Intervju za 'Rolling Stone'
U novom izdanju časopisa 'Rolling Stone' postoji opširni intervju s kraljicom popa Madonnom koja je kroz razgovor prešla mnoge teme vezane za početak karijere pa do današnjice.
U postu izdvajam zanimljive dijelove intervjua.
- Koji je bio prvi koncert kojeg si posjetila?
Koncert Davida Bowiea u Cobo Hall u Detroitu, tada sam imala 13 godina. Bilo je nezaboravno! Drugi koncert je bio Elthona Johna, a treći Bob Marleya.
- 1982. si sklopila ugovor s izdavačkom kućom Sire Records, a prvi singl je bio 'Everybody'. Kada si prvi put čula svoju pjesmu na radiju?
Živjela sam na Upper West Side-u, 99th i Riverside-u i imala sam radio u svojoj spavaćoj sobi, na radio stanici KTU je svirao 'Everybody'! Pomislila sam 'o moj bože, to sam ja, pjevam iz tog uređaja'. Nevjerojatan osjećaj!
Opisala je i mnoga druženja s umjetnicima Keith Haringom, Basquiatom, Andy Warholom.
- Nisi autorica hitova 'Material Girl' i 'Like A Virgin'. Kakav je bio tvoj utisak na prvo slušanje tih pjesama?
Svidjele su mi se obje pjesme jer su ironične i provokativne u isto vrijeme, ali također i suprotne od mene. Nisam materijalistička osoba i zasigurno nisam bila djevica, mislim, kako netko može biti 'kao djevica'? Igrala sam se s riječima i mislila da će ispasti dobro. Zvuče budalasto i cool.
- Da li si pomislila da će te dvije pjesme postati veliki hitovi?
Nikada nisam imala dobar sud o tome da li će neka pjesma biti hit ili ne. Pjesme za koje mislim da su najviše retardirane, poput 'Cherish' i 'Sorry' koja je bila veliki hit s posljednjeg albuma, završe kao najveći hitovi! 'Into The Groove' je još jedna pjesma zbog koje se osjećam retardirano kada pjevam, ali čini se da je svi obožavaju.
- Tvoj nekadašnji menadžer Freddy DeMann je tvrdio da je tvojoj karijeri došao kraj nakon nastupa 'Like A Virgin' na VMA 1984.
Problijedio je kao duh, bio je jako razočaran jer sam se kotrljala na podu, haljina se podigla i sve što ste mogli vidjeti su moje gaćiće. Što mi je bilo na pameti? Pomislila sam - "Ispala mi je cipela, ne znam kako da je nađem i ponovo obučem, leći ću na pod..." Bilo je zastrašujuće i zabavno, nisam znala što bi to moglo značiti za moju karijeru. Milijun stvari mi je prolazilo kroz glavu.
- Postoje li ideje koje nisi ostvarila jer su ti se činile previše izazovne?
Snimila sam photoshoot sa Steven Kleinom za omot mog albuma 'Hard Candy'. Svoje lice sam obojila u crno, osim crvenih usana i bijelih očiju. Jeste li ikada čuli za Black Madonna? Ima mnoga značenja i u jednom trenutku sam pomislila da bi to mogao biti zabavan naziv za moj album. Onda sam razmišljala, 25% ljudi na svijetu bi razumio naslov, možda i manje, ne vrijedi. To mi se dešava često, jer su moji prijedlozi obično van Richterove skale. Zbog toga imam ljude pored sebe poput Guya Osearya, koji me pogleda i govori - ne, ne smiješ to uraditi.
- Mnogi fanovi smatraju da te pjesma 'Live To Tell' najbolje opisuje. Čega se sjećaš kada si pisala tu pjesmu?
Mogu reći da je 'Live To Tell' o mom djetinjstvu, odnosu s roditeljima, mom ocu i pomajci ali možda i nije riječ o njima. Može govoriti o noveli Fitzgerlada ili priči koju sam jednom čula. Nije u potpunosti autobiografska. Mogu reći istu stvar za 'La Isla Bonitu'. Ne znam odakle im ta priča.