Procurile su nove informacije za kampanju Madonninog prvog parfema 'Truth Or Dare by Madonna'!
Kao što znate, kampanju za 'Truth Or Dare by Madonna' rade Fabien Baron, Mert Alas i Marcus Piggott. U promotivnim materijalima, televizijskim reklamama, online marketinškim kampanjama će se koristiti Madonnine slike iz editorijala magazina 'Interview', fenomenalne slike od fotografa Mert & Marcus.
Osim parfema, linija 'Truth Or Dare by Madonna' će sadržavati i narukvice, naušnice, seksi donje rublje i šampanjac Dom Perignon s posebno kreiranom bocom!
Na promotivnom materijalu za parfem stoji Madonnin predgovor:
"Ima nešto veoma mistično u tom mirisu. Povezuje nam sa sjećanjem, nostalgijom i daje nam mogućnost da sanjamo i fantaziramo. Oduvijek sam bila opsjednuta parfemima i godinama sam željela kreirati nešto osobno, ali i da se drugi mogu povezati s tim. Nešto klasično i bezvremeno, s tim i moderno.
Moje posljednje sjećanje na majku je njen parfem. Taj miris nosim svugdje sa sobom. Mirisala je na gardeniju i tuberozu. Mješavina opojnih mirisa. Ženstvenosti i misterioznosti.
Željela sam stvoriti takav miris, ali da tome pridodam svježinu i nešto novo. Nešto iskreno i izazovno. Tako je nastao naziv Truth Or Dare. Možemo se zavarati onim što vidimo i čujemo, ali ne i što mirišemo."
Promotivni materijal uključuje vazu s lopočima, zlatnu kutiju, crni povez za oči dizajniran od branda Kiki de Montparnasse i sitnu bočicu parfema.
Istina: Dvojnost. Grijeh je moj blizanac. Suprotnosti guraju i povlače.
Izazov: Izložiti što se nalazi ispod. Beskonačna mogućnost. U ovoj napetosti, pronalazimo naše pravo ja.
Truth Or Dare by Madonna
Parfem
Tama i svjetlo, nevinost i obmana. Truth Or Dare by Madonna predstavlja dvije sile koje postoje u svima nama. Usuđivanje da prihvatimo dvojnost koja leži u nama. Truth Or Dare by Madonna je suvremena i seksi preobrazba klasike, snažan potpis bijelog cvijeta. Jedinstvena mješavina opojnih cvjetova, uravnotežena s zaraznim mirisima šume i vanilije, stvara bezvremenski miris koji je i moderan, istovremeno daje sliku tame i svjetla. Parfem s posebnim dodatkom vanilije i karameliziranog ćilibra odstupa od tipičnih cvjetnih parfema.
Boca i pakiranje
Na boci i vrećici, dizajnirani od Fabiena Barona u suradnji s Madonnom, prevladavaju zlatna i bijela, spajajući spoj elegancije i profinjenosti. Bočica izgleda bogato. Truth Or Dare by Madonna je zapravo balansiranje čistoće i provokacije. Bijela boja boce i logo predstavljaju istinu i duhovnost, dok su perlice na strani izazova.
Parfem će biti dostupan u travnju u svim trgovinama Macy's, a u posebnim trgovinama dolazi tek u siječnju 2013.