Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rahatlokum

Marketing

nasilnici

Prije nego se sljedeći puta upustite u beskonačno dugu raspravu o tome što se događa s hrvatskom mladeži i krenete raspravljati o odgoju, nasilnim filmovima, igricama, crtićima, televizorima, obrazovnom sustavu, roditeljskoj ulozi, ovome ili onome, prisjetite se sljedećih zanimljivih činjenica:

* dječak u Sesvetama napadnut je poslijepodne, na radni dan, nasred ulice
* dječak u Sesvetama napadnut je na ulici, vožen u autobusu, udaran rukama i nogama, udaran letvom - NA ULICI
* pored njega je sigurno prošlo više ljudi, nitko nije pozvao policiju, nitko nije pokušao spasiti dječaka
* roditelji napadača pojma nemaju s kime im se djeca druže niti gdje su bila do 10 navečer


Nitko nije intervenirao. Nitko se nije umiješao. Ljudi su prolazili i okretali glavu.

I tako svaki puta. Svi vole junake, svi misle da bi u nekoj situaciji postupili viteški i pošteno, svi misle da su oni ti dobri ljudi - sve dok ne dođemo na konkretno, na stvarne životne užase, na stvarne probleme, na stvarne situacije u kojima je moguće rječju i djelom utjecati na tuđe sudbine, a ne činimo ništa. To nije moj problem, kažemo. Neću se valjda umiješati pa da i mene prebiju. To nije moj problem.

To je ravnodušnost. Baš nas briga. A baš me zanima kako spavaju oni koji su prošli pored tih divljaka i vidjeli premlaćivanje - pa okrenuli glavu. Sigurno dobro - pričaju susjedima i obitelji kako su, zamislite!, oni baš taj dan vidjeli tučnjavu! Sigurno u toj priči oni pokušavaju spasiti klinca, ali se sudba kleta umiješa pa ne uspiju. Ma hajde.

Eto, ovo je taj svijet koji stvara ravnodušnost. Jel vam lijep?

Post je objavljen 04.03.2010. u 14:24 sati.