°×¤ DvIjE BuDaLe ¤×°

utorak, 15.05.2007.

aaaaaaaaa XD aaaaaaaaaa :))

-----
------da ewo po drugi put pisem ovaj jeben post... i sve u njemu ee
nadam se da znate kakav je osjecaj ee kad napise jebeni kilometarski post
i ono stisnes na ono objavi a oni te sjebu i napisu pokusajte malo kasnije-hvala???
ma nabijem ti ja to hvala ee....smijeh

da.... :)
pa ewo neznam sha da pisem sve uobicajeno ovdje......... e da osim..
narawno swi znaju za natjecane u sk8parku-kolektivni 3p tour...
dada mogu rec da je bilo prilicno dobro... ma sha dobro odliicno
... matea je cijelo vrijeme slinila za nekim likom :P aah..moja dusadead
zajebavali se swi... cak me htjela zajebat ova u kauflandu ee...
PAZI: nemoes kupit redbull jer neas osobne ??' KOJI KURAC?
aaaa... zeno pokopaj se.. al ipak svojim stawom ja to kupila :)
jbt- cak je citala dal sadrzi alkohol... sramota
----e da prijeđem na stvar pa ewo nes u pocetku malo u sk8-u a nakraju slike :)

DASKA: najvaznija stvar od cjelokupnog sk8-a.-narawno :)
daska za cesto sk8-anje traje i do mjesec dana …
sjebana skakanja su glavni razlog preloma daske.
Prilokom skoka noge bi treale bit u zraku iznad sk8-a a ne na njemu-
(odnosno pored guma i drzat ga. Tek kad padne na pod, noge stavit na njega :D
velicina normalnog sk8-a:: pa naravno gleda se po tome kolo si visok.
Postoje manje i vece vrste sk8-a ali 7.5 daska je uobicajena.
biras dasku po svom izboru al bitan je i concave- bitno je znati procijeniti concave
na dasci a to je ona uvinutost na krajevima daske-repu i nosu….

OSOVINE - sve nove osovine su dobre,
a najbolje je da si kupite što lakše zbog sveukupne težine skejta,
jer sto je daska teža, to će vam bit teže za radit trikove…
KOTACI - se razlikuju po veličini ( od broja 50 do 60, a možda i više…)
što je veći broj na kotačima to su i kotači veći, a sa time i visina vašeg skejta..

LAGERI - oni serodaju odvojeno a treaju za stavljanje daske u pogon
Svi lageri su dobri al znaju s vremenom pucati-pa se to mjenaja-ono otrosni materjal…
sto cesce podmazujes lagere to ce skejt brze ic .
Btw-lageri se stavljaju u kotace da se zna :D ima ih 8-dva po kotacu.

KINGPIN – to je onaj veliki jebeni saraf koji ce cesto pucat-
zato dobro se opsgrbit s tim jer nea gore stvari kad vozis i pukne pa
se moras jebat i u shop ic po njega a kosta oko 20 kn – sranjee :D
On spada pod osovine i snjim ser regulira tvrdoca sk8-a…

gumice—postoje tri vrste soft, midium i hard…a one odlucuju o pokretljivosti daske –
ono skretanje itd…uglavnom obavezno…
Sarafi za osovinu-pricvrscuju osovinu za dasku....

GRIPTAPE – to je onaj smirgl na gornjoj strani daske koji nam omogucava bolje drzanje-
ako je izlizan teze ces radi trikove-logicno jer se sklize…
Tu jos idu i podlosci-oni se stavljaju između daske i osovina a sluze za ublazavanje
udarca te za sto meksi landing-
moes vozit i bez toga ali je veca vjerovatnost za pucanje daske….

Sha jos……….. ja mislim da je to sve o sk8-u ….
A ono…
Sad se gledaju jos stilovi voznje –hehe (regural style- odgurujes se desnom i
goofy style-odgurujes se lijevom nogom)
-Trikovi ::
a tu su oni pocetni---manual i nose manual…(svi znaju sha je to)=)
pa ollie, fake ollie, nollie, flip……….itd itd..
fakat dugi post e..
e da sad ono sha smo svi cekali… =) slikeee :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

to je to pozzzzz--------------wink