< | ožujak, 2012 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
U nastavku su recenzije Madonninog nadolazećeg albuma "MDNA"! Donosim vam opis pjesama samo za one koje još nismo čuli u cijelosti.
1. GIRL GONE WILD (produced by Madonna, Benny Benassi)
2. GANG BANG (produced by Madonna, The Demolition Crew)
Mirror: Prljavi elektro beat koji vas navodi na ples! Posebno mi se sviđa kraj kad Madonna pjeva kao u "Human Nature": "If you're gonna act like a bitch, then you're gonna die like a bitch." Na kraju se čuje pucanj pištolja!
Guardian: Madonna igra ulogu. Veliki beatovi, izgovaranje stihova, bez glavnog refrena, zvučni efekti i nametanje činjenice da je mračna strana jako zabavna! Pjesma podsjeća na eru "American Life" sa spojem raznih žanrova. Tekstovno, ovo je pjesma o osveti iz fantazije, a ne o prljavom činu.
Digital Spy: Pjesma je potpuno smiješna i sjajna!
Telegraph: Najzanimljivija i najčudnija pjesma! Uz prepletanje drukčijih beatova i stilova pjevanja pjesma vam pruža potpuno drukčiju atmosferu od drugih pjesama.
Popjustice: U pjesmi se čuju pucnjevi, padanje potrošenih metaka na pod, policijske sirene. "I made a decision I would never look back. So how did I end up with one eyed jack? You have to die for me baby… How could I move on with my life if you didn’t die for me baby? If you didn’t die for me baby? My love is dead and I have no regrets. He deserved it. And I’m going straight to hell. And I gotta lot of friends there. And if I see that bitch in hell, I’m gonna shoot him in the head again. Cos I wanna see him die over and over and over and OVER AND OVER NOW DRIVE BITCH, I SAID DRIVE BITCH. And while you’re at it DIE BITCH. That’s right, drive, bitch."
3. I'M ADDICTED (produced by Madonna, Benny Benassi, The Demolition Crew)
Mirror: Euforična i zarazna! Pjesmu trebate pustiti glasno i zbog zadovoljstva na plesnom podiju! Teški zvuk Benny Benassia natjerat će vas na ples u dijelu "I'm addicted to your looooove!"
Guardian: Ova pjesma nastavlja temu zabave! Prelijevanje beata u prepoznatljivi zvuk Calvina Harrisa. Na kraju Madonna speluje MDNA, što će sigurno iskoristiti da publika ponavlja na svjetskoj turneji.
Digital Spy: Ovo bi bio bolji izbor za drugi singl. Teške klupske melodije, na kraju konstantno ponavlja spelovanje MDNA.
Telegraph: Efektivan pop koji će fanastično prsnuti na plesnom podiju!
4. TURN UP THE RADIO (produced by Madonna and Martin Solveig)
Mirror: Nije mi jasno zašto ovo nije bio prvi singl! Prava pop stvar, njen glas konačno zvuči čisto bez prerađivanja. Spremni smo za Madonnin pop klasik!
Guardian: Ovo je trebao biti drugi singl! Mirni uvod je privremeni predah od lupanja basa i skakajućih ritmova koji se zaustavljaju u pravim momentima. Odmori i zabavi se!
Digital spy: Nakon tri teška klupska hita, Madonna nam nudi lakši ali jednako plesni hit. "When the world starts to get you down and nothing seems to go your way, turn up the radio."
Telegraph: Zvuk klavijatura okviruje početak dok Madonna pronalazi mjesto kroz gomilu, ali visoki beatovi vam odvraćaju pozornost od slabog teksta.
Popjustice: Tekst ide: "You feel the wind on your face and your skin and it’s here that I begin my...story. I don’t know how I got to this state, let me out of my cage cos I’m dying – turn up the radio, turn up the radio, don’t ask me where I wanna go, we gotta turn up the radio."
5. GIVE ME ALL YOUR LUVIN' FEAT. NICKI MINAJ & M.I.A. (produced by Madonna, Martin Solveig)
6. SOME GIRLS (produced by Madonna, William Orbit)
Mirror: Napokon, Orbitova pjesma. Njen glas je gotovo tanak i u nekim dijelovima ide uz jeku. Pomalo na kraju čujemo rocka, ali ovo je uzbudljivi novi Orbit.
Guardian: Najslabija točka na albumu sa Madonninim prerađenim glasom u duboki mix, djeluje više kao drugi instrument unutar beatova. Mogao bi biti ostatak iz ere Music, trebala bi biti bonus pjesma zbog nedostatka Orbitove produkcije.
Digital spy: "Some girls wanna be on top…some girls got a filthy mouth", Madonna pjeva sa iskrivljenim glasom preko bučnom basa.
Telegraph: Orbit se igra sa Madonninim glasom, od tihog do jeke, od sitnog do zavodljivog. "Some girls are not like me / I’d never wanna be like some girls."
Popjustice: Podsjeća na eru "Music" sa električnim zvukom. "Some girls wanna be on top”, “some girls got a filthy mouth”, “some girls living for the weekend”, “some girls get their freak on."
7. SUPERSTAR (produced by Madonna, Indiigo, Michael Malih)
Mirror: Ovo nije pjesma koju sam iščekivao - ali ostala mi je u glavi. Tekst je jednostavan i definitivno odgovara nastupu uz gitaru na turneji. Madonna pjeva: "Ooh, la la you're a superstar/ooh la la love the way that you are." Pomalo je više rock od drugih i konvecionalnija.
Guardian: Otvara sa masivnim beatovima bubnja cheerleadersica, podsjeća na "Hello" od Solveiga, ali ova je mnogo bolja! Madonna zvuči razigrano i energično, pjeva o svom novom divnom dečku. Toliko ga voli da mu je dozvolila da "have the password to my phone". Nažalost, kod prve polovice albuma su tekstovi pomalo slabiji. Pjeva "oh la la, you’re my superstar".
Digital spy: Uspoređuje svog muškarca sa James Deanom, Caeserom i Al Caponeom i obećava "give you a massage when you get home".
Telegraph: Slatka pjesma uz ljetni ambijent. "You can have the password to my phone / I’ll give you a massage when you get home."
Popjustice: Madonna pjeva svom dečku da je "you’re my gangster, you’re my Al Capone / You’re my Caesar, stepping into his throne." Refren počinje sa "ooh la la you’re my superstar" a nastavlja se sa "I’m your biggest fan it’s true / Hopelessly attracted to you." Kao i kod većine pjesama, počinje sa laganijim ritmom, dok se kasnije pretvara u pravu dance stvar. "You’re Bruce Lee with the way that you move, you’re Travolta getting into your groove / You’re James Dean driving fast in your car, you’re the hot track of a super-duper star / You’re my superstar."
8. I DON'T GIVE A FEAT. NICKI MINAJ (produced by Madonna, Martin Solveig)
Mirror: Ovo je najzanimljivija pjesma na albumu! Gotovo da repuje ponovo, a osjeti se hip hop u pjesmi. Zvuči kao "Human Nature" - očito šalje poruke o propalom braku. "I tried to be a good girl / I tried to be your wife / I diminished myself / And I swallowed my light / I tried to become all / That you expect of me / And if I was a failure / I don’t give a."
Guardian: Nevjerojatno čudna! Otvara sa praskom, doslovno, pretvara se u rap kao iz "American Life" gdje se nabrajaju stvari koje Madonna treba uraditi (meet the press, sign the contract). Nicki Minaj uskače u pjesmi sa svojim repanjem i završava sa rečenicom "there’s only one Queen and that’s Madonna, bitch."
Digital spy: Madonna pjeva o stvarima koje treba raditi "got to call the babysitter, got to sign the contract” ali unatoč tome ona "don’t even feel the pressure."
Telegraph: Energična pjesma Martina Solveiga! Madonna šalje srednji prst bivšem suprugu i medijima "I tried to be a good girl / I tried to be your wife / I diminished myself / And I swallowed my light / I tried to become all / That you expect of me / And if I was a failure / I don’t give a..." Kraj se preokreće i postaje veliki autotune zborskih glasova uz novi dramski techno Carmine Burane. Vrhunac albuma!
Popjustice: Počinje sa sličnim repom kao iz "American life". "No time for a manicure, got to call the babysitter, I can take a helicopter, I don’t even feel the pressure." Osvrće se i na medije: "I’m gonna be okay, I don’t care what the people say, I’m gonna be alright, if you have a problem, I don’t give a..." Jedan dio od Nicki Minaj ide: "I’m not a businesswoman, I’m the business, woman!"