Objavljena je lista 100 najboljih albuma prethodnih desetljeća! Madonnin album Like A Prayer se nalazi među najboljim albumima 80ih! Također Madonna je jedini ženski izvođač koji se nalazi na listi najboljih albuma 80ih! Cijelu listu možete pogledati ovdje. Long live the queen!

Like a Prayer, Madonnin šesti album po redu koji je izdat u ožujku 1989. godine. U to vrijeme, Madonna je vladala svijetom, Like A Prayer je bio samo potvrda toga. Glavni producent je slavni Patrick Leonard koji je producirao skoro sve pjesme na albumu. Također na ovom albumu desila se i jedna zanimljiva suradnja sa Princeom, koji je napisao duet Love Song. Pjesma nije izašla kao singl niti je oduševila Madonnine fanove. Madonna je poželjela ovim album da se njeni fanovi zabave, ali i da razmisle. Ovaj album zauzima posebno mjesto u Madonninoj karijeri. Pjesme sadržavaju suštinu njenih razmišljanja u intimi dnevnika i osobnih bilješki. Na ovom albumu i prvi put iznosi svoje probleme u djetinjstvu u pjesmi Oh Father. Također u pjesmi Till Death Do Us Part govori o propalom braku sa Sean Pennom. Dala je jak potez mudre osobe, otvoreni poziv da svi daju doprinos "iskazivanju sebe", kao što Madonna kaže u pjesmi - Express Yourself!
Siječnja 1989., PEPSI obznanjuje namjeru da upotrijebi Madonnu i njen singl Like A Prayer u novoj TV reklami, što predstavlja novitet u povijesti marketinga. Madonna prihvaća izazov da uradi reklamu koja će imati umjetničku vrijednost. "Izdavačke kuće nemaju novca da ulažu u publicitet svojih proizvoda, a PEPSI će nam to omogućiti!" Menadžeri Pepsija nisu ni sanjali da će Madonna biti provokativnija nego ikada i da zasigurno neće držati konzervu gaziranog soka u ruci (reklama). Pošto je razbila tabu da i tinejdžerke ostaju trudne u videu za singl Papa, Don't Preach, na red je bilo plesanje ispred zapaljenih križeva i ljubljenje crnca Isusa Krista, sve to u efektivnih 5 minuta. U Vatikanu, papa je reagovao pozivajući da se Madonni zabrani ulaz u Vatikan, religizone grupe su se povezale, protestvovale i pozivale na bojkot proizvoda lanca kompanije Pepsi koji čine i Kentaki piletina, Tako Bel i pica Hat. Mnoge TV mreže odbijaju da emituju reklamu zbog spota, ugovori pucaju. Bura koja se digla u medijima, naravno, doprinose porastu interesovanja za Madonnin album, koji izbacuje redom singlove na mjesto broj 1. Pepsi je prekinuo ugovor i povukao reklamu, a Material Girl je uzela tih 5 milijuna dolara. Pepsi i religiozne grupe su tražile od MTV-a da zabrane spot, ali urednici MTV-a nisu htjeli jer kako kažu - stvaraju glupu buru oko jednog umjetničkog pop spota. Događaji oko Like A Prayer skandala će dovesti do toga da Madonnu svi počinju da shvaćaju ozbiljno. Ona je potezima oko Pepsija otvorila vrata svim pop zvijezdama i sportistima da reklamiraju proizvode u budućnosti. Na kraju 1989. godine, Madonna je osvojila nagradu publike MTV-a, i to u kategoriji "gledaoci biraju". Cijeli program je sponzorisao Pepsi, a da ironija bude veća, ona im se zahvalila što su stvorili svu tu kontraverzu! Hit Like A Prayer je slijedio dance hit Express Yourself koji je vladao među gay publikom. Za tu pjesmu, spot je koštao punih 2 milijuna dolara, i vrijedan je toga. Nakon Express Yourself, uslijedila je jedna pop laganica Cherish, Oh Father, zatim Dear Jessie koja je posvećena kćerki od producenta. Like A Prayer je prodan u 17 000 000 primjeraka, a singlovi su zauzimali vrhove svjetskih top ljestvica.
Post je objavljen 15.11.2006. u 15:14 sati.