Da bi bolje razumjeli međusobnu povezanost svijeta internetskih dnevnika, popularnih blogova i poslovnih komunikacija, pretraživač internetskih dnevnika Technorati i tvrtka za odnose s javnošću Edelman proveli su istraživanje. Istraživanje je provedeno među primateljima Technoratijeve brošure (newslettera) – objavila je agencija NET. Utvrdili su da su se autori internetskih dnevnika odlučili na pisanje prije svega zato da bi se na svom području pokazali kao autoritet (33,6% ispitanika). Od ostalih razloga ispitanici su navodili da su se za internetske dnevnike odlučili radi zapisivanja svojih misli (31,5%) i povezivanja s drugim osobama (20,3%). Oko 4,6% ispitanika odlučilo se radi zarade. Istraživanje je pokazalo da za internetske dnevnike koje postavljaju tvrtke vlada manje zanimanje nego za dnevnike koje pišu osobe ili zaposlenici.
(VIDI)
Post je objavljen 08.11.2005. u 12:12 sati.