Evo nam i novog Gibe, prvi singl ´Žeđam´ polako utire put novom albumu koji bi za koji mjesec trebao ugledati svjetlo dana. A stvarno bi se i moglo reći da smo svi skupa ožednili čekajući novi materijal. Ogrezli u svakodnevnom hrvatskom kiču i žutilu, kojekakvim gnjusnim budalarijama iz trač rubrika, ožednili smo za istinskom kvalitetom, za zrnom kulturnog civiliziranog zvuka - i zato je ova krasna pjesma i vrhunski spot (animacija na svjetskoj razini!) pala baš u pravo vrijeme kao kiša na sušnu zemlju.
Što reći o našem Gibonniu da se već ne zna, ovako opetovano slušajući i gledajući ´Žeđam´, ovako guštajući kao malo prase prepoznajem novog ali i prepoznatljivog starog Gibu, kojeg možda ne uhvatite na prvu, ali već na drugu i treću postajete teški ovisnik. To je specifičnost Gibinih najboljih stvari, tog jedinstvenog zvuka i lirike, da vas hvataju tek na treću i zatim vas više nikad do kraja života ne (na)puštaju. Neke mi njegove pjesme ni danas nisu legle, no neke su se uhvatile i ukorijenile kao čičak i ne puštaju, ne puštaju i dobro je da ne puštaju... ´od prvog trena za tobom žeeeeđam´...
To mi se recimo desilo sa njegovim prvim albumima, kad sam neke stvari na prvu odbacila kao potpuno neslušljive i zbrčkane, besmislenih pretencioznih tekstova i razlomljenih melodija, no eto vraže s vremenom su mi se te iste pjesme tako duboko uvukle pod kožu kao da se radilo o nekom dijaboličnom mirakulu Pogotovo poslije ´Judi, zviri i beštimja´ kad je postalo jasno da Gibu ne treba shvatit olako. A kad se jednog dana genijalni ´Mirakul´ uistinu i pojavio, više nas nije mogao uhvatiti nespremne. Gibo je zacemetirao svoje kantautorstvo i potvrdio svoj jedinstveni zvuk.
Jednom sam o tome već govorila, no nije naodmet ponoviti, primijećujem da svako vrijeme ima svog kantautora, svoj svjetionik koji svojim senzibilitetom i zvukom piše soundtrack, gotovo pa glazbenu potku jedne cijele generacije. Takav autor uglazbljuje i one najljepše i one najteže trenutke naših života, od zaljubljivanja, vjenčanja, preko rođenja, sve do tuga i gubitaka.
Pa kako je nenadmašni Arsen nekoć bio i još uvijek jest trubadur naših roditelja, tako je i danas Gibonni to isto postao nama. Nekima se može činiti da se njegov izraz ponavlja, ali to je zapravo njegov jedinstveni autorski potpis kojeg se ne može imitirati. Zvuk kojeg će sutra neke buduće generacije prepoznavati kao naš zvuk, zvuk ove generacije, zvuk ovog doba.