Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

Megaforce otvoreno o Madonni

Redateljski tim Megaforce za švicarski dnevni list 20Minutes su otkrili detalje i mišljenje o Madonni sa snimanja spota "Give Me All Your Luvin'".

O usklađivanju vremena...
Kad smo saznali, bili smo jako uzbuđeni, ali smo morali istog trena započeti s radom. Raspored je bio veoma striktan i morali smo ubrzo otputovati za New York da snimimo video. Morali smo biti dio velike mašinerije.

O snimanju spota u New Yorku...
Tri policijska auta su neprestano vozila okolo studija i zaštitari su bili odgovorni za sigurnost na setu. Provjeravali su tko god je uzeo mobitel ili kameru. Tijekom cijelog procesa, osjećali smo se kao da radimo za CIA. Na primjer, kad god smo fotografirali, govorili su nam - ako pronađemo na internetu, znat ćemo da dolaze od vas. Budžet spota je bio 1.5 milijuna američkih dolara.

Rad s Madonnom...
Veoma je uključena u projekat, iznosi svoja mišljenja na svakoj odluci. Madonna ima potpunu kontrolu. Želi biti centar pozornosti u videu. Brine se za svoje izglede u spotu i želi da lijepo izgleda. Nismo planirali snimiti video kako pleše ispred zida, ali ona je insistirala. Mislili smo da to ubija koncepciju, ali zadnja montaža nije bila naša vizija, nego njena. Bila je nestrpljiva i htjela je da bude po njenom. Drugi dan snimanja je napustila studio ranije, jer je imala photoshoot za albumske slike idući dan. Morali smo završiti zadnju scenu bez nje. Očekivali smo da će se ponašati poput dive, ali je bila potpuno profesionalna.

O retuširanju u videu...
Svaka ženska poznata osoba od nas traži poneko retuširanje u spotovima. Dodatna svjetlost, više bistrine, retuširanje tijela je gotovo u svakom pop videu današnjice. Nicki Minaj je tražila da njeno tijelo izgleda poput plastične lutke. Ona je znala da njena uloga treba izgledati tako i odradila je odličan posao. Obje pjevačice imaju odličan odnos s Madonnom. Imala je majčinsku ulogu. Kao da ih je uzela pod svojim krilom i davala savjete. To je vjerojatno njen način da ostane u kontaktu sa mlađom generacijom.



Post je objavljen 15.02.2012. u 21:12 sati.