EX CAPITE

subota, 12.08.2006.

Aureus Balanced

Aureus Balanced

Na dan 10.08.2006.

101,7880 kn

Pa moglo bi se reć kako nije ono što se očekivalo...No kako je sve još uvijek u povojima, ostavimo naka vrijeme kaže svoje...

Vjerojatno je veći broj ljudi očekivao brzi rast vrijednosti udjela (nešto popust njihovog equity fonda) no iz informacija do kojih sam mogao doći ovdje bi se trebalo radit o prinosu na duže staze (što u osnovi fondovska industrije i jest).

Ovdje se sa mnom ne bi složili protivnici fondova koji bi izložili veliki broj razloga protiv ulaganja u fondove (inflacija, provizije, ...) no mi koji smo još u mladom kapitalizmu (i koji smo isprevarani od raznoraznih financijskih stručnjaka) pušemo i na hladno, stoga fondovi ostaju kao jedna manje riskantna investicija, a opet bolja od oročene štednje ili životnog osiguranja (nisma protivnik životnog osiguranja - dapače, zalažem se za jedno i drugo).

Što se tiče drugih fondova u koje sam konkretno uložio, moram reći kako sam u "plusu" istina ništa veliko - malo ali slatko.

U zadnje vrijeme se držim "maksime-parole-izraza-fraze":

Neka novac radi za mene - dosta sam ja radio za njega !

...istina još uvijek radim za njega al doći će i naš dan

12.08.2006. u 18:58 • 3 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Komentari da/ne?

prestigio


Pučke mudrosti

coolSvijet pripada strpljivom čovjeku !
coolJedno zrno neće napuniti vreću, ali pomaže.
coolObećaj malo, daj mnogo...
coolAko moraš lagati - budi kratak !
coolBOG će ti dati - ali ti se moraš opskrbiti dok On ne počne davati.
coolBudi učtiv sa svima, pristupačan mnogima, prisan s nekolicinom, a prijateljski samo sa šačicom ljudi.