Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smotani007

vikend posebnog ozračja...

Ovaj, za mnoge poseban vikend i sam sam proveo posebno. Iako propustivši ovaj posjet Svetog Oca cijelo sam vrijem proveo u jednom posebnom ozračju.... možda zato što je ovaj vikend posvećen obiteljima, možda iz zdravstvenih razloga, možda zato što sam u nekoj strci s vremenom ali i pred vrlo važnim osobnim odlukama i putovima koje život nosi, možda zbog silne napetosti koju u sebi imam ... ili iz nekog drugog razloga.... ovaj sam vikend želio u miru i tišini promisliti o svemu.... naravno uz aktivnosti koje me uvijek opuštaju. Ništa manje nisam bio prisutan velikom posjetu Pape...iako, uz mali ekran, popratio sam svako njegovo obraćanje, „bio“ i s mladima na Trgu, bio sam i na Misi posebno posvećenoj obiteljima....uz koju sam, svojim molitvama, uputio snagu svim roditeljima da svoju djecu podignu i usmjere na pravi put.... posebno sam molio za snagu, radost i vjeru roditeljima mojih kumića ali i svih mi dragih prijatelja.... no, uz sve te molitve, prigodne emisije, našao sam vremena i za sebe, svoj ranč, svoje gušte..... ali i potrebe koje sve ono u čemu toliko uživam, traži...

Već u petak sam se primio košenja.... jer, najavljivali su kišu a bio sam odlučan ovaj vikend, ma kako, završiti s drugom livadom... nekako uvukla se neka nelagoda da mi tamo nešto puzi a ja ne vidim..... kako dan dugo traje, uspio sam podosta pokositi ali i obići biljke, ustanoviti da je kiša luđački padala proteklog tjedna i ogolila mi redove graška tako da su, jadnici, izvirili svoje glavice i buduća stabla u nezaštićeni svijet....

no, ostale biljke se poprilično dobro drže u inat neverama koje su, gotovo, svakodnevne...

Mislim da ću uskoro ubrati i prvu tikvicu sretan

A ni krastavce neće trebati dugo čekati wink

Paradajzić je još mali...ali, kad naraste, bit će veliki thumbup ( doduše ne i ovaj jer to su moje omiljene „čičoline“)

Mahune su se izborile za svoj izlazak u ovaj svijet..... yes

Kao i ova gospoda koja su mi, svako malo, pretrčavala po putu.... eek

Na žalost, u travi su neodgovorni roditelji ostavili svoje mališane....cry koje ni teoretski nisam mogao vidjeti.... preživjele sam zaštitio i nadam se da će uskoro trčkarati mojom livadom....

Nevrijeme koje po pravilu dolazi navečer, kada sav normalan svijet ide spavati, pravilo mi je zaglušujuću buku od koje, kao i uvijek, navru neka sjećanja....

Ali je zato slađe, oko šest ujutro, gledati izlazak sunca i veseliti se, makar malo, njegovim zrakama ... smokin

....koje kao da pomažu osušiti natopljenu zemlju....

Danas, nakon prijenosa Mise, završio sam košenje ( pa jesam li ja tvrdoglavi magarac ili nisam – ni tuče ni nevere nisu me spriječile u mom naumu) – doduše, poprilično mokar i usijane glave ali zadovoljan čistinom koja je „ostala“ zujo

Iza sedam krenuo sam doma...namjeravajući stati kod frendice ( u Gorici ) i pričekati prolazak Pape prema aerodromu, mahnuti mu... no, nevrijeme kojim sam vozio jako me usporilo i zapeo sam u koloni.... ipak, i sami pogled na „štićenu“ kolonu koja je prolazila u meni je izazvao neki poseban osjećaj.... mahnuo sam Papi i poželio mu sretan put u njegov dom.... nevrijeme zbog kojeg i nisam uspio na vrijeme stići na ciljano mjesto, polako je jenjavalo... i ono se smirilo ... nebo je utihnulo... propustili su nas i krenuo sam kući.... polako je izviralo sunce.....

i dok je Papa u hangaru razmjenjivao oproštajne riječi... ugledao sam dugu.... i ona je obasjala nebo.... predivan je to bio pogled..... lijepa slika za ispraćaj dragog nam gosta.... mah

Prilazeći kući čuo sam na radiju da je Papin avion počeo rulati po pisti.... prethodno su uzletila dva Miga koja će ga otpratiti do granice sa Italijom... nekako čudnog osjećaja, polako, krenuo sam s parkinga prema zgradi.... u tom trenutku, iznad glave, preletila su dva Miga... kreću na poseban zadatak.... ispratio sam ih pogledom..... sretan Vam povratak kući Sveti Oče....

Doista poseban vikend..... na jedan poseban način pratio sam ovaj Pastoralni posjet Svetog Oca

Post je objavljen 05.06.2011. u 23:50 sati.