Otra vez...

utorak, 22.05.2007.

VRATILA SAM SE...

Ljudi...stigla ja iz predivne Španjolske (nisam samo bila u Espani, posjetih ja mnoge druge države u ovih deset dana, ali za nas Alonsovce Španjolska je najbitnija).
Ne mogu vam opisati kako je Barcelona prelijep grad...ne mogu vam opisati kako su tamo svi ljudi otvorenog srca i jako gostoljubivi...kako vam ljudi bez srama prilaze i pomažu ako vide da se ne snalazite...
Dok sam prolazila tim predivnim ulicama i usput pričala s jednim Španjolcem (originalnim Kataloncem smijeh) o Alonsu osjećala sam se presretno...baš mi je pričao kako je u nedjelju na dan utrke u Barceloni bilo ne izdrživo, ali da su svi do zadnjeg trena vjerovali u Nana i da mu Španjolska nije zamjerila na onom trećem mjestu jer kaže on je njihov i da bude zadnji vječno će mu biti zahvalni na dvaput osvojenom prvenstvu...yes...oni ga jako vole; u svakoj ulici možete vidjeti ogromne plakate sa Alonsovim slikama...jako sam uživala u tom nevjerojatnom gradu, u neopisivo lijepom jeziku, u dobrim ljudima...cerek...ma definitivno...to je sigurno ja sam se zaljubila u taj grad...
Image Hosted by ImageShack.us
Ne znam, mogla bih ispisati milijun postova o tim divnim ljudima...mene je na ulici gotovo svatko podsjetio na El Nana zato što svi imaju tako specifične oči...smijeh...
Malo sam se smirila što se tiče onog trećeg mjesta i nadam se da će idući put biti bolje...
Image Hosted by ImageShack.us
Kada sam pitala jednog Španjolca što oni misle o Alonsu, on me je samo pogledao i rekao da mnogi Alonsa ne razumiju jer ne razumiju njihov temperament...a Alonso savršeno predstavlja jednu zemlju kao što je Španjolska...
Image Hosted by ImageShack.us
Sve vas pozdravljam i čitajmo se...kiss
P.S Ono najvažnije zaboravila vozila sam stimulator Formule 1...osjećaj je neopisiv...imaš filing kao da zapravo osjetiš stazu pod sobom i sve zavoje...postigla sam vrijeme od 1:27:43 i bila sam sva bitnanaughty jer je vrijeme bilo jako dobro, a bila sam jedina cura koja je vozila...nisam mogla to propustiti...dostigla sam brzinu od 315 km/h...je stimulator, ali ipak bar nešto...party

- 14:17 - Komentari (23) - Isprintaj - #