Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tinolovka

Marketing

Zašto Hebrang ima pravo?

Kada potpredsjednik HDZ-a i predsjednički kandidat istoimene stranke proziva medije zbog svoje neobjektivnosti, odnosno ideoloških sklonosti.

Image and video hosting by TinyPic

Nedavno je kandidat za predsjednika Republike Hrvatske i potpredsjednik najjače hrvatske političke stranke, Andrija Hebrang, u svom stilu, bez uvijanja, konstatirao kako u " Hrvatskoj ne postoje objektivni mediji koji bi adekvatno popratili rad Hrvatske demokratske zajednice ". Hebrang je naravno potpuno u pravu kada je izrekao ovu, naizgled, bogohulnu izjavu.


Neostvarene crne slutnje


Sjetimo se samo koliko su se pojedini mediji sa određenom i neskrivenom dozom nesnošljivosti raspisali o kolapsu hrvatskog turizma, uoči ovog ljeta razni novinari, " profesionalci ", tiskovine i portali naprosto su se utrkivali kako bi prikazali što je moguće katastrofičniju situaciju u hrvatskom turizmu, drugim riječima, veći dio medijskih Nostradamusa pretkazao je smak svijeta hrvatskom gospodarstvu, pogotovo kada je iznenadno " abdicirao " medijski bezrazložno preeksponirani bivši premijer, Ivo Sanader.


Posebno je bilo zanimljivo pratiti vjerodostojne i nadasve objektivne analize najboljeg kuhara među novinarima te vrhunskog " mobitel eksperta ", Davora Butkovića, ukoliko ikada, makar i za dvadeset godina, lijeva koalicija dođe na vlast, Butković si je zacementirao počasno mjesto u svečanoj loži nesuđeng hrvatskog premijera Zorana Milanovića.


Što se od silnih predviđanja ostvarilo? Ide drugi mjesec kako Sanadera više nema na političkoj karti Hrvatske, a turistička sezona polučila je fantastične rezultate, i ove godine Hrvatska je TOP destinacija mnogim turistima iz čitavog svijeta, dapače, brojni veleposlanici traže sastanak sa uspješnim ministrom turizma, Damirom Bajsom, kako bi im " otkrio tajnu svog uspjeha ". Dok je Lijepa naša hit odredište, dotle druge, daleko moćnije zemlje, gomilaju gubitke te bilježe rekordan pad turističkog profita, Bajs zadovoljno trlja ruke, a naši glavni konkurenti Italija i Slovenija panično nastoje spasiti što se spasiti dade, kako bi koliko toliko ublažili debakl koji ih je zadesio. Treba iskreno reći te konstatirati kako je virtualna ( internet ) promidžba, koju je Vlada na prijedlog ministra Bajsa usvojila, polučila rezultate koji nadilaze sva očekivanja, uključujući i prognoze vjernih optimista koji u svemu vide neku iskru pozitivnosti, čak kada ona ne tinja jače od svijeće na vjetru.


Vračevi trče počasni ( posljednji ) krug


Uz katastrofična ukazanja, većina medija bavila se novom vrstom gatanja, te su u prilog tome pozvali u pomoć elitne hrvatske vračeve, koji se u medijima bave špekulacijama, koje jasno za cilj imaju izazivanje prijevremenih izbora, međutim i to pada u vodu, sasvim neočekivano, odlaskom bivšeg premijera Sanadera, koalicijska Vlada, predvođena HDZ-om, stabilizirala se brže nego što je itko mogao zamisliti, HSS i HSLS, glavni partneri HDZ-a, ostali su vjerni partneri Jadranke Kosor, štoviše, čini se kako ima znatno manje sukoba unutar koalicije u ovakvoj konstalaciji snaga. Možda je zapravo Sanader bio onaj remetilački faktor koji je svojim egocentričnim eskapadama znao izazvati iskre na relaciji HDZ-ostatak koalicije? Jadranka Kosor potpuno je drugačija osoba, za razliku od bivšeg premijera, Kosor je spremna saslušati razmišljanja svojih partnera, što je najvažnije, Jadranka Kosor za razliku od Sanadera zna primiti kritiku te uvažiti druga razmišljanja unutar koalicije ukoliko su se ona pokazala učinkovitima.


Kako vrijeme prolazi sve su manji izgledi da dođe do izvanrednih izbora, stoga ne čude najnovije medijske konstrukcije koje dolaze od pojednih novinara, naravno govorimo o navodnim i nikada dokazanim, sukobima unutar same Vlade RH, odnosno sukobima između samih hdzeovaca, spominju se Polančec, Šuker, te najnoviji sukob koji se vodi, zamislite sada ovo, zbog tepiha, između nekadašnje najbliže Sanaderove suradnice Biance Matković i premijerke Jadranke Kosor!?! Ponekada doista imamo dojam da u medijima rade pučkoškolski amateri koji u nedostatku konkretnih vijesti plasiraju abnormalne tvrdnje te time rade veći cirkus unutar medija nego što on objektivno jeste. Sasvim sigurno, već početkom rujna HDZ-ova koalicija će se raspasti zbog tepiha, samo još nije poznato, radi li se o PERZIJSKOM ili Kineskom tepihu! Stoga je doista Andrija Hebrang u pravu kada pomalo ogorčeno imputira neobjektivnost većini hrvatskih medija, ako samo malo analiziramo razloge ovakvog postupanja vodećih pera hrvatskog novinarstva, saznati ćemo zašto se na ovakav način vodi kontinuirana antihdezeovska kampanja. Naime, onog trenutka kada je Ivo Sanader šokirao javnost te misteriozno najavio kraj svoje političke karijere, HDZ se našao na brisanom prostoru, budući kako su neki pomislili da je era HDZ-a gotova, te da nakon Sanadera ne postoji nitko tko bi mogao voditi Vladu, pojedinci su htjeli u trenutku pretrčati na stranu pobjednika, novih vlastodržaca, međutim, kao i uvijek, ako se previše zaletite postoji mogućnost da zbog prekratkog skoka završite u jarku.


Nešto slično se medijima dogodilo prilikom objave " točnog " datuma smrti pokojnog premijera, Ivice Račana, neki su požurili te su se u toj žurbi preračunali i osramotili sami sebe i zanimanje kojim se još uvijek, ( tko zna zašto ) nažalost nekažnjeno bave.


Post je objavljen 29.08.2009. u 00:11 sati.