-----
------da ewo po drugi put pisem ovaj jeben post... i sve u njemu ee
nadam se da znate kakav je osjecaj ee kad napise jebeni kilometarski post
i ono stisnes na ono objavi a oni te sjebu i napisu pokusajte malo kasnije-hvala???
ma nabijem ti ja to hvala ee....
da.... :)
pa ewo neznam sha da pisem sve uobicajeno ovdje......... e da osim..
narawno swi znaju za natjecane u sk8parku-kolektivni 3p tour...
dada mogu rec da je bilo prilicno dobro... ma sha dobro odliicno
... matea je cijelo vrijeme slinila za nekim likom :P aah..moja dusa
zajebavali se swi... cak me htjela zajebat ova u kauflandu ee...
PAZI: nemoes kupit redbull jer neas osobne ??' KOJI KURAC?
aaaa... zeno pokopaj se.. al ipak svojim stawom ja to kupila :)
jbt- cak je citala dal sadrzi alkohol... sramota
----e da prijeđem na stvar pa ewo nes u pocetku malo u sk8-u a nakraju slike :)
DASKA: najvaznija stvar od cjelokupnog sk8-a.-narawno :)
daska za cesto sk8-anje traje i do mjesec dana …
sjebana skakanja su glavni razlog preloma daske.
Prilokom skoka noge bi treale bit u zraku iznad sk8-a a ne na njemu-
(odnosno pored guma i drzat ga. Tek kad padne na pod, noge stavit na njega :D
velicina normalnog sk8-a:: pa naravno gleda se po tome kolo si visok.
Postoje manje i vece vrste sk8-a ali 7.5 daska je uobicajena.
biras dasku po svom izboru al bitan je i concave- bitno je znati procijeniti concave
na dasci a to je ona uvinutost na krajevima daske-repu i nosu….
OSOVINE - sve nove osovine su dobre,
a najbolje je da si kupite što lakše zbog sveukupne težine skejta,
jer sto je daska teža, to će vam bit teže za radit trikove…
KOTACI - se razlikuju po veličini ( od broja 50 do 60, a možda i više…)
što je veći broj na kotačima to su i kotači veći, a sa time i visina vašeg skejta..
LAGERI - oni serodaju odvojeno a treaju za stavljanje daske u pogon
Svi lageri su dobri al znaju s vremenom pucati-pa se to mjenaja-ono otrosni materjal…
sto cesce podmazujes lagere to ce skejt brze ic .
Btw-lageri se stavljaju u kotace da se zna :D ima ih 8-dva po kotacu.
KINGPIN – to je onaj veliki jebeni saraf koji ce cesto pucat-
zato dobro se opsgrbit s tim jer nea gore stvari kad vozis i pukne pa
se moras jebat i u shop ic po njega a kosta oko 20 kn – sranjee :D
On spada pod osovine i snjim ser regulira tvrdoca sk8-a…
gumice—postoje tri vrste soft, midium i hard…a one odlucuju o pokretljivosti daske –
ono skretanje itd…uglavnom obavezno…
Sarafi za osovinu-pricvrscuju osovinu za dasku....
GRIPTAPE – to je onaj smirgl na gornjoj strani daske koji nam omogucava bolje drzanje-
ako je izlizan teze ces radi trikove-logicno jer se sklize…
Tu jos idu i podlosci-oni se stavljaju između daske i osovina a sluze za ublazavanje
udarca te za sto meksi landing-
moes vozit i bez toga ali je veca vjerovatnost za pucanje daske….
Sha jos……….. ja mislim da je to sve o sk8-u ….
A ono…
Sad se gledaju jos stilovi voznje –hehe (regural style- odgurujes se desnom i
goofy style-odgurujes se lijevom nogom)
-Trikovi ::
a tu su oni pocetni---manual i nose manual…(svi znaju sha je to)=)
pa ollie, fake ollie, nollie, flip……….itd itd..
fakat dugi post e..
e da sad ono sha smo svi cekali… =) slikeee :)
to je to pozzzzz--------------
Post je objavljen 15.05.2007. u 14:49 sati.