Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/plasticno-je-fantasticno

Marketing

Jesmo li „zeleno“ naivni?

Ipak, ne treba biti naivan i nasjedati olako na koje kakve „zelene“ akcije, kao što je nedavno bila akcija jednog trgovačkog lanca. Na sva zvona obavijestili kupce da ako se donesu u trgovinu plastične vrećice, da će zauzvrat dobiti platnenu i bodove popusta na proizvode, a da će potrošači pokazati svoju odgovornost prema okolišu.

I navalile naše domaćice, nose li nose vrećice, skupljaju se bodovi za robu kojoj skoro ističe rok trajanja, a trgovačka firma skupila besplatno tone i tone čiste, lijepo složene, sirovinski razdvojene i pripremljene za recikliranje plastike.











I što su uradili – od te iste plastike, istina reciklirane, uz dodatan nove sirovine napravili vrećice od tkanog polietilena – upravo istog onog za kojeg su kupce uvjeravali da je eko pošast, naštampali svoje poruke. A ljudi misle da su učinili nešto „zeleno“. U stvari i jesu, ali da li sredstvo uvijek opravdava cilj?

Eto to je čisti primjer
„greenwashinga“.


Post je objavljen 18.11.2011. u 21:43 sati.