Wish You Weren´t Here

ponedjeljak, 26.02.2007.

Koješta! Pa ti nisi pri sebi...

(ovo će biti prikaz jednog trenutka)
Ja:osjećam se tako malo naspram ormara.

Ti:Neeee! Ma koji ormar, pa jel on tebe otvara ili ti njega?
reče osoba s halucinacijama o Isusu i o živućem ormaru
Sad kad kažeš baš tako i izgledaš.

Ja:pa tako se osjećam ful.

***(neko vrijeme)
...ali eto, nastavim razmišljati
šta mi se sve neće desiti/dogoditi?!
Predočavam (si) pad aviona.
Stjuardesa:Svi van!Spasite se kako sam vas učila!Padobran! Na ti!
i jedan ludi trenutak prepun adrenalina točno onog trenutka kad dođe trenutak bacanja.
To bi mi bio vjerojatno prvi put da se jednanput osvrnem, neko u žurbi me gurne i brzo zakoračim u nebo i padnem/sletim. Taj jedan mali trenutak odlučnosti bio bi jedini takav trenutak u mom životu.

Ko je Piro?

Pitat ću te...
ali neću znati što znači
Jednog malog kratkog dana kad sa neba bude visila gravitacija,

i ništa drugo nećemo znati
Ali barem ćemo jednu malu stvar,
i da od tog ne postoji ništa veće.

( jedan trenutak u mom životu )


- 09:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>