EX CAPITE

srijeda, 05.07.2006.

Pojačanje

Evo me opet nakon nekog vremena sa lijepim novostima glede mog portfelja...Naime, kupio sam još malo udjela pa ćemo vidjeti kako će se situacija razvijati.

Kako sad stvari stoje pratim tri fonda Raiffeisen Central Europe; PBZ Equity fond ; Aureus Equity te jedan inozemni fond o kojemu neću previše govoriti osim što ću svako nekoliko izvjestiti o njegovu kretanju (budući da ne znam - kao što sam već rekao - zakonske okvire ulaganja HR državljanja u inozemstvu).

Znam, znam pitate se gdje sam bio prije 15tak dana kada su cijene fondova padale i kad je trebalo kupovati...e odgovor je jednostavan= nisam imao s čim - tj. tek sam sad dobio financijsku "injekciju" kako bih mogao kupiti udjele.
U mom slučaju average cost bi lijepu ulogu igrao al moji planovi i stvarna događanja nikako da se poklope stoga što je tu je bolje ikad nego nikad. Ja očekujem rast do kraja godine i nemam namjeru odmah izlaziti iz pozicija (budući da su ovo ulaganja od 2 do 3 godine kada očekujem da se fondovi ustale na nekih 20tak % godišnje) a poslije ćemo vidjeti...

Sad mi ostaje za vidjeti kako Aureus se ponaša pri kupnji tj. očekujem nekakvo izvješće na kućnu adresu o tome da sam kupio udjele u fondu (uz zahtjev za kupnju koji sam faxirao).

Ova druga dva fonda obavljam internet bankarstvom tako da u svako doba imam pregled stanja udjela kako količine tako i vrijednosti.

Moram priznat kako sam se puno lakše odlučio za kupovinu udjela u RBA i PBZ fondu nego Aureus-fondu no Aureus ima jednu veliku prednost. Ljudi koji ga vode su stekli sebi dovoljno (ako sam dobro informiran) tako da im više nije bitan osobni probitak koliko uspijeh cijelkupnog fonda odnosno posla kojim se bave. U zgodnoj knjizi Roberta Kiyosaki "Rich dad, poor dad" čovjek piše "uložite tamo gdje vidite da je ta osoba/e/firma nešto stvorila odnosno ono što nudi ima i pozadinu koja je vidljiva tj. opipljiva. Istina za Aureus ne mogu to vidjeti niti reći al povodim se prema informacijama koju su dostupne na netu i u tisku te na osnovu toga sudim/odlučujem.

Evo jedan link dotičnog gospodina Kiyosaki-a gdje piše o fondovima. Ne mogu reći da se u potpunosti slažem sa njim al čovjek ima iskustva na području ulaganja i financija općenito stoga nije na odmet saslušati ni totalno drukčiji pogled na ulaganje u fondovethumbup

http://finance.yahoo.com/columnist/article/richricher/6720

Ukoliko cijeli tekst zvuči malo zbrčkano nemojte mi zamjerit budući da trenutno radim od 8 do 21 h stoga mi je cijela percepcija svijeta malo usporena i zbrčkana.

Do slijedeće posta pozdrav.

05.07.2006. u 17:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Komentari da/ne?

prestigio


Pučke mudrosti

coolSvijet pripada strpljivom čovjeku !
coolJedno zrno neće napuniti vreću, ali pomaže.
coolObećaj malo, daj mnogo...
coolAko moraš lagati - budi kratak !
coolBOG će ti dati - ali ti se moraš opskrbiti dok On ne počne davati.
coolBudi učtiv sa svima, pristupačan mnogima, prisan s nekolicinom, a prijateljski samo sa šačicom ljudi.