’ve destroyed the perfect dream. I thought we were indestructible."

15. B-DAY SONG FEAT. M.I.A. (produced by Madonna, Martin Solveig)
Guardian: MIA se pridružuje Madonni gdje kraljica popa govori "give me a spanking, start the day off right."
Digital spy: Potpuno drukčije što biste očekivali od suradnje Madonne i MIA. Nezamislivo zabavna, bez političke teme i besmislena.

16. BEST FRIEND (Madonna, The Demolition Crew)
Guardian: Vrhunac albuma! Masivni elektro beat preko cijele pjesme uz sjajan nalet klavijatura. Madonna pjeva o prijateljstvu koje se nije trebalo raspasti. Madonna žali gubitak prijateljstva nakon što su stvari krenule na loše. "I miss the countryside in which we used to lay. It’s so sad that it had to end."
Digital spy: Tužna Madonna pjeva kako joj nedostaje najbolji prijatelj. "I won’t pretend, I feel like I lost my very best friend. It wasn’t always perfect, but it wasn’t always bad."
Popjustice: Najbolja pjesma da se završi cijela priča! Elektro balada sa raznim pitanjima prijateljstva. "Maybe I challenged you a little bit too much." Refren je odličan ali sami vrhunac pjesme dolazi tek na kraju! Glazba se zaustavi, Madonna kaže u potpunoj izolaciji: "It wasn’t always perfect. But it wasn’t always bad.”

17. GIVE ME ALL YOUR LUVIN' (PARTY ROCK REMIX)


Post je objavljen 08.03.2012. u 00:26 sati.