Otra vez...

subota, 08.09.2007.

!Pole para todos...para nosotros...para Fernando!

kissNapokon...nećete mi vjerovati, ali kada su počinjale kvalifikacije ja sam imala tako jedan dobar osjećaj...winknaughtywink...onako kao da sam znala da će Alonso zasjati na poleu...smijeh srce mije neobično kucalo, smijala sam se, i zapravo nisam ni obračala pozornost na druge vozače rolleyes kada sam vidjela onu snimku sa treninga (ono sa Kimijem) nisam se ni razveselila ni rastužila, samo sam mislila o Nanovom poleu...znala sam da ce mu to mjesto na gridu pripasti cerek i kada je jako dobro odvozio i Q1 i Q2 ma uopće se kao inace nisam bojala za Q3...o Bože kao da sam bila uvjerena u njegov potencijal...smokin...tada su mi stizale poruke tipa: "Jao, jel ti gledaš kako Nano juriiii...". smokin a ja kao da sam to znala...hehehheheh...deadsretandead kažem vam danas je bio njegov dan!yes

Image Hosted by ImageShack.us


Ljudi, kako je Fernando danas presavršeno vozio, toliko precizno, i toliko samouvjereno, opet je imao onaj pogled pobjednika. Onako gledao je samouvjereno u ekran, nije obračao pozornost na mehaničare, na kamermane, na sve one natpise o njemu u novinama...vjerujem da je išao na sve ili ništa...

Image Hosted by ImageShack.us


Zapravo, znate što...malo su me razočarali oni natpisi u novinama u kojima su toliko ocrnjivali Nana...jednostavno ove sezone ljudi su se okomili na njega...ali ljudi znate ono kako se kaze: Za dobrim konjem se praši!!!
Tako su pričali i o mnogim drugim vozačima koji su zasluženo i pravedno ušli u povijest F1 i na kraju po čemu se oni pamte!? Po čemu, ako ne po brzini, pobjedama, držanju i uspjesima...a tako će sigurno pamtiti i Alonsa.


Image Hosted by ImageShack.us


Eto...ljudi želim vam reci da sutra pravi onako navijački štih bude u svima vama, navijate za svoje vozače i Vi Alonsovci posebno se spremite za sutra...ja vas sve puno volim i mislim na vas...
...a posebno pozdravljam moju prijateljicu i veeeeliku, istinsku, pravu navijačicu Alonsa Elenu


Svima vam šaljem puno pusa i stvarno želim da sutra uživate u brzinama Monze i nemojte tako predivnu utrku propustiti za ništa jer, ako niste do sada gledali Monzu zastat će vam dah i zavrtit će vam se u glavi od veeelikih brzina...

kiss

Da...i posjetite Martin blog jer ipak sutra se vozi utrka po kojoj je njezin blog dobio i ime cura to zaslužuje...

pussa

- 17:57 - Komentari (5) - Isprintaj - #