Zašto se pišu blogovi?

08.11.2005.

Da bi bolje razumjeli međusobnu povezanost svijeta internetskih dnevnika, popularnih blogova i poslovnih komunikacija, pretraživač internetskih dnevnika Technorati i tvrtka za odnose s javnošću Edelman proveli su istraživanje. Istraživanje je provedeno među primateljima Technoratijeve brošure (newslettera) – objavila je agencija NET. Utvrdili su da su se autori internetskih dnevnika odlučili na pisanje prije svega zato da bi se na svom području pokazali kao autoritet (33,6% ispitanika). Od ostalih razloga ispitanici su navodili da su se za internetske dnevnike odlučili radi zapisivanja svojih misli (31,5%) i povezivanja s drugim osobama (20,3%). Oko 4,6% ispitanika odlučilo se radi zarade. Istraživanje je pokazalo da za internetske dnevnike koje postavljaju tvrtke vlada manje zanimanje nego za dnevnike koje pišu osobe ili zaposlenici.
(VIDI)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.