< | veljača, 2012 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Redateljski tim Megaforce za švicarski dnevni list 20Minutes su otkrili detalje i mišljenje o Madonni sa snimanja spota "Give Me All Your Luvin'".
O usklađivanju vremena...
Kad smo saznali, bili smo jako uzbuđeni, ali smo morali istog trena započeti s radom. Raspored je bio veoma striktan i morali smo ubrzo otputovati za New York da snimimo video. Morali smo biti dio velike mašinerije.
O snimanju spota u New Yorku...
Tri policijska auta su neprestano vozila okolo studija i zaštitari su bili odgovorni za sigurnost na setu. Provjeravali su tko god je uzeo mobitel ili kameru. Tijekom cijelog procesa, osjećali smo se kao da radimo za CIA. Na primjer, kad god smo fotografirali, govorili su nam - ako pronađemo na internetu, znat ćemo da dolaze od vas. Budžet spota je bio 1.5 milijuna američkih dolara.
Rad s Madonnom...
Veoma je uključena u projekat, iznosi svoja mišljenja na svakoj odluci. Madonna ima potpunu kontrolu. Želi biti centar pozornosti u videu. Brine se za svoje izglede u spotu i želi da lijepo izgleda. Nismo planirali snimiti video kako pleše ispred zida, ali ona je insistirala. Mislili smo da to ubija koncepciju, ali zadnja montaža nije bila naša vizija, nego njena. Bila je nestrpljiva i htjela je da bude po njenom. Drugi dan snimanja je napustila studio ranije, jer je imala photoshoot za albumske slike idući dan. Morali smo završiti zadnju scenu bez nje. Očekivali smo da će se ponašati poput dive, ali je bila potpuno profesionalna.
O retuširanju u videu...
Svaka ženska poznata osoba od nas traži poneko retuširanje u spotovima. Dodatna svjetlost, više bistrine, retuširanje tijela je gotovo u svakom pop videu današnjice. Nicki Minaj je tražila da njeno tijelo izgleda poput plastične lutke. Ona je znala da njena uloga treba izgledati tako i odradila je odličan posao. Obje pjevačice imaju odličan odnos s Madonnom. Imala je majčinsku ulogu. Kao da ih je uzela pod svojim krilom i davala savjete. To je vjerojatno njen način da ostane u kontaktu sa mlađom generacijom.