< | listopad, 2009 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Intervju za 'Rolling Stone'
U novom izdanju časopisa 'Rolling Stone' postoji opširni intervju s kraljicom popa Madonnom koja je kroz razgovor prešla mnoge teme vezane za početak karijere pa do današnjice.
U postu izdvajam zanimljive dijelove intervjua.
- Koji je bio prvi koncert kojeg si posjetila?
Koncert Davida Bowiea u Cobo Hall u Detroitu, tada sam imala 13 godina. Bilo je nezaboravno! Drugi koncert je bio Elthona Johna, a treći Bob Marleya.
- 1982. si sklopila ugovor s izdavačkom kućom Sire Records, a prvi singl je bio 'Everybody'. Kada si prvi put čula svoju pjesmu na radiju?
Živjela sam na Upper West Side-u, 99th i Riverside-u i imala sam radio u svojoj spavaćoj sobi, na radio stanici KTU je svirao 'Everybody'! Pomislila sam 'o moj bože, to sam ja, pjevam iz tog uređaja'. Nevjerojatan osjećaj!
Opisala je i mnoga druženja s umjetnicima Keith Haringom, Basquiatom, Andy Warholom.
- Nisi autorica hitova 'Material Girl' i 'Like A Virgin'. Kakav je bio tvoj utisak na prvo slušanje tih pjesama?
Svidjele su mi se obje pjesme jer su ironične i provokativne u isto vrijeme, ali također i suprotne od mene. Nisam materijalistička osoba i zasigurno nisam bila djevica, mislim, kako netko može biti 'kao djevica'? Igrala sam se s riječima i mislila da će ispasti dobro. Zvuče budalasto i cool.
- Da li si pomislila da će te dvije pjesme postati veliki hitovi?
Nikada nisam imala dobar sud o tome da li će neka pjesma biti hit ili ne. Pjesme za koje mislim da su najviše retardirane, poput 'Cherish' i 'Sorry' koja je bila veliki hit s posljednjeg albuma, završe kao najveći hitovi! 'Into The Groove' je još jedna pjesma zbog koje se osjećam retardirano kada pjevam, ali čini se da je svi obožavaju.
- Tvoj nekadašnji menadžer Freddy DeMann je tvrdio da je tvojoj karijeri došao kraj nakon nastupa 'Like A Virgin' na VMA 1984.
Problijedio je kao duh, bio je jako razočaran jer sam se kotrljala na podu, haljina se podigla i sve što ste mogli vidjeti su moje gaćiće. Što mi je bilo na pameti? Pomislila sam - "Ispala mi je cipela, ne znam kako da je nađem i ponovo obučem, leći ću na pod..." Bilo je zastrašujuće i zabavno, nisam znala što bi to moglo značiti za moju karijeru. Milijun stvari mi je prolazilo kroz glavu.
- Postoje li ideje koje nisi ostvarila jer su ti se činile previše izazovne?
Snimila sam photoshoot sa Steven Kleinom za omot mog albuma 'Hard Candy'. Svoje lice sam obojila u crno, osim crvenih usana i bijelih očiju. Jeste li ikada čuli za Black Madonna? Ima mnoga značenja i u jednom trenutku sam pomislila da bi to mogao biti zabavan naziv za moj album. Onda sam razmišljala, 25% ljudi na svijetu bi razumio naslov, možda i manje, ne vrijedi. To mi se dešava često, jer su moji prijedlozi obično van Richterove skale. Zbog toga imam ljude pored sebe poput Guya Osearya, koji me pogleda i govori - ne, ne smiješ to uraditi.
- Mnogi fanovi smatraju da te pjesma 'Live To Tell' najbolje opisuje. Čega se sjećaš kada si pisala tu pjesmu?
Mogu reći da je 'Live To Tell' o mom djetinjstvu, odnosu s roditeljima, mom ocu i pomajci ali možda i nije riječ o njima. Može govoriti o noveli Fitzgerlada ili priči koju sam jednom čula. Nije u potpunosti autobiografska. Mogu reći istu stvar za 'La Isla Bonitu'. Ne znam odakle im ta priča.