Wish You Weren´t Here

ponedjeljak, 03.07.2006.

hej...ljubavi

brzo brzo...!!!ma brzo me uhvati za ruku!tako.tako brzo kao što to čini život, svijet, odmetnik, prijatelj.ne srami se, osobo! Image Hosted by ImageShack.usobraćam ti se na ''hej'' onako; uvijek. hej znači sve. pravi uvod! otvaranje za početak ulaska u dušu.

hej, odi što prije!
hej, ostani...
gotovo da ni nema razlike.
zato: ''hej'' osobo.
ošini me pogledom! Image Hosted by ImageShack.usi ja ću tebe! onako, lagani šamar. ti to možeš. onda pogledaj sa mnom kroz kockasti prozor kockaste zgrade u kocku.
Image Hosted by ImageShack.usdakle, naš budući svijet. napusti sa mnom ono savršenstvo, maknimo se s pladnja. pladanj je okrugao...naš je svijet bio okrugao!
ne gledaj me i dalje onako, prijatelju! sad već buljiš.Image Hosted by ImageShack.us osvrni se na šljokice oko nas što nas oblijeću.heh, luđače. vidiš ih i ti, baš kao ja...to je ono što nazivaš energijom, to je ono što nekad kriviš, a nekad preuzimaš slavu tog istog.
vidiš li sve šljokice? danas možda ne, ali do kraja tjedna naviknut ćeš se da su tu i ne odlaze dok ih ti ne napustiš. osjetit češ kad nestanu...jednostavno ih više neće biti; ni u meni, ni u tebi, niti oko nas...ima ih...ima. Image Hosted by ImageShack.usneke vesele, vrckaste. neljudske, naoružane. prljave, pljuckajuće. hitre, hrabre. uđu u tebe dok ti prolazih kroz njih. hej, osobo ne mrgodi seImage Hosted by ImageShack.us i ne budi pod stresom ako ti šljokice zapletu vijuge. ne plači čim ti zamute vid. jesi li ikada osjetio ovo, prijatelju? da ti uđu u oči, pa sjajiš kao one... zna se dogoditi svakome, nadam se! zna se dogoditi da postaneš poput elite, princeze, kralja, a nekad...
baš pomisliš da si uspio, kad ono nisi... baaaa
baš pomisliš da si dobar, kad ono nisi...baaaa
...i misliš da si lijep, kad ono nema te uopće, pa šta?
sve je ok...
osloni se na šljokice, samo si normalna osoba.
prijatelj.
čuvaj se, čuvam te i ja!


- 13:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>