Wish You Weren´t Here

petak, 05.01.2007.

Moje haiku i kratke trip pjesmice

teme su podosta raznovrsne


crna curica
boji se crne mačke.
sa macom bježi.


užitak boli
i i skušenje strasti
sve više ubija.


sanjam djevojku
svu usnulu umrlu
koja me budi.


suhih suza je.
razmazana se srami.
Silovana je.
(svim silovanima)


imam vremena
navikla sam da nemam
što se radi sam?


otok je pust
krvava slika
muti se pred očima
krvava slina
gubi se u ustima
vjetar pun krvi
sanjam noćima
na pustom otoku
kravavo svjedočim
ja.

SJENE
Morbidni ljudi
vucaraju se uza zid
tražeći trake svijetla
da obasjaju ih,
Da žive kao sjene


Danas,
sanjam još od jutra

gledam,
od jučer pa na sutra

grane,
što lome se al´ dišu

kako naviknute
trpe nepravednu kišu?

i kako samo
priroda još živi,
Kad zna da sretni su
oni što su krivi?

- 18:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>