Smesni dogadjaji iz detinjstva :: Dopisivanje ~ Upoznavanje sa clanovima - Datiranje za seks

utorak , 18.12.2018.










Click here: Smesni dogadjaji iz detinjstva :: Dopisivanje ~ Upoznavanje sa clanovima






I gosti sedeli u dnevnoj sebi, pili kafu, sta vec... Autor: Tepachenko : Il ne znas da racunas il ne znas kolko imam godina 24 Lolana A i tebe iz celog mog teksta naso moj burazer najvise da zanima Autor: lolana : Negde si napisao da imas 20 majke mi Salim se, stvarno ovo za prasak samo tebi moze da padne na pamet,hahaha Autor: Tepachenko : Ja ni sam ne znam koliko sam batina dobio zbog gluposti Autor: lolana : Mene nikad nisu tukli, za sve moje gadosti batine je dobijala godinu starija sekica Autor: Tepachenko : Pa znaci nisam pogresio kad sam govorio da je prasak prosuo brat al imam lose roditelje pa mene tukli Autor: lolana : Moji roditelji su bili dobri ali bolje da nisu i da su i mene nekada istamburali, ne bih bila ovoliko razmazena Autor: Tepachenko : Eto vidis, kazu ljudi da je batina iz raja izasla Autor: vanjaub : dolaze komsijama mog dede u selu gosti, a oni kod dede sede. I ja budala to cuo, odem do kupatila da vidim sta je to...





Polomio najboljem komsiji pola automobila..... Autor: Tepachenko : Stariji 3 godine, hoces te upoznam?





- Autor: Tepachenko : Il ne znas da racunas il ne znas kolko imam godina 24 Lolana A i tebe iz celog mog teksta naso moj burazer najvise da zanima Autor: lolana : Negde si napisao da imas 20 majke mi Salim se, stvarno ovo za prasak samo tebi moze da padne na pamet,hahaha Autor: Tepachenko : Ja ni sam ne znam koliko sam batina dobio zbog gluposti Autor: lolana : Mene nikad nisu tukli, za sve moje gadosti batine je dobijala godinu starija sekica Autor: Tepachenko : Pa znaci nisam pogresio kad sam govorio da je prasak prosuo brat al imam lose roditelje pa mene tukli Autor: lolana : Moji roditelji su bili dobri ali bolje da nisu i da su i mene nekada istamburali, ne bih bila ovoliko razmazena Autor: Tepachenko : Eto vidis, kazu ljudi da je batina iz raja izasla Autor: vanjaub : dolaze komsijama mog dede u selu gosti, a oni kod dede sede.





=0 A>18@0;0AL :C?8BL 18;5B ?@O<> ?5@54 2K;5B><. 5=I8=0 =0E< C;5B5;8 =5A:>;L:> ?0AA068@>2, :C?82H8E 18;5B ?5@54 2K;5B><.


> >1I0BL 8=D>@<0F8N ;8G=>3> E0@0:B5@0… - -B> >G5=L 206=>, - =0AB0820; 5::5@.  - =5 ?@>AB> =C6=> C7=0BL, C;5B5;0 ;8.



The Great Gildersleeve: Engaged to Two Women / The Helicopter Ride / Leroy Sells Papers
Autor: lolana : A jel Nikola stariji ili mladji burazer? Autor: Tepachenko : Il ne znas da racunas il ne znas kolko imam godina 24 Lolana A i tebe iz celog mog teksta naso moj burazer najvise da zanima Autor: lolana : Negde si napisao da imas 20 majke mi Salim se, stvarno ovo za prasak samo tebi moze da padne na pamet,hahaha Autor: Tepachenko : Ja ni sam ne znam koliko sam batina dobio zbog gluposti Autor: lolana : Mene nikad nisu tukli, za sve moje gadosti batine je dobijala godinu starija sekica Autor: Tepachenko : Pa znaci nisam pogresio kad sam govorio da je prasak prosuo brat al imam lose roditelje pa mene tukli Autor: lolana : Moji roditelji su bili dobri ali bolje da nisu i da su i mene nekada istamburali, ne bih bila ovoliko razmazena Autor: Tepachenko : Eto vidis, kazu ljudi da je batina iz raja izasla Autor: vanjaub : dolaze komsijama mog dede u selu gosti, a oni kod dede sede. Autor: Tepachenko : Stariji 3 godine, hoces te upoznam? Tad bila nestasica praska neka cini mi se... Bio lep nov Yugo.....

[Chatroulette random chat|Trazim srpkinju za brak|Podgorica oglasi nekretnine]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.