14 dana od operacije

17 veljača 2014

Krecem sa fizikalnom!

Profa (voditelj rehabilitacije) kaze da je koljeno stvarno OK, nema previse podljeva, extenzija je uredu - "uvijek moze bolje ali bez brige, dobit
cemo jos to sto trebamo".
Mjeri mi fleksiju - oko 95 stupnjeva. Iskreno nisam bas zadovoljan, ali OK sve ce to doci dan prije/kasnije...

Na fizikalnoj sam odradio 2 sata:
- krioterapija
- masaza (joooj, sta pase! jos! jos! ;-) )
- ultrazvuk
- vjezbe
- struja
- hodanje na traci unatrag - moonwalk
- krioterapija

Od svega izdvojio bi moonwalk i masazu. Posto tvrdim da mogu hodati bez staka (sto u principu i radim) fizijatar me ispravlja
i savjetuje da ipak hodam sa jednom stakom jer:
- da ne uhvatim krivi mehanizam hoda
- jos misici ne drze dovoljno (iako su prilicno OK)
- zbog slabih misica moze se desiti krivi pokret i propadanje

uredu - primljeno na znanje, jos koji dan koristim jednu staku - ali vise kao korektivni faktor. Moonwalk je pokazao da je u pravu i
da jos uvijek ne stajem sa dovoljno ispruzenom nogom i da nije to jos uvijek to...
Jos koji dan da dobijem koji stupanj fleksije pa cu i na sobni bicikl tako da ce i dio sa hodom ici bolje posto ce koljeno biti razgibanije,
otok ce se smanjivati (masaza stvarno pomaze), a i misici ce bit jaci.

Ortozu sam jos za vikend objesio na klin, cak vise ni ne spavam sa njom. ;-)

Eh, da....skoro zaboravih mozda i najvazniju vijest - fizijatar kaze da ja u principu mogu poceti voziti auto!!!
YUPIII - konacno da cu biti donekle mobilan - jedva cekam!
(oprez naravno na najjacu)
Da je bar i ta fleksija bila kako treba pa da sam poceo i sa biciklom - e onda bi bio fulful zadovoljan, ovako sam samo ful zadovoljan! ;-)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.