| < | studeni, 2006 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | |||
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.

- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.

- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"

Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Objavljena je lista 100 najboljih albuma prethodnih desetljeća! Madonnin album Like A Prayer se nalazi među najboljim albumima 80ih! Također Madonna je jedini ženski izvođač koji se nalazi na listi najboljih albuma 80ih! Cijelu listu možete pogledati ovdje. Long live the queen!

Like a Prayer, Madonnin šesti album po redu koji je izdat u ožujku 1989. godine. U to vrijeme, Madonna je vladala svijetom, Like A Prayer je bio samo potvrda toga. Glavni producent je slavni Patrick Leonard koji je producirao skoro sve pjesme na albumu. Također na ovom albumu desila se i jedna zanimljiva suradnja sa Princeom, koji je napisao duet Love Song. Pjesma nije izašla kao singl niti je oduševila Madonnine fanove. Madonna je poželjela ovim album da se njeni fanovi zabave, ali i da razmisle. Ovaj album zauzima posebno mjesto u Madonninoj karijeri. Pjesme sadržavaju suštinu njenih razmišljanja u intimi dnevnika i osobnih bilješki. Na ovom albumu i prvi put iznosi svoje probleme u djetinjstvu u pjesmi Oh Father. Također u pjesmi Till Death Do Us Part govori o propalom braku sa Sean Pennom. Dala je jak potez mudre osobe, otvoreni poziv da svi daju doprinos "iskazivanju sebe", kao što Madonna kaže u pjesmi - Express Yourself!
Siječnja 1989., PEPSI obznanjuje namjeru da upotrijebi Madonnu i njen singl Like A Prayer u novoj TV reklami, što predstavlja novitet u povijesti marketinga. Madonna prihvaća izazov da uradi reklamu koja će imati umjetničku vrijednost. "Izdavačke kuće nemaju novca da ulažu u publicitet svojih proizvoda, a PEPSI će nam to omogućiti!" Menadžeri Pepsija nisu ni sanjali da će Madonna biti provokativnija nego ikada i da zasigurno neće držati konzervu gaziranog soka u ruci (reklama). Pošto je razbila tabu da i tinejdžerke ostaju trudne u videu za singl Papa, Don't Preach, na red je bilo plesanje ispred zapaljenih križeva i ljubljenje crnca Isusa Krista, sve to u efektivnih 5 minuta. U Vatikanu, papa je reagovao pozivajući da se Madonni zabrani ulaz u Vatikan, religizone grupe su se povezale, protestvovale i pozivale na bojkot proizvoda lanca kompanije Pepsi koji čine i Kentaki piletina, Tako Bel i pica Hat. Mnoge TV mreže odbijaju da emituju reklamu zbog spota, ugovori pucaju. Bura koja se digla u medijima, naravno, doprinose porastu interesovanja za Madonnin album, koji izbacuje redom singlove na mjesto broj 1. Pepsi je prekinuo ugovor i povukao reklamu, a Material Girl je uzela tih 5 milijuna dolara. Pepsi i religiozne grupe su tražile od MTV-a da zabrane spot, ali urednici MTV-a nisu htjeli jer kako kažu - stvaraju glupu buru oko jednog umjetničkog pop spota. Događaji oko Like A Prayer skandala će dovesti do toga da Madonnu svi počinju da shvaćaju ozbiljno. Ona je potezima oko Pepsija otvorila vrata svim pop zvijezdama i sportistima da reklamiraju proizvode u budućnosti. Na kraju 1989. godine, Madonna je osvojila nagradu publike MTV-a, i to u kategoriji "gledaoci biraju". Cijeli program je sponzorisao Pepsi, a da ironija bude veća, ona im se zahvalila što su stvorili svu tu kontraverzu! Hit Like A Prayer je slijedio dance hit Express Yourself koji je vladao među gay publikom. Za tu pjesmu, spot je koštao punih 2 milijuna dolara, i vrijedan je toga. Nakon Express Yourself, uslijedila je jedna pop laganica Cherish, Oh Father, zatim Dear Jessie koja je posvećena kćerki od producenta. Like A Prayer je prodan u 17 000 000 primjeraka, a singlovi su zauzimali vrhove svjetskih top ljestvica.