petak, 04.01.2008.

Pozdrav svima.

Ime mi je Marko i član sam zbora mladih Shalom iz Županje.Rođen sam 21. kolovoza 1992 godine gospodnje u Zagrebu.Pohađam Prirodoslovno-matematičku gimnaziju Županje. U zboru sviram gitaru i bongose (one male bubnjeve) , a tu i tamo zapjevam. Na ovom blogu bit će kršćanskih tema, ali i nešto općeg sadržaja kao naprimjer komentari događaja dana itd. Ako naučim stavljati slike bit će i toga. Pozdrav!!sretansretanwavewavemahmah
Image Hosted by ImageShack.us




Ime mi je Matija i član sam zbora mladih Shalom iz Županje. Rođen sam 9. svibnja u vinkovcima 1991 . Trenutno pohađam 2. razred srednje četverogodišnje drvodjelske škole u vinkovcima , a to je kao dizajner namještaja . Moje prebivalište je u županji . U zboru sviram gitaru ( pretežito ritam , ali desi se koja "solažica")
Pretežito sviram na akustičnoj gitari ali nekada se dogodi i da na električnoj zasviram.......pozdrav:roflzujopjevawavesretannut
Image Hosted by ImageShack.us

- 10:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.