,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/princessparanoia" />

The ČMI kid.The ofišl Abergaz grupij.I naravno drama queen

ponedjeljak, 16.04.2007.

"A da vam budem iskren nije mi ništa,osim što možda imam dva prišta"

E pa mene ne muči apsolutno ništa.
Samo ono,znaš,probudim se usred noći misleći da sam zakasnila u školu,jel?

A znaš,dijete sam.
Dižem se u 7 samo da bih odgledala Fifi,popila šalicu čokoladnog mlijeka,i vratila se natrag u krevet.
Imam na VHS-u snimljene old school crtiće koje pregledavam svakodnevno,kad imam vremena.

Nije lako kad te vole
Nije lako
I kad si zabavan/smiješan
Umoran/bijesan


A znaš ja osjećam.
Majke mi,ja osjećam.
Onu toplinu kad me pogledaš i nasmiješ se jel?
Osjećam da me boli kad se opalim glavom o štok.
Osjećam da će se moja mama derati na mene jer opet sam zaspala na dvosjedu u odvratno blatnjavim tenisicama.
A mrzim onaj osjećaj kad te boli a nigdje ne vidiš posjekotinu.

Hajde kreni sa mnom
Glupa djevojčice
Puštat ćemo vjetar
I šlagirat se
Kreni dolje
Kreni dolje


Ma hajde ne živciraj se.
Ne plači.
Nije to vrijedno.
Nije on vrijedan da tvoje oči gube sjaj.
Nije on vrijedan tvojih suza.
Shvaćaš,ti si prelijepa.
Tvoj osmijeh je nešto najvažnije na svijetu.
Ali tko sam ja da tu pametujem?
Ja sam samo dijete.
Sa zvjezdicama u očima.

Koliko si puta plakao
Glavu u zemlju zabijao
Koliko je puta molio
Njoj je bilo svejedno


Znaš,moja životna priča je odvratno dugačka.
Mogu pričati satima,danima o svom životu.
A nekako sam umorna,izgubljena.
Znaš,a pa prošla sam svašta...
Pitaš se,kako sam tako sretna uza sva ta sranja?
Naučiš se ne živcirati oko sitnica.
Imaš tri-četiri prijatelja koji te znaju,koji te vole baš onakvu kakva jesi...
Shvaćaš?
Što mi vrijedi gomila lica nepovezanih imenima,koji me znaju kao "E ona šarena"?

Pa valjda ne sumnjaš
Sagradit ćemo puno nebodera
Ne ti ne sanjaš
To mogu samo ruke proletera


E ali ja mogu to.
Mogu biti tako svoja.
Mogu biti tvoj unutarnji neprijatelj.
Shvaćaš?
Ali ne želim biti ničiji neprijatelj.
Ja žarko želim pandu.
Pravu.Veliku.Mekanu.
Ali to su puste želje.
Svoje ambicije...Ne ne želim ih ostaviti.
Volim svoje ambicije,makar su neostvarive.
Želim biti disko kraljica.
Želim imati pandu.
Želim letjeti.
Želim se udati za Supermena.
Ne...ne onog Supermena.
Za mene je Supermen...
Netko tko je iskreno sretan,tko će biti moj svake subote i nedjelje.
Netko tko me neće sputavati,netko tko će me znati.
Netko tko će biti iskren prema meni.
Ma joj.
Dosta.

Udaraš nisko
Discofrend
Dajem ti kvisko
Moj si
Discofrend


Ipak imam mozak.
Ipak imam bijes.
I ako imam ponos...
Ma gotovo.

¤¤¤Miss.Čmi¤¤¤

Ma ne znaš |x|
- 19:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>