The ČMI kid.The ofišl Abergaz grupij.I naravno drama queen

subota, 17.03.2007.

Ne razumijem.Čemu brisanje prašine.I kako je kurva izgubila nevinost.

Bit ću sve što želiš.Spoji dlanove,čvrsto zažmiri,lupi dvaput petama i glasno reci to što želiš da budem.
Samo molim te,neka ne bude odviše apsurdno.

Sakrit ću se tamo negdje u ormar a ti nećeš znati gdje sam.Vrištat ću,ti i dalje nećeš znati odakle dolazi taj suviše iritirajuć zvuk.Moje zjenice promijenit će polumjer za dvanaestak centimetara svakim tvojim korakom,dok konačno ne dosegnu maksimum i ne rasprsnu se poput vodenog balona bačenog sa trinaestog kata od malog zaigranog djeteta.Bacit ću se za svojim zjenicama,kao što se to dijete bacilo sa trinaestog kata za vodenim balonom.Ne,neću.To je samo za povećavanje napetosti.Zapravo je ova priča veoma dosadna,i nema nikakvog smisla.Željela sam samo da me idealiziraš,voliš,poštuješ,obožavaš.A ti si bez imalo entuzijazma odmahivao rukom i govorio nezainteresirano:"Ma pričaš gluposti.Volim te."
Kurac.

UPDATE

Hepi sent petriks dej dabogda se svi ugušili u kvalitetnoj irskoj pivi danas.Ja oću.Hvala


Update zvan numer cvaj.

Kontradiktorno meni.Oženi me.
- 14:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>