Bolnicki dnevnik 2. Dan/jutro & Doma

05 veljača 2014

Opet nisam nest' posebno spavao, a ni sam ne znam razlog tome. Prije spavanja nisam uzimao nikakve tablete iako sam mozda trebao. Naime u jednom trenutku (taman kako sam zaspao) valjda sam napravio neki pokret te me je full "zapeklo" na podrucju gdje je uzeta tetiva. Osim sto sam se full splasio, uzeo sam Ibuprofen koji je stajao na ormaricu i nakon nekog vremena zaspao. Ujutro sam odmah uhvatio doktora i ispricao sto se "desilo" i da se brinem za implantant i sarafe. Doktor me umirio i rekao da se ne brinem, da je sve OK a sarafe cemo jos vidjeti na rentgenu iako jaaako sumnja da se ista pomaknulo.
Takodjer zovem frenda ortopeda koji isto kaze da se ne trebam brinuti za sarafe i implantant jer da bi se to pomaknulo to bi trebala biti trauma otprilike slicna kao ona kad sam polomio ligamente. Dobro je, nekako sam primiren nakon toga. ;-)

Cimer i ja vec smo iskusnjare sa stakama tako da hodamo okolo i po stepenicama te kroz koju minutu cimer dijeli svoje iskustvo. Naime prilikom penjanja uz stepenice izgleda da je malo savinuo nogu u fleksiju te ga je takodjer zapekla "tetiva" (odnosno dio gdje je uzeta tetiva).
Osim sto je onako prilicno nelagodno nismo uopce obeshrabreni.
Doktorska vizita potvrdjuje da idemo doma te da prije smo moramo odraditi rentgen. Opet stakamo na drugi kraj bolnice, odradjujemo rentgen -kazu da je sve ok, pakiramo stvari i idemo doma.
Malo je logisticki izazovno ulaziti u auto sa stakama i nogom u full ekstenziji, ali moze se. Doma odmah sjedam na pod i odradjujem polusatne izometrijske vjezbe. Ovaj put bez ortoze - puf pant...bez ortoze je puno teze vjezbati, ali moze se...hoce se! ;-)
Takodjer prilikom vjezbanja bitno je vjezbati obje noge, ne samo operiranu. Jos dok sam bio u bolnici skuzio sam da mogu hodati ukoliko koristim samo jednu staku - doma imam dosta oslonaca pa isto tako isprobavam - ali ipak odlucujem da cu to raditi minimalno. Barem prvi tjedan.
Na podu je jos veca fora vjezbati full extenziju jer na tvrdoj podlozi tek vidis koliko ti zapravo fali. Opet stavljam led. Mjerim temperaturu, ovaj put je cak manja od 37.
Posto je moja operacija zakazana u kasnu zimu/rano proljece ipak nije (pre)ugodno biti stalno u kratkim rukavima. Uzeo sam staru trenirku i odrezao nogavicu na operiranoj nozi.
Doma sam i konacno se mogu otusirati - posto je noga u zavoju uzimam stretch foliju i full zamatam nogu i tako se tusiram. Ovo se pokazalo kao odlican "patent" nakon tusiranja maknem foliju i sve je na mjestu, a opet mozete se full komotno otusirati.



Hint: prije spavanja uzmite tabletice (spavanje/bolove) te zakljucajte ortozu na 0 stupnjeva. Ovako cete ipak lakse zaspati, a dok spavate necete napraviti neki "glupi" pokret. Vjezbat, vjezbat....i naravno led, led, led ;-)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.