Informacije o parfemu 'Truth or Dare'!

Procurile su nove informacije za kampanju Madonninog prvog parfema 'Truth Or Dare by Madonna'!

Kao što znate, kampanju za 'Truth Or Dare by Madonna' rade Fabien Baron, Mert Alas i Marcus Piggott. U promotivnim materijalima, televizijskim reklamama, online marketinškim kampanjama će se koristiti Madonnine slike iz editorijala magazina 'Interview', fenomenalne slike od fotografa Mert & Marcus.


Osim parfema, linija 'Truth Or Dare by Madonna' će sadržavati i narukvice, naušnice, seksi donje rublje i šampanjac Dom Perignon s posebno kreiranom bocom!

Na promotivnom materijalu za parfem stoji Madonnin predgovor:

"Ima nešto veoma mistično u tom mirisu. Povezuje nam sa sjećanjem, nostalgijom i daje nam mogućnost da sanjamo i fantaziramo. Oduvijek sam bila opsjednuta parfemima i godinama sam željela kreirati nešto osobno, ali i da se drugi mogu povezati s tim. Nešto klasično i bezvremeno, s tim i moderno.

Moje posljednje sjećanje na majku je njen parfem. Taj miris nosim svugdje sa sobom. Mirisala je na gardeniju i tuberozu. Mješavina opojnih mirisa. Ženstvenosti i misterioznosti.

Željela sam stvoriti takav miris, ali da tome pridodam svježinu i nešto novo. Nešto iskreno i izazovno. Tako je nastao naziv Truth Or Dare. Možemo se zavarati onim što vidimo i čujemo, ali ne i što mirišemo.
"



Promotivni materijal uključuje vazu s lopočima, zlatnu kutiju, crni povez za oči dizajniran od branda Kiki de Montparnasse i sitnu bočicu parfema.

Istina: Dvojnost. Grijeh je moj blizanac. Suprotnosti guraju i povlače.

Izazov: Izložiti što se nalazi ispod. Beskonačna mogućnost. U ovoj napetosti, pronalazimo naše pravo ja.

Truth Or Dare by Madonna


Parfem

Tama i svjetlo, nevinost i obmana. Truth Or Dare by Madonna predstavlja dvije sile koje postoje u svima nama. Usuđivanje da prihvatimo dvojnost koja leži u nama. Truth Or Dare by Madonna je suvremena i seksi preobrazba klasike, snažan potpis bijelog cvijeta. Jedinstvena mješavina opojnih cvjetova, uravnotežena s zaraznim mirisima šume i vanilije, stvara bezvremenski miris koji je i moderan, istovremeno daje sliku tame i svjetla. Parfem s posebnim dodatkom vanilije i karameliziranog ćilibra odstupa od tipičnih cvjetnih parfema.




Boca i pakiranje

Na boci i vrećici, dizajnirani od Fabiena Barona u suradnji s Madonnom, prevladavaju zlatna i bijela, spajajući spoj elegancije i profinjenosti. Bočica izgleda bogato. Truth Or Dare by Madonna je zapravo balansiranje čistoće i provokacije. Bijela boja boce i logo predstavljaju istinu i duhovnost, dok su perlice na strani izazova.




Parfem će biti dostupan u travnju u svim trgovinama Macy's, a u posebnim trgovinama dolazi tek u siječnju 2013.

20.12.2011. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #