Otra vez...

srijeda, 18.04.2007.

PA NE MOŠ' VJEROVAT!

Užas, ali čula sam pa i pročitala da fenomenalni Mladen Jergović odlazi iz F1-racingano...naravno da me je to baš razočaralo, ipak je on vrhunski komentator, a i jako, jako je dugo u tom poslu...pa čovjek je radio za Bernija...navodno da je došlo do nekih nesporazuma, neka ne slaganja...tako mi je žao jer vjerojatno taj časopis više neće biti kao do sada jer odlazi njegov glavni urednik...inače ne znam čitate li taj časopis (znam za Martu da čita). Čitam taj časopis od prvog broja u Hrvatskoj i jako sam zadovoljna...volim tako dobre časopise...prvo osim svih fenomenalnih intervjua sa vozačima, glavnim glavama F1, konstruktorima...oni imaju i izvrstan dizajn, što je kod mene veliki plus jer volim kada u rukama imam tako lijepi časopis čije stranice me i bojama vesele smijeh. E, da za sve one koje zanimaju gume u F1 u zadnjem broju vam je sve jako lijepo opisano i za neke sam se stvari baš iznenadila...mene to o gumama fascinira, čovjeće onima koji ne znaju ništa o F1 gume na bolidima su kao...ma uglavnom nešto ne baš bitno, ali ljudi ne moram vam pričati koliko su one bitne, znate ono kak' se kaže "Gume na autu su kao cipele na čovjeku"...smijeh
Isuse Bože ja ne mogu dočekati utrku u Španjolskoj...inače mi ta utrka baš bode u oči jer sam dan nakon utrke baš u Barceloniheadbang...naravno to mogu samo ja na taj način se mimoići s utrkomheadbang...ali...ali ići ću na stazu...ha, naravno da će Alonso pobjediti u utrci...mislim da neće fulati ovaj put...ali ja još ne mogu vjerovati za Bahrein tako da se ne ljutite na mene, ali ja još uvijek tvrdim da to u bolidu nije bio pravi Fernando...ne to nije bio on...svjetski prvak...e da ljudi znam da ćete sada biti šokirani ovim, ali meni malo nedostaje Schumacher na stazama, mislim za njega nisam nikada navijala, ali nedostaje ta crvena kaciga na stazi...ljudi možemo mi reći bilo šta, ali dvoboji njega i Alonsa su bili prava ludnica i melem za sve koji vole F1...
Eto ga, a sad idem ne da mi se više pisati, a mislim da je i bolje da sad malo prestanem, je l' se slažete?zaliven

- 19:54 - Komentari (13) - Isprintaj - #