NIJE SLUGA VEĆI OD GOSPODARA NITI POSLANIK OD ONOGA KOJI GA POSLA! (Iv 13, 16)
MOLIMO KRUNICU PREČISTIM RUKAMA MARIJINIM!

GOSPA NAM JE DARUJE KAO SIDRO ZA NAŠ SPAS I SPAS CIJELOG ČOVJEČANSTVA!
ISUS: "RUKE MOJE MAJKE SU LUKA SPASENJA!
PO NJENIM RUKAMA SE SPUŠTAJU MILOSTI I BLAGOSLOVI,
DAROVI DUHA LJUBAVI“


KRUNICA PREČISTIM RUKAMA MARIJINIM

- Vjerovanje, Oče naš, 3. Zdravo Marijo (vjera, ufanje i ljubav)
Slava Ocu, O moj Isuse…
- Oče naš, 10 Zdravo Marijo i najava Otajstva nakon svake Zdravo Marijo

1. Koga si svojim prečistim rukama nosila i uspavljivala.
2. Koga si svojim prečistim rukama povijala i podizala.
3. Koga si svojim prečistim rukama učila hodati.
4. Koga si svojim prečistim rukama tješila kada je od svih napušten bio.
5. Čije su suze, krv i znoj kapale po tvojim prečistim rukama ispod Svetog Križa.
6. Čije mrtvo tijelo bijaše položeno na tvoje prečiste ruke.
7. Koga si svojim prečistim rukama na dan uskrsnuća u zagrljaj primila.

Na kraju krunice:

Pomolimo se…


Sveti Oče mi te molimo po prečistim rukama Marijinim udijeli nam milost vječnog spasenja, podaj umirućima milost svetog pokajanja i spusti na svoju svetu Crkvu svijetlo Uskrsnuća da bude jedno stado i jedan pastir. Amen

Veliča…

Zdravo Kraljice



ROSARIUM PURISSIMIS MANIBUS BEATA VIRGINIS MARIAE

In nomine Patris, et Filii et Spiritus Sancti.

Symbolum Apostolorum:
Credo in Deum, Patrem omnipotentem, Creatorem caeli et terrae. Et in Iesum Christum, Filium eius unicum, Dominum nostrum: qui conceptus de Spiritu Sancto, natus ex Maria Virgine, passus sub Pontio Pilato, crucifixus, mortuus et sepultus: descendit ad inferos; tertia die resurrexit a mortuis: ascendit ad caelos; sedet ad dexteram Dei Patris omnipotentis: inde venturus est iudicare vivos et mortuos.
Credo in Spiritum Sanctum, sanctam Ecclesiam catholicam, Sanctorum communionem, remissionem peccatorum, carnis resurrectionem, vitam aeternam. Amen.

Pater noster, qui es in caelis; sanctificetur nomen tuum; adveniat regnum tuum; fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra. Panem nostrum quotidianum da nobis hodie; et dimitte nobis debita nostra, sicut et nos dimittimus debitoribus nostris; et ne nos inducas in tentationem; sed libera nos a malo. Amen.

Ave Maria, gratia plena; Dominus tecum: benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, Mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc et in hora mortis nostrae. Amen.

Gloria Patri et Filio, et Spiritui Sancto. Sicut erat in principio, et nunc et semper, et in saecula saeculorum. Amen.

Mysteria:

1. Quem manibus purissimis tuis portabas et dormire faciebas
2. Quem manibus purissimis tuis fasciabas et suscitabas
3. Quem manibus purissimis tuis incedere instruebas
4. Quem manibus purissimis tuis consolabas cum desolatus esset ab omnibus
5. Cuius lacrimae, sanguis et sudor stillabantur per manibus purissimis tuis iuxta Sanctam Crucem
6. Cuius corpus mortuum positum erat in manibus purissimis tuis
7. Quem manibus purissimis tuis in diem resurrectionis complexavit

Oremus:

Pater sancte, quaesumus per manibus purissimis Mariae, concede nobis gratiam salutis aeternae et moribondibus gratiam sanctae contritionis. Illumina Ecclesiam sanctam tuam luce resurrectionis ut fiant unus grex et unus pastor. Amen

Magnificat anima mea Dominum, et exultavit spiritus meus in Deo salvatore meo, quia respexit humilitatem ancillae suae. Ecce enim ex hoc beatam me dicent omnes generationes, quia fecit mihi magna, qui potens est, et sanctum nomen eius, et misericordia eius in progenies et progenies timentibus eum. Fecit potentiam in brachio suo, dispersit superbos mente cordi sui; deposuit potentes de sede et exaltavit humiles; esurientes implevit bonis et divites dimisit inanes. Suscepit Israel puerum suum, recordatus misericordiae, sicut locutus est ad patres nostros, Abraham et semini eius in saecula. (Lc 1, 46-55)
Salve, Regina, Mater misericordiae; vita, dulcedo et spes nostra, salve. Ad te clamamus, exsules filii Hevae; ad te suspiramus, gementes et flentes in hac lacrimarum valle. Eia ergo, advocata nostra, illos tuos misericordes oculos ad nos converte, et Iesum, benedictum fructum ventris tui, nobis post hoc exsilium ostende. O clemens, o pia, o dulcis Virgo Maria. Amen.



ROZANIEC NAJCZYSTSZYCH RAK MARYI

„Rece mojej matki sa przystania zbawienia.Przez jej rece wyplywaja laski,blogoslawienstwa i dary Ducha milosci!“ Jezus

Modl sie na normalnym/a moze i na franciszkanskim/ rozancu.
Wierze w Boga. Ojcze nasz,3 razy zdrowas Maryjo/wiara,nadzieja,milosc/ Chwala Ojcu,O Jezusie...

Ojcze Nasz,10 Zdrowas Maryjo,tajemnice odmawia sie po kazdej Zdrowas Maryjo laskis pelna....

1.Ktorego na swoich najczystszych rekach nosilas i Go usypialas
2.Ktorego swoimi najczystszymi rekoma zmienialas pieluszki i wychowywalas
3.Ktorego swoimi najczystrzymi rekoma uczylas chodzic
4.Ktorego swoimi najczystrzymi rekoma pocieszalas kiedy byl zostawiony przez
wszystkich
5.Na ktore najczystsze rece lzy,krew i pot padaly pod krzyzem
6.W ktore najczystrze rece bylo polozone cialo
8.Ktore w dniu Jego Zmartwychwstania Jego Przytulaly

Na koncu rozanca:

Modlmy sie:
Ojcze Swiety,prosimy Cie poprzez najczystrze rece Maryi daj nam laske wiecznego zbawienia.konajacym lake pokuty,a swojemu Kosciolowi daj Swiatlosc Zmartwychwstania zeby bylo jedno stado i jeden Pasterz.Amen!

Witaj Krolowo Matko Milosierdzia,zycie i slodyczy i nadziejo nasza witaj!
Do Ciebi wolamy....



ROSARY TO THE CHASTE MARY'S HANDS

You say the "Apostle's Creed", "Our Father", three "Hail Marys" ( faith, hope, love), "Glory Be to the Father".

For each mystery you say: Our Father, ten Holy Marys and repeat the mystery, and Glory Be to the Father. At the end you say "Hail, Holy Queen" and "Praises to the Name of Jesus."

Mysteries to the chaste Mary's hands:

1. Who You carried and put to sleep with thy chaste hands
2. Who You wrapped an raised with thy chaste hands
3. Who You taught how to walk with thy chaste hands
4. Who You comforted with thy chaste hands when he was abandoned by all
5.Whose tears, blood and sweat fell on thy chaste hands under the holy cross
6. Whose dead body was laid on thy chaste hands
7. Who You took in your chaste hands on the day of resurrection

Let us pray:
At the end of rosary you say: Holy Father we pray by the chaste Mary's hands for You to give us grace of eternal salvation, peace of holy repentance to those who are dying and lay on Your church a light of resurrection to make it one flock and one shepherd. Amen



Rosenkranz des Allerreinsten Hände Marias


1. Den Du mit Deinen allerreinsten Händen getragen und in den Schlaf gewiegt hast.
2. Den Du mit Deinen allerreinsten Händen gewickelt und aufgerichtet hast.
3. Den Du mit Deinen allerreinsten Händen gehen gelernt hast.
4. Den Du mit deinen allerreinsten Händen getröstet hast, wenn Er von allen verlassen war.
5. Dessen Tränen, Blut und Schweiss auf Deine allerreinsten Hände unter dem Heiligen Kreuz getropft haben.
6. Dessen totes Leib in Deinen allerreinsten Hände gelegen war.
7. Den Du mit Deinen allerreinsten Händen am Ostertag mit einer Umarmung empfangen hast.

Am Ende des Rosenkranzes:

Heiliger Vater, wir beten dich an durch allerreinsten Hände Marias, erteile uns die Gnade der Rettung in die Ewigkeit, gib den Sterbenden die Gnade des Heiligen Reue und lass das Licht der Auferstehung auf Deiner Kirche herabkommen, dass eine Herde und ein Hirt werde! Amen!


RÚŽENEC NAJČISTEJŠIM RUKÁM MÁRIINIM

Na počiatku sa modlí ako aj pri rúženci Panni Márii: Verím, Otče náš, tri Zdrava Mária (viera, nádej a láska), Sláva otcu. Pri každom tajomstve sa modlí: Otče náš – 10 Zdravas Mária a tajomstvá sa opakujú – Slava Otcu. Na konci sa modlia záverečné modlitby: Zdravas Král'ovná a pochvala Menu Ježišovom (Nech je zvelebený Boh).

TAJOMSTVÁ RÚŽENCA NAJČISTEJŠIM RUKÁM MÁRIINIM

1. Ktorého si svojimi načistejšimi rukami nosila a uspávala
2. Ktorého si svojimi načistejšimi rukami povíjala a zdvíhala
3. Ktorého si svojimi načistejšimi rukami chodit' učila
4. Ktorého si svojimi načistejšimi rukami tešila, ked'od všetkých opustený bol
5. Ktorého slzy, krv a pot kvapkali pod svätým križom po tvojích najčistejšich rukách
6. Ktorého mrtve telo položené bolo do tvojich najčistejšich rúk
7. Ktorého si svojimi načistejšimi rukami na deǹ zmȓtvychvstania do náruči prijala

Na konci ruženca:

Svätu Otče, na prihovor najčistejšich rúk Panni Márii, udel'nám milost' večného spasenia, daruj umierajucim milost' svätého pokánia a spusti na svoju Cirkve svetlo Zmrtvychvstania aby bolo jedno stádo a jeden pastier. Amen.


CORONCINA ALLE MANI PURISSIME DI MARIA

“Le mani della mia madre sono un porto di salvezza! Per mezzo delle sue mani ci giungono grazie, benedizioni e doni dello spirito d'amore“ (Gesu mio)

Si prega con i grani del rosario.

- Credo, Padre Nostro, 3 Ave Maria (fede, speranza e amore) Gloria,

Gesu mio...

- Padre nostro, 10 Ave Maria e annuncio del Mistero [Ave Maria piena di grazia il Signore è con te, tu sei benedetta tra le donne e benedetto il frutto del tuo seno Gesu; che con le tue purissime mani ecc]

I misteri sono:

1. Che sulle tue purissime mani hai portato e cullato.
2. Che con le tue purissime mani hai fasciato e sollevato.
3. Al quale con le tue purissime mani hai insegnato a camminare
4. Che con le tue purissime mani hai consolato quando era stato abbandonato
5. Il cui sangue, lacrime e sudore è gocciolato sulle tue purissime mani sotto la Santa Croce
6. Del quale le tue purissime mani accolsero il corpo esanime
7. Che tu con le tue purissime mani hai abbracciato nel giorno della Risurrezione.

Alla fine della coroncina si dice:

Preghiamo:
Santo Padre noi ti preghiamo per l'intercessione delle purissime mani di Maria di donarci la grazia dell'eterna salvezza, dona ai nostri defunti la grazia del santo pentimento e fa scendere sulla tua Santa Chiesa la luce della Resurrezione affinché sia un solo gregge e un solo pastore. Amen



Броеница на пречисти ръце на Мария

„Ръцете на моята майка са пристанище на спасението. Чрез нейните ръце се изливат благодати и благослови, даровете на Духа на любов! „(Исус)

Моли се на обикновена (може и францисканска) броеница
Верью, Отче наш, 3x радвай се (вяра, надежда и любов) Слава на Отца, О Исусе…

Отче наш, 10 Радвай се, тайна се казва след всяко Радвай се..
Плодът на твоята утроба Исус….

1. Когото си на своите пречисти ръце носила и си го приспивала
2. Когото със своите пречисти ръце си повивала и възпитавала
3. Когото със своите пречисти ръце си учила да ходи
4. Когото със своите пречисти ръце когато е бил от всички
изоставен си утешавала.
5 Чиито (на когото) сълзите, кръв и пот капеха върху твоите
пречисти ръце под кръста.
6. Чието мъртво тяло бе положено в твоите пречисти ръце.
7. Когото в деня на неговото възкресение си прегърнала.

На края на броеница:

Да се помолим:
Свети Отче, ние те молим, чрез пречисти ръце на Мария да ни дадеш благодатта на вечното спасение, на умиращите благодатта на покаяние, а на своята Църква да спуснеш блясъкът на Възкресението за да бъде едно стадо и един Пастир. Амин!

Здравей Царице…



ROSAIRE MAINS IMMACULEE DE MARIE

„Mes mains mere sont port du salut.Par ses mains vers la bas grace el la benedictione, cadeaux Esprit d'amor“ (Jesus)

(Priez a Notre Dame du rosaire perles)

Faites le signe de la Croix

Recitez: le Credo, un Notre Pere, Je vous salut, Marie (la Foi, l'Esperance, et la Charite), Gloire au Pere O mon Jesus

Le mystere du Rosaire:

1. Que voules-vous pourifier les mains et portait et fait de s' endormir
2. Que voules-vous pourifier les mains se balancait et soulevees
3. Que voules-vous pourifier le mains d'apprendre a mrcher
4. Que voules-vous pourifier le mains vos mains console lorsque tous les a ete abondonne
5. Dont les larmes, le sang et la sueur coulent sur vos mains purifier, en dessous de la Sainte Croix.
6. Dont le cadavre a ete prevue pour purifier vos mains
7. Qui voulez – vous purifier vos mains sur le jour de la Resurrection a recu une accolade

A la fin du Rosaire:

Prions: Sain Pere, nous vous demandons de purifier les mains de Marie nous accorde la grace du salut eternel, donne la grace repentir et de mourir qouttes sanite a son Eglise et la lumiere de la Resurrection etre un seul troupeau et un sel pasteur. Amen.

Salve Regina



KRUNICA ZA PREČISTITE RACE NA MARIJA


- Veruvanje, Otecu naš, 3. Zdravo Marijo (vera, nadež i ljubov), Slava na Otecot, O moj Isuse...

- Otecu naš, 10. Zdravo Marijo i najava Otajstva posle sekoja Zdravo Marijo

1. Kogo so svoite prečisti race noseše i zaspivaše.
2. Kogo so svoite prečisti race povivaše i krevaše.
3. Kogo so svoite prečisti race učeše da odi.
4. Kogo so svoite prečisti race tešeše koga od site napušten beše.
5. Čii solzi, krv i pot kapea po tvoite prečisti race pod Svetiot Krst.
6. Čie mrtvo telo beše položeno na tvoite prečisti race.
7. Kogo so svoite prečisti race na denot na voskresnuvanjeto vo pregratka primaše.

Na krajot od krunicata:

Da se pomolime...

Sveti Otecu nie te molime preku prečistite race na Marija da ni podeliš milost za večno spasuvanje, da im podadeš na onie koi umiraat milost za sveto pokajuvanje i da spuštiš na svojata sveta Crkva svetlo na Voskresnuvanje da bide edno stado i eden ovčar. Amin.


Zdravo Kralice....


“DUART E NËNËS SIME JANË SHTEG SHPËTIMI! PËRMES DUARVE TË SAJA LËSHOHEN HIRET DHE BEKIMET, DHURATAT E SHPIRTIT TË DASHURISË” (Jezusi)

Rruzarja i ka 7 mistere dhe mund të lutet në rruzaren françeskane

- Besoj, Ati ynë, 3 Të falemi Mari (feja, shpresa dhe dashuria), Lavdi Atit, O Jezusi im.

- Ati ynë, 10 Të falemi Mari dhe shpallja e misterit pas çdo Të falemi Mari


1. Të cilin me duart tua tejet të pastra e ke bartur dhe vënë në gjum.

2. Të cilin me duart tua tejet të pastra e ke mbështjellur dhe rritur.

3. Të cilin me duart tua tejet të pastra e ke mësuar të ecë.

4. Të cilin me duart tua tejet të pastra e ke ngushëlluar kur ka qenë i braktisur prej të gjithëve.

5. Lotët e të cilit, gjaku dhe djersa kanë pikuar nëpër duart tua tejet të pastra nën Kryqin e shenjtë.

6. Trupi i vdekur i të cilit ishte i vendosur në duart tua tejet të pastra.

7. Të cilin në ditën e ringjalljes e ke marrë në përqafim me duart tua tejet të pastra.


Në fund të rruzares:

Të lutemi.

Atë i shenjtë, ne të lusim që përmes duarve tejet të pastra të Marisë të na japësh hirin e shëlbimit të amshuar, atyre që janë duke vdekur hirin e pendimit dhe derdhe në Kishën tënde të shenjtë dritën e Ringjalljes që të jetë një grigjë dhe një bari i vetëm. Amen.

Të falemi Mbretëreshë


TRIJUMF BEZGREŠNOG SRCA MARIJINA JE ZAPOČEO!

Neka ovih sedam godina koje nas dijele od 100- te(1917-2017) obljetnice
od ukazanja ubrzaju naviješteni trijumf Bezgrješnog Srca Marijina
na slavu Presvetoga Trojstva (Papa Benedikt XVI.)

OBEĆANJE PRESVETOM TROJSTVU PO PREČISTIM RUKAMA MARIJINIM

Oče, Sine i Duše Sveti, duboko ti se klanjam
i po prečistim rukama Djevice Marije Majke Crkve, posvećujem ti cijeli svoj život.
Pred tvojim licem danas obećajem, da ću nastojati slijediti Isusa Krista kao svoga jedinog Učitelja,
živjeti u skladu s njegovom riječi u Evanđelju,
te u zajedništvu tvoga Duha s braćom i sestrama, u tvojoj Crkvi častiti tvoje Ime.
Želim se uvijek klanjati Tvome licu koje je toliko pogrđivano psovkama,
nečednim ponašanjem i nedostojnim pristupanjem Presvetoj Euharistiji.
Isuse, u snazi tvoga Duha želim te slijediti, i svojim životom pružati zadovoljštinu
tvome Ocu i utjehu našoj nebeskoj Majci.
Želim osobito častiti prečiste ruke Tvoje Majke
koja te niti jednog trenutka nije napustila
nego ti je u svetoj poniznosti i poslušnosti služila
i bezuvjetno ljubila. Po Marijinim prečistim rukama,
tebi se Isuse potpuno predajem i posvećujem!
Po njezinom primjeru obećajem da ću biti poslušan poticajima Tvoga Duha i vršiti volju nebeskoga Oca.
Obećajem Isuse, da ću sve više čitati Tvoju Riječ,
redovito moliti u zajedništvu s braćom i sestrama,
slaviti Tvoje sveto Ime, živeći u čistoći srca, misli i osjećaja.
Želim osobito častiti Prečiste Ruke Majke Marije,
barem jednom tjedno klanjati se Tebi u presvetom Oltarskom Sakramentu,
mjesečno pristupati sakramentu sv. Ispovijedi i redovito sudjelovati na sv. Misi.
Obećajem poslušnost svetoj i katoličkoj Crkvi i njezinim zakonitim poglavarima jer
NIJE SLUGA VEĆI OD GOSPODARA NITI POSLANIK OD ONOGA KOJI GA POSLA.

Na slavu Trojedinoga Boga, na čast blaženoj Djevici Mariji i našim zaštitnicima! Amen!


PREČISTE RUKE MARIJINE SU LUKA SPASA ZA ČOVJEČANSTVO - ŠKOLA MOLITVE, SLAVLJENJA I BLAGOSLIVLJANJA

ponedjeljak, 11.04.2011.

TREBA SE RODITI NANOVO - ODOZGOR

Put prema novom rođenju


Živimo u vremenu velikih i naglih previranja u Crkvi i svijetu. Suvremenom čovjeku takve promjene izazivaju tjeskobu, neizvjesnost. Svjedoci smo dubokih preobrazbi čovjeka i čovječanstva. Čini se da vrtlog svjetskih zbivanja dotiče same korijene čovjekove osobnosti, i žele ga istrgnuti iz stabilnosti u kojoj je ukorijenjen samim stvaranjem. Te promjene u svijetu i prirodi kao da čovjeku žele poručiti ono što je nekoć Gospodin Abrahamu rekao: "Idi iz zemlje svoje, iz zavičaja i doma očinskog, u zemlju koje ću ti
pokazati“ . Prirodne, političke i gospodarske krize današnjeg čovjeka tjeraju iz njegove stabilnosti na koju je navikao, u kojoj se ukorijenio i kao da ga prisiljava na stvarnost koju on ne bi htio i na koju nije spreman.
Zadnji događaji u Japanu na mnogim su razinama alarmirali svijet. Nakon potresa u Japanu elektronskom poštom svijetom kruži svjedočanstvo profesorice engleskog iz grada
iz Sendaija. Ona piše:

"Ovdje u Sendaiju sve izgleda dosta nestvarno. No, blagoslovljena sam prekrasnim prijateljima koji mi puno pomažu. S obzirom da moj stan više ne zaslužuje taj naziv, preselila sam se kod prijatelja. Dijelimo ono što imamo: vodu, hranu i grijalicu. Svi spavamo jedni uz druge na podu sobe, jedemo uz svijeće, pričamo priče. Toplo je, atmosfera je prijateljska i prekrasna.
Preko dana jedni drugima pomažemo počistiti nered u svojim domovima. Neki sjednu u auto i gledaju vijesti na ekranima navigacijskih uređaja ili stanu u red za pitku vodu kada hidrant proradi. Ako nekome u stanu dođe voda, ljudi stave vani natpis tako da i drugi mogu doći napuniti svoje vrčeve i kante.
Sviđa mi se to kako smo odbacili nevažno.
Začuđujuće je kako ovdje gdje jesam uopće nema krađa niti guranja u redovima. Ljudi ostavljaju ulazna vrata širom otvorena jer je tako sigurnije kada potres opet udari. Stalno čujem da ponavljaju: 'Ovako je nekada bilo kada su si svi međusobno pomagali.' Potresi se stalno vraćaju. Sinoć smo ih imali skoro svakih 15 minuta. Stalno se čuju sirene i nadlijeću nas helikopteri.
Proradio nam je vodovod u stanovima sinoć na nekoliko sati, a sada radi i preko dana. Struja se vratila danas poslije podne. Plin još nije proradio. No, sve to ide po područjima. Nekima proradi, a nekima ne. Svi se danima nisu prali. Osjećamo se prljavima, no sada imamo i važnijih briga. Sviđa mi se to kako smo odbacili nevažno. Živimo punim plućima na razini instinkta, intuicije, skrbi, preživljavanja, ne samo za sebe, nego i za cijelu grupu.

Zamjećujem čudnovate paralelne situacije. Na nekim su mjestima kuće u potpunom neredu, a onda vidim kuću s uredno posloženim ležajevima ili rubljem koje se suši na suncu. Vidim ljude koji stoje u redu za hranu i vodu, a istovremeno vidim šetače sa psima. Ima i neočekivane ljepote. Noću je potpuna tišina. Nema automobila. Nikoga nema na ulicama. I noćno nebo prekriveno je zvijezdama. Obično se mogu vidjeti dvije ili tri, a sada je cijelo nebo prekriveno zvijezdama. Planine iznad Sendaija stoje čvrsto i kad je zrak bistar vidimo njihovu veličanstvenu siluetu na nebu.
Svaki dan dolazim do svoga stana pogledati kako stoje stvari, sada šaljem ovaj e-mail jer se struja vratila, a pred vratima bi me dočekala voda i hrana koju je netko ostavio. Nemam pojma tko, ali to je tu za mene. Starci sa zelenim kapama idu od vrata do vrata i provjeravaju jesu li svi dobro. Ljudi potpune strance pitaju trebaju li pomoć. Nigdje ne vidim znakove straha. Pomirenosti sa sudbinom da, ali straha ili panike ne.
U ovim okolnostima ja imam izravan uvid da se upravo događa ogroman kozmički korak naprijed u cijelome svijetu. I osjećam da mi se uslijed iskustva s ovim događajima u Japanu srce širom otvara. Brat me pitao osjećam li se 'manjom od makova zrna' zbog ovoga što se dogodilo. Ne. Zapravo, osjećam da se događa nešto što je puno veće od mene same. Taj val rađanja (širom svijeta) je težak, no ipak veličanstven"
Nakon bombardiranja u New Yorku svijet je ostao zapanjen pred čovjekovom negativnom mogućnošću, nakon tsunamija u Indoneziji i potresu u Japanu na globalnoj razini čovjek počinje drugačije živjeti. Suvremeni događaji na novi način čovjeka pozivaju na otkrivanje vlastitoga dostojanstva, vlastite krhkosti i duboke potrebe za blizinom čovjeka.
Papa Benedikt XVI. u knjizi Svjetlo svijeta suvremene promjene u Crkvi i svijetu promatra kao znakove
„koji nam ulijevaju strah, koji nas uznemiruju. No postoje i drugi znakovi na koje se možemo nadovezati i koji nam daju nadu … Vidi se kako čovjek teži za beskonačnom radošću, želio bi do kraja uživati, želio bi doseći ono beskonačno. Ali ondje gdje nema Boga, to mu ne može biti dano, to ne može biti. Tu on sam mora stvarati ono neistinito, neistinitu beskonačnost. To je znak vremena koji nas upravo kao kršćane mora trajno izazivati. Moramo pokazati – ali i živjeti – istinu da beskonačnost koja je čovjeku potrebna može doći samo od Boga. Da je Bog naša prva nužnost kako bismo mogli odoljeti nevoljama ovoga vremena. Da takoreći moramo pokrenuti sve sile duše i dobra kako bismo obilježje istinitoga suprotstavili obilježju lažnoga – i na taj način prekinuli i zaustavili kružni tijek zla“ . Papa potiče da se u ovim globalnim previranjima kršćani vrate Bogu, svome Počelu bez kojeg nema ni života ni sreće. Čovjeku je moguće opstati i održati se u svojoj cjelovitosti te stići do sreće jedino u prepoznavanju i prihvaćanju Boga kao svoje prve nužnosti . Benedikt XVI. također govori o nužnosti pokretanja svih sila duše koje čovjek posjeduje kako bi se svi ljudi, osobito kršćani, suprotstavili obilježjima lažnoga onime što je istinito, budući da je to način prekidanja kružnoga tijeka zla što zemlju i čovjeka želi povesti prema destrukciji i ništavilu. Mi kršćani, poznavatelji evanđeoske radosne vijesti, prožeti nadom uskrslog Krista, na osobiti smo način pozvani na ovu zadaću u svijetu.
Agresivni sekularizam, duhovna dezorijentiranost zbog mnogih religioznih ponuda, pojedincima i čitavim društvenim zajednicama iskorjenjuje temeljne ljudske vrijednosti kao i osjećaj pripadnosti vjerskom opredjeljenju i kulturi u kojoj su rođeni.
I nama kršćanima trećeg tisućljeća Krist Isus nudi snagu Duha koji iznutra pokreće jedinstveno poslanje u prepoznavanju vlastitog identiteta kao „Svjetla svijeta i sol zemlje“ . Vjernici laici, poučeni zdravom kršćanskom naukom, zajedno sa svojim duhovnim pastirima, osnaženi iskustvom vjere na temeljima Evanđelja postaju svjedoci Krista Isusa u suvremenom svijetu. Životom u obiteljima, sudjelovanjem u župnim zajednicama, na radnom mjestu, u dinamici evanđeoske poruke slušane i primljene u euharistijskom slavlju postaju znaci nade i uskrsle vjere u vremenu koje je često otežano kulturom smrti, depresije i besmisla. U takvom društvenom okruženju „svjedoci smo nicanja raznih pokreta, nekih i problematičnoga usmjerenja s teološkog i eklezijalnog stajališta. Događa se 'tihi odljev' vjernika, odnosno odlaska u druge sredine ili centre“ koji uglavnom nude religiozna fanatična usmjerenja. Mnogi suvremeni religiozni pokreti često su obojeni euforijom, sentimentalnošću i površnim odnosom prema Bogu i ljudima. Zanemaruju istinske ljudske i kršćanske vrijednosti koje se temelje na predanoj nam Tradiciji i Učiteljstvu Crkve a nadasve u nepresušnom izvoru Božje riječi kao temelja božanske Objave. Osim toga suvremeno društvo obilježeno je instant kulturom koja čovjeku postavlja zamku jeftinih, brzih i neutemeljenih rješenja, što čovjekovo ovdje i sada ispunja užitkom i osjećajem sigurnosti a njihov sutrašnji život ostavlja u neizvjesnosti, strahu i depresiji te ga vodi prema zatvorenosti u vlastitom egoizmu.
Premda se sredstvima javnog priopćavanja agresivnim metodama nameće ideja o tzv. postkršćanskom vremenu i kulturi, Isus Krist ostaje jedini „Put, Istina i Život“ koji čovjeka može i želi usmjeriti prema novom svitanju nade i pokazati siguran put u izgradnji povjerenja i zajedništva među ljudima na kojemu je jedino mogući način opstanka života i svijeta. Naši biskupi analizirajući sadašnju situaciju potiču: „da smo pozvani i poslani – upravo danas i ovdje, i svagdje dokle dosiže život i djelovanje naše Crkve – da radosnim, poletnim i stvaralačkim naviještanjem i življenjem Kristova Evanđelja skromno i nenametljivo, ali otvoreno i uspravno, pridonosimo svoj dio u punijem ostvarivanju Božjega kraljevstva, u stvaranju posve novoga svijeta – svijeta istinski humanih odnosa među ljudima i svijeta posve novih odnosa između Boga i ljudi“ .
Evanđelje je radosna vijest – ono je snaga koja iznutra pokreće čovjeka i daje mu smisao i svjetlo prema otvorenoj budućnosti koja vodi prema istinskoj sreći i blagoslovu. U ovom promišljanju neka nam evanđeoski odlomak o susretu Isusa i Nikodema bude još jedan poticaj prema novom iskustvu vjere i povjerenja u Boga koji je prisutan među nama i koji nas vodi.
Iv 3, 1-12
„1Bijaše među farizejima čovjek imenom Nikodem, ugledan Židov. 2On dođe Isusu obnoć i reče mu: "Rabbi, znamo da si od Boga došao kao učitelj jer nitko ne može činiti znamenja kakva ti činiš ako Bog nije s njime." 3Odgovori mu Isus: "Zaista, zaista, kažem ti: tko se ne rodi nanovo, odozgor, ne može vidjeti kraljevstva Božjega!" 4Kaže mu Nikodem: "Kako se čovjek može roditi kad je star? Zar može po drugi put ući u utrobu majke svoje i roditi se?" 5Odgovori Isus: "Zaista, zaista, kažem ti: ako se tko ne rodi iz vode i Duha, ne može ući u kraljevstvo Božje. 6Što je od tijela rođeno, tijelo je; i što je od Duha rođeno, duh je. 7Ne čudi se što ti rekoh: 'Treba da se rodite nanovo, odozgor.' 8Vjetar puše gdje hoće; čuješ mu šum, a ne znaš odakle dolazi i kamo ide. Tako je sa svakim koji je rođen od Duha." 9Upita ga Nikodem: "Kako se to može zbiti?" 10Odgovori mu Isus: "Ti si učitelj u Izraelu pa to da ne razumiješ? 11Zaista, zaista, kažem ti: govorimo što znamo, svjedočimo za ono što vidjesmo, ali svjedočanstva našega ne primate. 12Ako vam rekoh zemaljsko pa ne vjerujete, kako ćete vjerovati kad vam budem govorio nebesko? 13Nitko nije uzašao na nebo doli onaj koji siđe s neba, Sin Čovječji. 14 I kao što je Mojsije podigao zmiju u pustinji tako ima biti podignut Sin Čovječji 15da svaki koji vjeruje u njemu ima život vječni. 16Uistinu, Bog je tako ljubio svijet te je dao svoga Sina Jedinorođenca da nijedan koji u njega vjeruje ne propadne, nego da ima život vječni. 17Ta Bog nije poslao Sina na svijet da sudi svijetu, nego da se svijet spasi po njemu“.

Nikodem je ugledan Židov, farizej, iz zajednice uglednih i učenih ljudi koji su imali odgovornu i prepoznatljivu ulogu u vjerskom i javnom životu. On dolazi Isusu po noći! Ivan apostol će evanđelje pisati kao svjedok na temelju konkretnih događaja vezanih uz Isusove susrete s ljudima ali će Isusova znamenja i čudesa pratiti nutarnjim pogledom i tumačiti ih svjetlom objave. Nikodem se vjerojatno bojao po danu doći Isusu. Bojao se drugih farizeja. Bio je ugledan i vjerojatno je htio sačuvati svoj ugled među svojim zborom i ostalim židovima. Ali nije mogao ostati ravnodušnim pred Isusovim znamenjima, čudesima i naukom. Svakoga se dana suočavao s obredima u hramu i Mojsijevim zakonom. Nešto ga je vuklo prema Isusu, jer nitko ne govori kao što On govori. Isus je sve pozivao na obraćenje i spoznaju o Bogu koji je Otac svih ljudi. Nikodem svjestan da stavlja na kocku svoj ugled, uspjeh pa i svoj život, unatoč tome ide Isusu. On želi nešto više i pristupa Isusu otvorena srca. Svjestan da je Isus poseban čovjek iznosi svoju tvrdnju i znak vjere: "Rabbi, znamo da si od Boga došao kao učitelj jer nitko ne može činiti znamenja kakva ti činiš ako Bog nije s njime." Nikodem kao da govori u ime svih židova, osobito farizeja znamo da si od Boga došao kao učitelj. Priznaje i potvrđuje Isusovo božansko podrijetlo. Vjerojatno su to priznali i drugi farizeji kad on kaže znamo! Nikodem Isusa zove Rabbi! Isus je od Boga došao kako bi ljudima prenio božansku nauku, novu i silnu mudrost koja ide na ruku čovjeku jer Bogu je stalo do čovjeka i želi ga poučiti o najdubljoj stvarnosti njegova života i objaviti mu smisao i vječni život. Nikodem je gledao Isusova znamenja i čudesa, slušao njegove propovijedi ali ne razumije što to znači roditi se odozgor. Isus božanskim autoritetom objavljuje istinu da je najprije potrebno roditi se odozgor kako bi se vidjelo kraljevstvo nebesko. Nikodemu su silno bile važne te Isusove riječi. Čeznuo je za istinom i pravednošću, živio je u skladu s Mojsijevim zakonom i pitao se zašto je rođenje odozgor odlučujuće kako bi se vidjelo i ušlo u kraljevstvo nebesko. Njegovim ponovnim pitanjem o starosti, Isus produbljuje svoju objavu govoreći mu o potrebi rođenja iz vode i Duha Svetoga jer ako se to ne dogodi ne može se ući u kraljevstvo nebesko. Da bi čovjek mogao vidjeti kraljevstvo nebesko mora se roditi odozgor a da bi u njega ušao to se rođenje mora dogoditi u vodi i Duhu Svetome! Zanimljivo je primijetiti kako Nikodem neshvaćajući Isusovu riječ, svoj pogled vraća prema utrobi majke, prema prošlosti, dok Isus govorom o novom rađanju otvara budućnost u kojoj će se boraviti u kraljevstvu nebeskom. Nikodem je čovjek koji je zatečen i taknut Isusovim riječima. On je slušao njegovu riječi ali se stidio slušati ga javno, bojao se kritika drugih i nije se usudio javno svjedočiti svoju pripadnost Isusu te slobodno ići za njim. Roditi se odozgor znači biti slobodan od svih navezanosti i prepreka. Roditi se ponovno znači dopustiti da te voda života opere i očisti od svih naslaga staroga mentaliteta i naslijeđenih struktura sebičnosti i zatvorenosti u vlastitom egoizmu kako bi mogao zaodjenuti haljinu novog, trajnog i slobodnog života. Samo onaj čovjek koji je rođen od Duha Svetoga postaje istinski slobodan i može vidjeti, prepoznati u boraviti dinamici kraljevstva nebeskog u kojem prebiva radost, mir, ljubav i istinska sloboda. Isusove riječi postaju način i prostor novog rođenja! Njegova Objava je utroba u kojoj se događa čovjekovo istinsko i pravo rođenje! Po njegovim riječima se daruje istinsko znanje, život, kraljevstvo nebesko! Jednom zgodom će Isus reći: „Ne živi čovjek samo o kruhu nego o svakoj riječi što izlazi iz Božjih usta!“ Čovjek zemaljskim rođenjem i odrastanjem usvaja stečeno znanje i kulturu koja ga okružuje i nastoji pronaći svoje mjesto i ostvarenje. Ali čovjeka takvo znanje ne može dokraja ispuniti i utažiti duboku čežnju za potpunim smislom i ostvarenjem. Nikodem pristupa Isusu, ne shvaća nit razumije božanski govor, ali je otvoren i pita. On je otvoren za nove spoznaje, dok mu Isus osvjetljuje njegove granice: „Ti si učitelj u Izraelu pa to da ne razumiješ?“ Pokazuje mu stanje životnog sazrijevanja i usvajanja ljudskog znanja: „Zaista, zaista, kažem ti: govorimo što znamo, svjedočimo za ono što vidjesmo, ali svjedočanstva našega ne primate. 12Ako vam rekoh zemaljsko pa ne vjerujete, kako ćete vjerovati kad vam budem govorio nebesko?“ Svaki istinski znalac govori o onome što je naučio, što je primio kao baštinu i usvojio kao svoju hranu, svjetlo. Pravi svjedok svjedoči o onome što je vidio, što je osobno iskusio i doživio. Isus mu pokazuje potrebne korake, po njegovim upitima uvodi ga u božansku novost, priprema ga za novi život. Ali mu i jasno govori: „Ali svjedočanstva našega ne primate“ . Isus poznaje Oca, On ga je vidio i zato mu dalje objavljuje: „Ako vam rekoh zemaljsko pa ne vjerujete, kako ćete vjerovati kad vam budem govorio nebesko?“ Tu nastupa govor o vjeri, prestaje ono zemaljsko, tjelesno i slijedi govor o nebeskim stvarnostima. Tko može o njima govoriti ako ne On koji je „u krilu Očevu prije negoli je svijeta bilo“. I zato mu Isus govori: „Nitko nije uzašao na nebo doli onaj koji siđe s neba, Sin Čovječji. I kao što je Mojsije podigao zmiju u pustinji tako ima biti podignut Sin Čovječji da svaki koji vjeruje, u njemu ima život vječni. Uistinu, Bog je tako ljubio svijet te je dao svoga Sina Jedinorođenca da nijedan koji u njega vjeruje ne propadne, nego da ima život vječni. Ta Bog nije poslao Sina na svijet da sudi svijetu, nego da se svijet spasi po njemu“. Isus u noći njegova znanja i čežnje za istinom objavljuje potpuno svjetlo dozivajući mu iskustvo Mojsija i njegova naroda: „Kao što je Mojsije podigao zmiju u pustinji tako ima biti podignut Sin Čovječji da svaki koji vjeruje, u njemu ima život vječni“. Mojsije snagom Božjom izveo je Izrael iz ropstva i našao se s narodom u pustinji. Na putu prema obećanoj zemlji morali su proći iskustvo pustinje. U nestrpljivosti počeli su mrmljati na Boga i Mojsija. Plod nevjere i nepouzdanja u Božje vodstvo bile su zmije koje su ih ujedale i izraelci su umirali od njihova otrova. Naredbom Božjom Mojsije je trebao podići zmiju od mjedi kako bi izraelci nakon njezina ujeda pogledali u nju i primili ozdravljenje. Zmija koja je bila izvor smrti na neki način izraelcima postaje lijekom, spasenjem! Ovo iskustvo doziva iskustvo prvih ljudi sa zmijom koja svojom lukavošću nudi krivu spoznaju, znanje i čini da se njima otvaraju oči za nešto što prije nisu vidjeli a što je u njima probudilo drugačije djelovanje i odluke. Čudesnom pedagogijom Bog odgaja i vodi svoj narod poslušnošću i odanošću Mojsija. Isus tom slikom Nikodemu doziva u pamet Božju naklonost i blizine ali mu otvara i novi put spoznaje i spasenje: „Tako ima biti podignut Sin Čovječji da svaki koji vjeruje, u njemu ima život vječni. Uistinu, Bog je tako ljubio svijet te je dao svoga Sina Jedinorođenca da nijedan koji u njega vjeruje ne propadne, nego da ima život vječni. Ta Bog nije poslao Sina na svijet da sudi svijetu, nego da se svijet spasi po njemu“. Isus će u tom trenutku napraviti definitivni skok iz zemaljskog prema vječnog, iz ljudskog iskustva i znanja prema božanskoj mudrosti i spasenju, iz tjelesnog rođenja prema rođenju odozgor. Poznato je da zmija nakon određenog vremena mijenja svoju kožu/košulju. Vlastitim instinktom ona postaje svjesna da joj je nova košulja izrasla i ima potrebu presvući je i skinuti sa sebe. Traži dvije stijene ili neki uski prolaz kroz kojeg se ona provlači da bi se oslobodila stare kože jer je nova već na njoj. U ovom smislu Isus uzima sliku zmije kad govori: „Budite mudri kao zmije“ To znači skidajte staro sa sebe, obucite novo! Važno je u Isusovim riječima prepoznati božansku nauku! Isusova nauka i novost koju objavljuje Nikodemu sažeta u riječima:„Bog je tako ljubio svijet da je dao svoga jedinorođenca da nijedan koji u njega vjeruje ne propadne nego ima život vječni“. Isus ne skida haljinu kao što zmija skida svoju kožu. On se daruje! U tom darivanju je novi život – središte i punina svega! Sveti Pavao jasno govori o ovoj tajni Božje ljubavi: „On, trajni lik Božji, nije se kao plijena držao svoje jednakosti s Bogom, nego sam sebe oplijeni uzevši lik sluge, postavši ljudima sličan; obličjem čovjeku nalik, ponizi sam sebe, poslušan do smrti, smrti na križu“ . Isus na križu očitovao je svoju bezuvjetnu ljubav prema čovjeku. Ono što je Bog mogao učiniti u svojoj punini jest da je skinuo sa sebe skinuo haljinu svoga božanskog dostojanstva i obukao haljinu sluge. To je primjerom pokazao na posljednjoj večeri kad uzeo služnički ubrus i nogama prao noge. Poslije ovog čina Bog nema većeg dara za čovjeka! Sada je na čovjeku red da povjeruje kako ne bi propao! Isus objavljuje da „svaki koji vjeruje, u njemu ima život vječni“. Isus Nikodemu objavljuje da se jedino u njemu događa novo rođenje! Što znači roditi se odozgor ako ne skinuti haljinu služinaštva ideologijama i znanju koje vodi prema ništavilu i prihvatiti u vjeri haljinu bezuvjetne ljubavi Očeve koja se dokraja objavila i darovala za svakoga čovjeka. Novo se rođenje događa u trenutku iskoračenja u vlastitoj noći ljudske nemoći prema Svjetlu svijeta i izvoru istinskoga znanja – odnosno spoznavanja Božje svemoći koja se očituje u njegovoj savršenoj ljubavi. Čovjek je sazdan kao biće ljubavi i biće života! Zato papa naglašava da svaki čovjek „teži za beskonačnom radošću, želio bi do kraja uživati, želio bi doseći ono beskonačno. Ali ondje gdje nema Boga, to mu ne može biti dano, to ne može biti. Tu on sam mora stvarati ono neistinito, neistinitu beskonačnost“. Nadalje papa potiče da „Moramo pokazati – ali i živjeti – istinu da beskonačnost koja je čovjeku potrebna može doći samo od Boga. Da je Bog naša prva nužnost.“ Čovjek može biti sretan jedino kad doživi tu bezuvjetnu ljubav u svom životu. Po istinskom iskustvo Božje ljubavi čovjek postaje na ispravan način slobodan poput vjetra. Samo onaj koji ljubi kuša ljepotu beskonačnosti koju vjetar u svojoj dinamici nosi. Zato Isus objavljuje samu bit i narav onoga koji je rođen odozgor tj. koji se dao oblikovati od vječne Božje ljubavi: „8Vjetar puše gdje hoće; čuješ mu šum, a ne znaš odakle dolazi i kamo ide. Tako je sa svakim koji je rođen od Duha." Čovjek koji je dopustio da ga Božja ljubav zahvati po Duhu Svetome koji je Osoba Ljubav postaje dionik sveopćega blaga i kuša ljepotu neprestane Božje blizine. Po tom sveobuhvatnom Dahu ili Duhu, Bog se čini prisutnim u čovjeku koga uvodi u vlastitu trajnost što označava život vječni a tako i trajnu sreću. Isus silinom objave tumači Nikodemu: „Zaista, zaista kažem ti, tko se ne rodi od vode i Duha Svetoga, ne može ući u kraljevstvo nebesko. Što je rođeno od tijela, tijelo je, što je rođeno od Duha, Duh je“ A Duh je vječan jer nije podložan propadljivosti i truleži. Zbog toga oni koji žive u povezanosti s uskrslim Kristom postaju pomoć drugima u otkrivanju i življenju evanđeoske radosti i novoga života. Takvo zajedništvo Isusovih učenika potvrđuje kako „biološko rođenje nije dovoljno: čovjek može prihvatiti svoje 'ja' samo ako netko drugi, neko 'ti', potvrdi da je dobro što postoji. Ovo 'da' onoga koji ga ljubi na nov mu i konačan način daje njegovu egzistenciju. Na taj način prima neku vrstu preporođenja bez kojega bi njegovo rođenje ostalo nepotpuno i ostavilo ga u proturječju sa samim sobom“ . Roditi se nanovo odozgor, znači ući u dinamiku ostavljanja staroga čovjeka i prepoznavanju vlastitoga života i život bližnjih u istinskoj ljubavi. Tu je ljubav Isus objavio čovjeku svojim utjelovljenjem i njome je čovjeka zagrlio svojim potpunim darivanjem u muci i smrću na križu i tako čovjeka uveo u neraspadljivost božanskoga života. Korizma je milosno vrijeme koje Crkva živi upravo u ovoj dinamici preporođenja na novi, uskrsli život. Zato Pavao tvrdi „ako je tko u Kristu novi je stvor, staro uminu, novo gle nasta“ Uskrs je slavlje našeg novog života, rođenja odozgor. Kršćanska vjera svoj temelj ima u uskrsnuću Isusovom. Ako smo istinski kršćani i pravi Isusovi učenici onda živimo u dinamici novog – uskrslog života budući da dopuštamo snazi Kristove pobjede da slobodno u nama djeluje. Isus jasno potvrđuje za one koji vjeruju „tko vjeruje u Sina, ima život vječni“ Već sada oni baštine život vječni poput zraka kojeg udišu. A sveti Ivan svjedoči „Pišem vama koji vjerujete u ime Sina Božjega da znate da imate život vječni“ Ivan piše vjernicima kako bi znali da imaju život vječni. Roditi se odozgor znači ući u bogatstvo znanja o plodovima kojima nas je obdario Bog u Isusu Kristu. Radosna vijest ispisana ljubavlju Božjom u evanđelju ima za cilj prožeti ljudska srca istinskom srećom i vječnim životom u kojoj čovjek ima snage pobijediti sve nedaće na koje nailazi u svakodnevnom životu. (fra Rozo Palić)

- 11:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

01/2012 - 02/2012 (3)
12/2011 - 13/2011 (23)
11/2011 - 12/2011 (6)
10/2011 - 11/2011 (4)
09/2011 - 10/2011 (8)
08/2011 - 09/2011 (8)
07/2011 - 08/2011 (12)
06/2011 - 07/2011 (26)
05/2011 - 06/2011 (26)
04/2011 - 05/2011 (24)
03/2011 - 04/2011 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I OVOM PORUKOM VAM ŠALJEM POZIVNICU DA SVATKO OD VAS ZAUZME SVOJE MJESTO; JER SRCE MOJE MAJKE KUCA ZVUKOM KOJI ODZVANJA VJEČNOŠĆU PJEVAJUĆI MOJE IME.. ISUS!!!
JA SAM SVJETLOST SVIJETA I TKO U MOJOJ SVJETLOSTI NE HODI, U TAMI BIVA IZGUBLJEN!

BDIJEM NAD VAMA I TRAŽIM SRCA OTVORENA ZA PUNINU MOJE LJUBAVI I ISTINITOST MOJE RIJEČI,
KAKO BIH VAM DAROVAO OČI SVOGA SVETOGA DUHA ŠALJUĆI VAS U DALEKA PROSTRANSTVA TAME
PO KOJIMA LUTAJU IZGUBLJENA, OD MENE LJUBLJENA SRCA!

TO JE PUT VJERE, POŽRTVOVNOSTI I PONIZNOSTI!

VJEROM SLIJEDITE ONO ŠTO VAM BIVA OTKRIVENO PO OČIMA MOGA DUHA!

POŽRTVOVNOST JE RODILJA LJUBAVI MOGA PRESVETOGA SRCA KOJA OTVARA VAŠE RUKE
KAKO BISTE MOGLI PRIGRLITI SLABOSTI VAŠIH BLIŽNJIH,
ZATIM IH ZATVARA SKLOPLJENE U MOLITVU, KAKO BI NJIMA TKALI POKRIVAČE KOJI ĆE IH SAČUVATI OD HLADNOĆE NJIHOVIH SRDACA, JER NE UPOZNAŠE MOJE LJUBAVI!

PONIZNOŠĆU JE ZAČETA HRABROST KOJA VAS DRŽI JAKIMA KADA SE NAĐETE POPUT ZRNCA PIJESKA PRED NJIHOVIM VELIČINAMA
I KOJA USTRAJAVA U ČEKANJU KADA ĆE SUNCE PRAVEDNOSTI OBASJATI SVAKO ZRNCE ILI ČESTICU CVJETNOG PELUDA INAČE NEVIDLJIVOGA.
A KAKO LI JE VIDLJIVO POD SVIJETLOM SUNČEVIH ZRAKA!
TADA I ONO NAJMANJE BIVA OTKRIVENO KAKO PLEŠE POD KRILIMA VJETRA.
MOŽE LI ONO ŠTO JE VELIKO I TEŠKO PREPUSTITI SE PLESU I GIBANJU POVJETARCA ILI JE NAVIKNUTO NEPOMIČNO STAJATI
IŠĆEKUJUĆI OLUJE I POTRESE KOJI ĆE IH TEK POMALO POMJERATI!

ČOVJEČANSTVO JE U VELIKOME NEMIRU, ŽURBI, ZBRCI I POMUTNJI;
PA SE NE OSVRĆE VIŠE NA ŠUM LAGANOG POVJETARCA KOJI NOSI PRIJATELJSKI OSMIJEH I SRDAČAN STISAK RUKE.

NE PRIGIBA SE NA DUGINE BOJE JUTARNJE ROSE KOJA SE NUDI KAO OGLEDALO OBITELJSKOGA GNIJEZDA!
NE OTVARA SE PREMA MIRISU CVJETNIH POLJA KOJA PRUŽAJU SIGURNOST I ZAŠTITU POVJERENIH TAJNI!
ONO ŠTO ČINI JEST: DA SE OGLUŠUJE NA ŠAPAT RIJEČI ŽIVOTA VJEČNOGA!

ZATO VAM DARUJEM RUKE MOJE MAJKE KOJE BI VAS GRLILE I VODILE KA IZVORU SPASENJA!

DARUJEM VAM RUKE LJUBLJENE MAJKE
KOJA VAM SVOJIM MOLITVAMA VEZE RUHO NOVOGA ŽIVOTA KOJIM VAS ŽELIM ZAODJENUTI!

DARUJEM VAM RUKE MAJKE KOJA VAS SVE ŽELI PRIVINUTI NA TOPLINU PLAMENA LJUBAVI NJENA BEZGREŠNOGA SRCA!

RUKE KOJE SU ISPRUŽENE PREMA SVAKOME OD VAS, SPREMNE DA SVOJIM DLANOVIMA OBUJME LICE SRAMA I
PREKRIJU GA MIRISNIM DAHOM MAJKE KOJA LJUBI!

DARUJEM VAM RUKE MAJKE KOJE VAS ŽELE CJELIVATI I
POMAZIVATI VAŠE RANE MELEMOM ČISTOĆE KOJOM SU OKRUNJENE!

PREČISTE RUKE ČIJI VAM SE DLANOVI OTVARAJU I NUDE
KAO MEKANI JASTUCI NA KOJIMA SAM I SAM POČIVAO!

PRIHVATITE PREČISTE RUKE MOJE MAJKE!!!

TE SU RUKE LUKA SPASENJA!!
ONE SU UTOČIŠTE NEOGRANIČENOG PROSTORA!

I OVOM PORUKOM VAM ŠALJEM POZIVNICU
DA SVATKO OD VAS ZAUZME SVOJE MJESTO;
JER SRCE MOJE MAJKE KUCA
ZVUKOM KOJI ODZVANJA VJEČNOŠĆU PJEVAJUĆI MOJE IME.. ISUS!!!


Ova stranica je posvećena PRESVETOME TROJSTVU OCU, SINU I DUHU SVETOME!
Ima za zadaću ŠIRENJE POBOŽNOSTI PREČISTIM RUKAMA MARIJINIM!
Želi biti od pomoći svima koji žele slijediti Isusa Krista kao svoga Učitelja, nastojeći živjeti u skladu s Evanđeljem.
Želi svojim zalaganjem biti poticaj za molitvu i klanjanje presvetom Licu Isusovom koje je toliko pogrđivano psovkama, nečednim ponašanjem i nedostojnim pristupanjem Presvetoj Euharistiji.Ovom stranicom se želi molitvom i poticajem dati zadovoljštinu Ocu nebeskome i utjehu našoj nebeskoj Majci.
Nastojat će se osobito častiti prečiste ruke Majke Marije koja niti jednog trenutka nije napustila Isusa Krista nego ga je u svetoj poniznosti i poslušnosti služila i bezuvjetno ljubila. Po Marijinim prečistim rukama, ovom stranicom želi se pomoći onima koji se žele potpuno predati i posvetiti Isusu i Mariji u snazi istine i ljubavi Duha Svetoga!
Na osobiti se način želi promovirati čitanje i osluškivanje Božje riječi, redovito se moliti u zajedništvu s braćom i sestrama, te slaviti sveto Ime Božje,
živeći u čistoći srca, misli i osjećaja. Želi se osobito častiti Prečiste Ruke Majke Marije, barem jednom tjedno klanjati se Isusu u presvetom Oltarskom Sakramentu, mjesečno pristupati sakramentu sv. Ispovijedi i redovito sudjelovati na sv. Misi. Promovirati i nauku Katoličke Crkve i moliti za njezine zakonite poglavare JER NIJE SLUGA VEĆI OD GOSPODARA NITI POSLANIK OD ONOGA KOJI GA POSLA!

Na slavu Trojedinoga Boga, na čast blaženoj Djevici Mariji i našim zaštitnicima! Amen!

Sv. Franjo i sv. Klaro, molite za nas!
Sv. Faustino, moli za nas!
Sv. Padre Pio, moli za nas!
Sv. Terezijo Avilska, moli za nas
Sv. Leopolde, moli za nas!
Sv. Judito, moli za nas

Sv. Antune Padovanski, moli za nas
Sv. Ivane Apostole, moli za nas
Bl. Alojzije Stepinac, moli za nas
Bl. Ivane Pavle, moli za nas

MOLIMO SVAKODNEVNO MOLITVU ZA BLAGOSLOV NAŠIM OBITELJIMA, ZA ZDRAVLJE DUHA, DUŠE I TIJELA I ZA NAŠU DOMOVINU
MOLITVE KLANJANJA I ZADOVOLJŠTINE NEBESKOM OCU PO MUCI SPASITELJA ISUSA I PREČISTIM RUKAMA MARIJINIM

1. Sveti Nebeski Oče mi te molimo i klanjamo se ponizno presvetim ranama Isusa Krista koje je zadobio krunjenjem trnovom krunom i prikazujemo Ti na poseban način duboku ranu pored Njegova desna oka koje bijaše zatvoreno za sve one koje je Sotona zaslijepio svojim lukavstvom i sjajem ovoga svijeta.

- Mi te molimo po bolima i Prečistim Rukama Blažene Djevice Marije.

2. Sveti Nebeski Oče mi te molimo i klanjamo se ponizno presvetim ranama Isusa Krista koje je zadobio po padovima ispod teškoga križa. Prikazujemo Ti na poseban način duboku ranu na Njegovom desnom boku za sve one koji su prignječeni utjecajem Zloga u njihovim obiteljima i za sve one koji su se svojevoljno predali njegovom nauku. Da im po potocima Predragocjene Krvi koja je potekla iz te rane izliješ rijeke Tvoga Milosrđa i blagoslova.

- Mi Te molimo po bolima i Prečistim Rukama Blažene Djevice Marije.

3. Sveti Nebeski Oče mi te molimo i ponizno se klanjamo presvetim ranama Isusa Krista i prikazujemo ti na poseban način bolnu ranu Tvojega Sina na desnoj nozi pored koljena za sve one koji se pod padovima i bremenom zemaljskoga života ne mogu podići i nastaviti putem spasenja radi proklinjanja, zavisti i ljubomore.

- Mi Te molimo po bolima i Prečistim Rukama Blažene Djevice Marije.
4. Sveti Nebeski Oče mi Te molimo i ponizno se klanjamo presvetim ranama Isusa Krista i prikazujemo ti na poseban način Njegovo iščašeno rame i bolno istezanje i pribijanje desne ruke na križ za sve one koji su pozvani i izabrani u Presvetom Srcu Tvoga Sina da im udijeliš milost ustrajnosti i zaštitiš od svakoga zla. Molimo Te da bolni vapaj Tvoga Sina pri pribijanju Njegove desne ruke rasprši sve paklene sile koje su okružile Tvoju Crkvu.


- Mi te molimo po bolima i Prečistim Rukama Blažene Djevice Marije!

Pomolimo se
Sveti Oče pogledaj na rane svoga Ljubljenoga Sina! Pogledaj molimo Te, i po snazi Njegove žrtve, po zagovoru i Prečistim rukama Blažene Djevice Marije, oslobodi nas od svake zablude i krivovjerja. Oslobodi nas sveti nebeski Oče od svakoga zla u tijelu, duhu i duši. Amen.

Na kraju se izmoli:

- VJEROVANJE za potvrdu i učvršćenje naše vjere

- OČE NAŠ da prihvatimo Boga kao svoga milosrdnog Oca koji nas je iz ljubavi stvorio

- ZDRAVO MARIJO u znak zahvalnosti za sve milosti koje su se spustile po Marijinim prečistim rukama i snagom njenog majčinskog zagovora

- SLAVA OCU duboko klanjajući se PRESVETOM TROJSTVU i NERAZDJELJIVOM JEDINSTVU



PUTNIK

Ova priča je torba koju putnik sa sobom nosi...
Smjestio je u najdragocijenije, za put do cilja!
Ova priča je knjiga, žićem ispisana.
Za život i sreću tvoju!
Ova priča je dar, što iz torbe je uzet…
A možda je dar, ipak torba za one,
što na put su krenuli, usput zastali, i umorni...zaspali!

Ili...
Ovaj dar je malo svjetlo, za one, što sjaj oka o izlogu okačiše,
zapanjeni, tjeskobni pred izlogom umorni zaspaše.
…I dugo snivahu…!
I ... prišao im Putnik. Probudio ih i zaželio put svjetla...
kao Svjetlo!

Ali i put i Putnik su dar,
tebi i meni...svima, jer i mi smo zaspali!

Spoznasmo da je put sreće samo onaj kad na dlanu ti kap držiš!
Kad putniku žednom ti utažiš žeđ!
I tako suputnika nađeš!

Idući putem, upoznaješ svijet...
...i spoznaš da je...
svijet torba, u kojoj puno toga stane.

Kad unutra, malo bolje proviriš, gle, u njoj se skrio Put,
...skrila se Istina i Život tvoj, svih ljudi!

Budi putnik i ti! Hodaj naprijed!
Ne zastaj na putu!
Nikada!
Već hodaj, jer putnik si i ti!

S Putnikom ćeš braću i sestre naći! I onda ćeš stići!
Jer na tom putu ti sam nikad nisi!
I kad torba ti se teškom čini, tad put će ti se skratit!
Do Vrta, punog plodova ćeš stići!
I tvoj brat, i tvoja sestra, i torba tvoja...
makar prazna bila, jer sve svoje dao si svima!
Tad uberi plodove sreće!
U Vrtu… za buduća vremena!

Al pazi, samo one, što moći ćeš ih ljud'ma dati!

Jer plodove, što u torbi ćeš ih htjeti skriti, za se ih nećeš naći.

Znaj prazna je torba tvoja...i ne tuguj!
Jer Kruh te blagoslova čeka...
od Putnika da na dar za putnike ti primiš.(R.P.)