Otra vez...

ponedjeljak, 26.11.2007.

Bla...bla...puste priče...

...same puste priče, a ljudi hoće akciju...smokin...zasto su svi tako neodlucni i pomalo mi se sve cini tako neodgovorno...kako se god nama to cinilo daleko, ali treci mjesec ce jako brzo doci...sezona ce poceti, a Alonso jos uvijek ne zna kamo ce...nut...e pa sad...dragi Nano...vrijeme ti je...ili si hopa ili si tropa kak se kaze. Stvarno nema puno pametnih izbora. Opet stojim uz ono da je definitvno zasrao (ups) stvar kad je presao u McL...nije trebao...ugrozava si nepotrebno karijeru...

...stojim i dalje uz njega i sto god odabrao ja i dalje za njega navijam naughty, naravno da mogu biti ljuta i razocarana odabirom, ali to tako idesmijeh...

...nisam se slagala ni sa McLheadbang, pa sam eto nastavila navijati za Nana thumbup...ali jedno je sigurno veliki dio kao sto znamo igra tim i ako tim nije dobar, ako tim ne podrzava e onda je puno ovakvih situacija:

Image Hosted by ImageShack.us


Nije ni malo lako bilo...ali Nano kojeg mi volimo kao vozača je uzor klincima koji sanjaju o tome da barem jednom provozaju bolid F1 i za njih je veliko razočaranje kada vide sto se događa...čitala sam da su u nekim cart "školama" u Španjolskoj klinci full razočarani...da im je jako zao i ono opći potop suzama...hehehehehe

Image Hosted by ImageShack.us


Iskreno se nadam pobjedama u iducoj sezoni, ali...uvijek postoji taj ALI koji mi se javlja odkada se sve pocelo komplicirati i otkada je zahvaljujuci neprofesionalnim ljudima koji se ocituju kao jako profesionalnima u javnost iscurilo toliko afera...i na F1 bacilo vecu sjenu no ikad...od samog mog pracenja tog sporta, ja ga obozavam...obozavam sve te lude zavoje i kocenja i brzinu i gume i svaki bolid i svakog vozaca na neki nacin, ali sam jako ostala razocarana nakon ove sezone...znala sam da se sve vrti u tom sportu oko novca...mislim to je normalno ipak je to takav nabrijani sport, ali ipak ti vozaci oni pocinju voziti ne zbog novca nego zbog djecje ambicije koja im se tako lako izgubi u samom F1...od te predivne ambicije ostaje samo potpis na ugovoru i lova u džepu...greedy...


...eh, kada je Alonso došao u F1...on se onako zapravo borio za boje svoje zastave...ljudi ga obozavaju u Španjolskoj, oni koji nisu znali nek procitaju jedan od mojih postova kada sam se vratila iz Španjolske, imate ga u arhivi...


Image Hosted by ImageShack.us



Ali...ta luda zelja i borba ispari s vremenom i evo sto se dogodi...zezne se skoro pa i cijela karijera...

Eeeee...Nano, Nano...ja ti iskreno drzim fige i molim Boga da se izvuces iz ovoga i nađeš pravi put u F1...ovo vise nema smisla sto se događa...


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

...pozdravljam vas sve...jako vas volim i saljem vam svima poljupce... ne stignem pisati tako cesto, ali mislim na vas i nemojte se ljutiti sto vam svima ne komentiram...potrudit cu se...

....velika pusa...

...Elena...amiga, pozz...

...Ana...miša mu..otvori vec jednom blog...

kiss

- 20:23 - Komentari (35) - Isprintaj - #