The Hospital

Da.. Nije me bilo skoro pa tjedan dana.. Bijah tamo gdje stvarno nisam nikada mislila da cu provesti vise od par sati.. u bolnici.. na operaciji.. ok da bila sam samo dva i pol dana, gotovo tri, nije to bio neki jaki operativni zahvat, artroskopija na koljenu naravno, sada imam pet dana mirovanja.. i dvanaest dana sa savovima.. i dvadeset dana do kontrole..
prvi dan je bio definitivni stres, jos je gore bilo to sto sam bila s nekom koma bakicom u sobi koja misli da je kraljica svih bolnickih djelatnika..uf.. operacija je bila na valentinovo.. s obzirom na to da me ljube cekao cijela cetiri sata dok sam bila u operacionoj sali i jos dosao u osam ujutro i ostao do osam navecer, bilo mi je uistinu lijepo valentinovo. ok, osim onoga kada su mi skucali inekciju s anestezijom u kraljeznicu i kada su mi stavili infuziju u ruku, a da ne spominjem to da su mi dva puta davali sredstvo za smirenje. jer po rijecima anesteziologice sredstvo koje se daje u tu rupicu s infuzijom djeluje gotovo kao par casa bijeloga vina- koje na mene ne djeluju.. bila sam previse nemirna jer sam htjela izaci otamo a umjesto toga su me jos vise zadrzali.. znaci, cijelo valentinovo sam skoro bila nadrogirana, od 5.30 ujutro kada su mi dali tabletu da se osjecam malo viju gdje sam jedva dosetala do wc-a .. neki feeling -i napusen i pijan..
ali ok..evo sada se tu jedva povlacim po kuci sa zavojima i ledenom kompresom..
Ali.brzo ce i to proci, kada budem mogla ponovno normalno mogla sjediti,spavati,hodati po stepkama...ah..sweet memories.. :)

Ali ono sto sam zaista htjela ..reci.. jest to da iako sam valentinovo dozivjela omamljena.tabletama,3 bocama infuzije,anestezijom bez osjeta donjeg dijela tijela (tko zna sto su doktori radili iza one pregradice...) je bilo neusporedivo s tim samime sto je moj dragi (nemam neki drugi pseudonim za njega pa cu tako ga oslovljavati) 12 sati proveo samnom,unatoc mom iscrpljenom stanju i pomalo nesvjesnom ponasanju i radnjama.. gdje mio je pokazao, za razliku od sestara u bolnici koje misle da ljubav vise ne postoji..
ima je jos, cak i onda kada mislis da nece biti tu jer mra biti u skoli ispravljat komade, on provede cijeli dan s tobom, ima kuci sranja i stedi pare kako bi se sjetio onoga sto ti volis i godisnjice..
mozda je ipak ova operacija dosla u dobro vrijeme da se vidi da valentinovo ipak moze nesto znaciti..

18.02.2006. u 15:51 | 4 Komentara | Print | # | ^

pa gdje si

Ne kuzim.. zasto svi tako sad ..tj ne samo sada nego
uvijek rade tako veliku strku oko valentinova !!??
necu nista govoriti ni za ni protiv.. nego samo jedno - ako
se vec mi kao cure, zalimo na to da decki zaboravljaju na
godisnjice,rodendane.. pa neka bar bude onda jedan da n
kada ce se napraviti takva strka da se bar sjete na nas
taj jedan dan (jer mi kao neki njezniji spol i sto ja znam
uvijek mislimo..:) ) .. i to da ih mi ne prisiljavamo na to i
da im to ne trljamo na nos.. ali ako to onda zaborave
onda zaista nemam komentara.
ma daj.. jos dva dana pa ce proci to sve skupa, iako..
glupo je toliko strke za samo jedan dan.
meni ce valentinovo bit super..
bit cu operirana na valentinovo i prolezat ga u bolnici.. a
nikada do sada zapravo nisam imala nekoga koga bih
mogla nazvati my valentine - ovi je prvi put.. i zasran je..
ali nema veze...
uopce nije o vazno, nije vazan nikakav skupi
poklon,nikakva cestitka nego je vazno to da se bar jedan
dan ti,on,vi osjecate tako da znate da se ipak danas jos
barem kakva takva paznja pridodaje ljubavi, kada je inace
mozda i sami, nesvjesno jedan prema drugome kadkad
zapostavite..

12.02.2006. u 17:10 | 1 Komentara | Print | # | ^

Jucer..

Bili smo na plazi sinoc. Nije bilo bas toplo kao sto smo mislili jer se nakon 3 dana,zima opet vratila. A sto ces kada nemas bas niti gdje otici. U kaficu ok,je toplo ali je prezagusljivo i apsolutno previse ljudi,a k tome jos ako su neki ljudi koje ni nemozes gledati.. Zatim van negdje na nama poznata mjesta gdje se skupljaju ljudi kojima je samo cilj da se napiju,ili napuse.. A to bas i nije strava tako se svaki dan ubijati.. Zasto trpiti da ti netko govori da si pizda ako ne zelis pusiti vutru .. bezveze.. tko voli nek izvoli.. pare nam se neda trositi na kino jer ionako je prž-kompanija tako velika da mogu dobit film koji jos nije ni dosao u kina.. tako da smo se nas dvoje odlucili, zaneseni malo samoce samo za nas dvoje otici na plazu.
Koja milina. Dobro,osim toga sto nije bilo toplo previse.. Kakva droga,cuga...? Kakve paranoje i brije ??? Dodes, sjednes i jednostavno ne mozes a da ne uzivas u tim zvukovima, ma ne samo zvukovima.. pogledu, svemu.. Nemam pojma kako moze imati ljudi koji ne podnose zvukove valova.. Mozda ispada pateticno i banalno ali ; nakon jednog vrlo shugy tjedna koji je jos usput popracen pms-om dodes sa osobom s kojom najradije provodis vrijeme, sjednes na plazu, tri koraka dalje od valova, tek toliko da ih cak i mozes osjetiti kako su stalno u pokretu, a do kraja tmine , gdje ti pruza osvjetljenje mjeseca u ja mislim prvoj cetvrti ,nisam sigurna, vidis njegov odsjaj u moru kao tisuce malih planktona.. a u drugoj daljini osvjetljenje opatije .. i to je to.. to je dovoljno da se osjecas predobro kada ti priroda pruzi nesto s cime se ti mozes povezati na neki nacin.. a s time sto jos nisi sam nego imas osobu koja ti upotpunjava taj cjelokupni dozivljaj s cime je onda sve jos bolje a nadas se i njoj isto tako...

05.02.2006. u 14:12 | 0 Komentara | Print | # | ^

Nemam naslova
Barem mislim da nemam,a nije ni vazno.
Tako se grozno osjecam nemate pojma.. ovo me sve ubija..
spava mi se a nemogu, ne nemogu nego nesmijem jos ici spavati,
moram kao ici uciti, a mozes si misliti.. imam jos uvijek ne ispravljen kolac..
zbog toga sto ok, da naucila jesam ali me taako strah te profe
inace nikad nisam to imala.. ali kod ove kriva rijec paf kolac,doslovno..
a profa nam je inace anoreksicarka, ili bulimicarka ne znam..
pa je valjda zato konstantno zivcana !!
i s time sebe unistavam da sam pocela dobivati strah prema svemu..
i to se odrazilo tako da nemam uopce ikakvo dobro misljenje o sebi
a kamoli ikakvu vrijednost..
evo sada moram prekinut pisanje..
pozdrav svima koji se osjecaju bolje nego ja..

02.02.2006. u 21:46 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Joecartoon.com
Posljednji pozdrav
Simplasticno
Zanica
Ona s Krka
Samo za odrasle
Neozbiljno
Bar se trudi,priznajte
Leica
vjetrom nosena
vjeshalica
angysh
tochkica!
mladi pisac u usponu..
moonwalker

Savršenstvo postoji, ali samo onda kada ti to prihvatiš sebi savršenim; ne traži nedostatke onome što ih nema.


INCUBUS - THE WARMTH

I'd like to close my eyes, go numb
but there's a cold wind coming from
the top of the highest high-rise today.
It's not a breeze 'cause it blows hard.
Yes and it wants me to discard the humanity I know,
watch the warmth blow away.

So don't let the world bring you down.
Not everyone here is that fucked up and cold.
Remember why you came and while you're alive
experience the warmth before you grow old.

So do you think I should adhere to that pressing new frontier?
And leave in my wake a trail of fear?
Or should I hold my head up high
and throw a wrench in spokes by
leaving the air behind me clear?

So don't let the world bring you down.
Not everyone here is that fucked up and cold
Remember why you came and while you're alive
experience the warmth before you go.

So don't let the world bring you down.
Not everyone here is that fucked up and cold.
Remember why you came and while you're alive
experience the warmth before you grow old.

Before you grow old.
Where did it go?

Image Hosted by ImageShack.us

AUDIOSLAVE- LIGHT MY WAY
In my hour of need
On a sea of gray
On my knees I pray to you
Help me find the dawn


Won't you light my way
Won't you light my way

A bullet is a man
From time to time he strays
I compare my life to this
To this I relate
And I'm willing
To listen to your answers
And I'm not ashamed
To tell you I need you today


Won't you light my way
Won't you light my way

So when I'm lost
Or I'm tired and depraved
Or when my high bullet mind
Goes astray won't you light my way

AUDIOSLAVE-COCHISE
I've been watching
While you've been coughing
I've been drinking life
While you've been nauseous
And so I drink to health
While you kill yourself
And I've got just one thing
That I can offer

Go on and save yourself

And with the early dawn
Moving right along
I couldn't buy an eyeful of sleep
And in the aching night under satellites
I was not received
Built with stolen parts
A telephone in my heart
Someone get me a priest
To put my mind to bed
This ringing in my head
Is this a cure or is this a disease

Nail in my hand
From my creator
You gave me life
Now show me how to live

And in the after birth
On the quiet earth
Let the stains remind you
You thought you made a man
You better think again
Before my role defines you

Nail in my hand
From my creator
You gave me life
Now show me how to live

And in your waiting hands
I will land
And roll out of my skin
And in your final hours I will stand
Ready to begin
And take it out on me

I'm not a martyr
I'm not a prophet
And I won't preach to you
But here's a caution
You better understand
That I won't hold your hand
But if it helps you mend
Then I won't stop it

Go on and save yourself
And take it out on me

Drown if you want
And I'll see you at the bottom
Where you'll crawl on my skin
And put the blame on me
So you don't feel a thing

Image Hosted by ImageShack.us

Slusa se : Incubus Audioslave A Perfect Circle Blink 182 Box Car Racer Angels And Airwawes Guzva u 16-ercu Pasi Debeli Predcjednik Mikrofonija Urban Laufer Foo Fighters Pennywise Rancid Ramones Depeche Mode The Reel Big Fish Pink Floyd Soundgarden Pearl Jam Prodigy
Cita se : Jerome D. Salinger Goethe Dostojevski Tolstoj Whitman Kamov E.A.Poe A.G.Matos J.R.R.Tolkien Dickens