Cursors

Čekam da ovaj broj uopće postane dvoznamenkast!!!
Free Hit Counters
Free Hit Counters





















Free Image Hosting at www.ImageShack.us






"Oprostiti ne znaci zaboraviti. jer kad bismo zaboravili ne bismo imali sto oprostiti"
Papa Ivan Pavao II.







Glazba koju slušam!
Pretežito slušam stari, dobri, domaći rock kao npr. Daleka obala(Ban je zakon), Crvena jabuka, Zabranjeno pušenje, Prljavo kazalište, Parni valjak, Jura Stublić i slično.Doduše nekad poslušam i koju stranu pijesmu, al kod mene je to rijetkost.I da, i ja mrzim narodnjake iako jednu vrstu glazbe ja ne stavljam u istu košaru s narodnjacima.





Daleka Obala - Di si ti

Da se žamor čuje ja ga
čuja ne bi
I pisma da se čuje
ja je ne bi čuja
I uvik kad sam takav ja
razmišljam o tebi,voljena
moja
A to je tako često
da i u snu se budim
I počet ču sam
sebe da kudin i da se
nazivam ludim
I počet ću da te
mrzim,voljena moja
I ne samo da ću
početi nego to i
ćinim
I reči ću
svima,ivi da te
ostavljam,da te mrzim
voljena moja,ljubavi
moja
Di si ti
Di si ti
Dok te moja ljubav
trai,samo kai
Di si ti
Di si ti
Dok te moja ljubav
treba,samo kaži,kaži
Di si ti
A zato ne tribaju ni
suze,ni
riči,psovke,poljupci ni
dar
nitko izgubit time ništa
neće jer nikad nismo
bili zaljubljeni par
Stihovi šta sada reka
sam ih tebi spontane su
riči
bez skice,bez kroja
I kažem ti naglas ono
šta kria sam u sebi
Očeš li biti voljena
moja
I na kraju te
molim,voljena moja
da nikome ne kažeš ni
riči,da šutiš
neka bude ovo mala tajna
moja i tvoja.



IMA NEŠTO OD SRCA DO SRCA

OČI TVOJE BOJE NADE
ZASPATI MI NE DAJU
ZADNJI KOMAD MIRA KRADE
TA SUZA NA JASTUKU

IMA RIJEČI KOJE BOLE
SKLONI IH SA USANA
KADA STVARI KRENU DOLE
SAMOĆA KRUG ZATVARA

IMA NEŠTO OD SRCA DO SRCA
NEKA TANKA NIT
KOJA ČINI NAŠE SNOVE
A NE DA SE DIRATI

TI SI MOJA RIJETKA PTICA
KAKO DA TE OSTAVIM
BEZ TVOG TIJELA, BEZ TVOG LICA
KAO DA NE POSTOJIM

IMA STVARI KOJE TREBAJU
A NIKAD SE NE DESE
NEKE DRUGE OPET NE DAJU
LAKO DA SE DOKU

-PrIčAm Ti PrIčU-

27.11.2005., nedjelja

Mamurluk!

Ej, ljudi, juče sam se tak napio...joj čovječe ubio sam se iako sam odlučio da neću pit, al je došo jedan tip sa žestinom jer je imo rođendan i ja pio.I još poslije presjeko sa votkom, pio bambi i pivkano.Al to tak ide.Sad me boli glava a stra ujutro u školu.Jebiga sam sam si kriv.Bilo je i jučer svakakvih sranja:jedni se potukli, i ja sam se trebo tuč, jednu smo frendicu mrtvu vodili doma...I još sam sjebo par stvari al o tom poslije...Ma sve se to mora proživit.Jutros sam si opet reko da više nikad neću pit al znam šta će bit slijedeći vikend.Dobro ljudi ćujemo se poslije.NEMOJTE PIT ALKOHOM...BOK!

- 18:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

24.11.2005., četvrtak

BOK!!!!!

- 22:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

EJ!

Ej ljudi.Danas je jeben dan.U školi su me jedni pederi uvatili i našopali, budale.Dođem u razred u uz gaća vadim komade snijega.Al, nije to bitno već je bitno to što sam ja danas naručio sebi motorić novi: APRILIA rs125.Motor je totalno dobar i ja sam presretan.Sa, pošto je zima ispo me je dost jeftinije.Nije da je nešt prelijep al je jedan od ajjačih i najbržih tak da će bit jebeno kad dođe.Doduše morat će stajat mjesec dva u garaži al isplatit če se jel kad izađem van bit će svega...E da danas sam ispravljo 3 izkemije i pokupio kuljuI profa ne jebe ništ on mi upiše i kulju.A šta ćeš takav je život.BOK!!!

- 22:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.11.2005., utorak

Yamaha R1-jebeno!!!

Najljepši motor ikad.Ovaj motor je moj san već neko vrijeme, a sad ked sa vidio nov model...paf!!!

Yamaha je sa izvrsnim R1 modelom krajem prošlog tisućljeća na prepad osvojila sve što se moglo u klasi supersport 1000 kubika, nastavljajući na taj način svijetlu tradiciju započetu sa FZR 1000 modelom. Sada stiže nasljednik, snažniji nego ikada

Krajem prošle godine prisustvovali smo prezentaciji nove Yamahe u prostorijama tvrtke Delta Team iz susjednog Krškog. Iako novi R1 očekuje velika borba za naslov najboljeg, jednu bitku unaprijed je odlučila u svoju korist: R1 je prema mišljenju mnogih najljepša prinova klase. Autor ovih redaka potpisuje tu tvrdnju...


Novosti

Ono što se na njima ne vidi, jest kompaktnost R1. Perolakih 172 kg potpuno se izgube kada zajašite motocikl iznimno kompaktnih gabarita – poput obične šestotice. Novi aluminijski Deltabox okvir zaslužan je za usku siluetu zahvaljujući tome što više ne obuhvaća glavu cilindara, nego prolazi iznad nje. Treba li spomenuti da je krući od prethodnika? Potpuno je nova i stražnja vilica sa originalno riješenim pojačanjem sa donje strane. Izrađena je iz Aluminija, ali obojana u mat crnu boju. Upravo ovaj detalj donekle narušava izvanredan estetski dojam; jednoručna do sjaja ispolirana vilica možda bi donijela kilogram ili dva više, ali bi estetski motocikl podigla na još višu razinu. Yamaha je kao protutežu ugradila zlatno obojanu prednju upside-down vilicu promjera 43 mm, te «pozlatila» i dijelove radijalnih Brembo kočnica na diskovima promjera 320 mm.

Pogonska elektrana

Pogonski agregat dodatno je nagnut unaprijed u cilju daljnjeg sniženja težišta, a snagom znatno nadmašuje prethodnika: čak 172 KS (182 sa RAM-AIR sustavom) zvuči zastrašujuće kada se uzme u obzir ukupna masa motocikla. Podsjetimo se principa rada RAM-AIR sustava – zračni tlak nastao kod velikih brzina koristi se kao neka vrsta (istina, vrlo slabog) kompresora. Više zraka u cilindrima omogućava izgaranje veće količine goriva, a time i veću snagu pogonskog agregata – u ovom slučaju dodatnih 10 KS što je izvrstan rezultat.
Da bi postigli snagu od 172 (182) KS, Yamahini inženjeri detaljno su preradili pogonski agregat prethodnika: povećanje provrta i smanjenje hoda klipova uz ostale preinake, omogućuje veći broj obrtaja a samim time i višu izlaznu snagu. Bit će vrlo zanimljivo vidjeti kako će se motocikl ponašati u vožnji, ali proklizavanje stražnjeg kotača u četvrtoj brzini uopće me ne bi iznenadilo. Zadržan je i legendarni Exup ventil izrađen od Titana u ispuhu, koji poboljšava elastičnost kod nižih obrtaja i snagu kod visokih promjenom presjeka ispušne grane. Prigušivači ispuha trendovski su postavljeni ispod sjedala motocikla, a čistoću ispušnih plinova garantira elektronsko ubrizgavanje goriva te dvostazni katalizator. Ispuh je izrađen od legure Titana, što mu garantira iznimno malenu masu i dobru trajnost.
Završna obrada na vrlo je visokoj razini na što nas je Yamaha odavno naučila, a što je još uvijek boljka nekih konkurenata. Ukupan dojam, jest upravo izvrstan. Jedva čekamo da dobijemo ovu ljepoticu na test. Novu R1 možete odabrati u tri boje: tradicionalnoj plaoj, srebrnoj te bordo, a cijena će joj se kretati (prema neslužbenim informacijama) oko 105.000 kuna.

- 22:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Pada, nek sam pada!!!

Evo danas na velikom odmoru stojim sa svojom ekipom vani i nešt mi padne na nos.Ono, u jebote, svi gledaju gore ono pada snijeg.Već smo se i dogovorili da ćmo sutra pobjeć sa kojeg sata i pravit snješka.Sam da ne bude da moram čistit snijeg sutra ujutro ispred kuće.Evo danas nisam pokupio ni jednu kulju fala Bogu, al sam zato napiso latinski za kurac.Bit će lijepo kad budem došo na idući sat,a ono profesor kaže evo tebi 1.Ma, ipak vjerovatno se svi radujete prvom snijegu.Ja se baš i ne radujem jer se ne mogu vozit na motoru, a motor,koji je u garaži, već mi jako nedostaje.Stoga svi uživajte u snijegu ja znam da je neću.Čito sam malo danas druge blogove i svi su nekak promrzli.Eto, ozdavite mi svi.Bok!!!

- 14:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

21.11.2005., ponedjeljak

Nešt malo o motorima!

Evo nešt o yamahi koja slavi 50 god. postojanja.Ja osobno posjedujem "motorić" i obožavam ga i stalno se vozim makar je i zima.A eto zaljubljenici u yamahu nek si ovo obavezno pročitaju, ja jesam.Na žalost za sad nema slika al bit će...UŽIVAJTE!!!

Motociklistička industrija je pokazala da može iznenaditi svakoga, pa čak i dobre poznavatelje. Zaokruženih pedeset godina ponosa i slave, drugi prema veličini japanski proizvođač, zaokružio je sjajnim novitetima za 2006.

R6
Yamaha je ove godine podjednako obnovila svoj vozni park u svim kategorijama. Najviše se očekuje od modela R6 koji je za 2006. godinu "prekoredno" potpuno novo dizajniran, jer je publika,prema dinamici predstavljanja, očekivala posve novu R "jedinicu".
Ali manja zvijezda je zasjala punim sjajem, o čemu govore temeljite promjene okvira, pogonskog agregata i vrlo agresivan dizajn prednjeg i stražnjeg dijela. Motor iz 599 ccm razvija 127 KS pri visokih 14500 o/min s okretnim momentom od 66 Nm koji je dostupan na 12000 okretaja. Usis je opremljen elektronskim ubrizgavanjem goriva, a u ispuh je ugrađen Exup ventil koji pomaže boljem odgovoru na okret ručice gasa pri niskim i srednjim okretajima. Da je cijeli motocikl u trendu dokazuje i kratki ispuh koji je u skladu s onim viđenim na utrkama. Suha težina motocikla iznosi 161 kg. Na prednjem kraju je upside-down viljuška čiji pedigre vuče iz Ohlinsa, a kočnice su radijalno učvršćene s diskovima promjera 310 mm. Na stražnjem dijelu novost je dorađeno ogibljenje i ovjes.

FZ1 FAZER
Da se ekipa koja dobro igra ne mjenja, Yamaha je pokazala novim litrenim Fazerom. Bez obzira na to kako ga novonazivali, taj motocikl će ostati Fazer jer je vrlo uspješan prethodnik bio pun pogodak pa dio slave pripada imenu.
Ovaj put je model koji je do sada bio samo u "toplessu" dobio u potpuno nudističku verziju prema uzoru na FZ6. Poluoklopljeni model dizajnerski nije "uprskan" poput slabije sestre jer je zadržao dozu agresivnosti posebno na prednjem dijelu. Nabildani Fazer sada ima aluminijski okvir i podesivu upside-down viljušku (43 mm), a stražnji oslonac kotača je sada duži za 4,5 cm. Promjer diskova je 320 mm s radijalno smještenim kočničkim klještima. Geometrija okvira je donijela raspored težine na prednji kotač, a vozač zbog motora pomaknutog u okviru prema naprijed sjedi znatno bliže upravljaču. Takav položaj omogućava bolju kontrolu u sporoj i srednje brzoj vožnji. Kritika o temi "instrument ploča" je upalila i ovaj model sada ima mnogo čitljiviji okretomjer i brzinomjer. Motor je preuzet od modela R1, ali uz određene zahvate u unutrašnjosti agregata povećala se snaga na niskim i srednjim okretajima. Inače 150 KS pri 11000 o/min i 106 Nm kod 8000 o/min nikako nije malo i novim vlasnicima će pružiti mnogo užitka i zabave.

MT-03
Ljubitelji nakeda doći će na svoje modelom MT-03 koji je rađen prema uzoru na MT-01. Možda je malo razočaranje pogonski agregat koji je preuzet iz enduro/supremoto modela XT 660 R/X, te bi mu vjerojatno bolje pristajao V-2 motor iz ponude chopper/cruiser. U svakom slučaju zanimljiv motocikl s još zanimljivijim smještajem stražnjeg amortizera. I ovdje je težina prenesena na prednji kotač te upravljivost ne bi trebala biti upitna. Samo 175 kg težine u kombinaciji s motorom od 45 KS/6000 okretaja i 56 Nm kod 5300 okretaja obećava vožnju bez stresa i lagodno vrludanje gradom ili lokalnim cestama.

FJR 1300 A
Najveća novost na krstarici iz Yamahine flote je model opremljen mjenjačem koji se opslužuje bez korištenja spojke. Osim polugom mjenjača stupnjevi prijenosa mogu se birati i pritiskom na dva prekidača s lijeve strane upravljača.
Za skeptike je podatak da "električni" mjenjač promjeni stupnjeve prijenosa za dvije destenike sekunde, što je za turistički motocikl više nego dovoljno. Na vanjštini je obnovljen oklop koji sad ima veću mogućnost ugađanja i sjedalo vozača je prilagodljivo prema visini za dva cm. Novi FJR zadovoljava normu Euro3 o emisiji štetnih plinova.

XV 1900 Midnight Star
Ljubitelji choppera&cruisera doći će na svoje modelom XV 1900 Midnight Star. "Velikolitražni" motor namijenjen je, a kome drugom, nego američkom tržištu kojem nikad nije dosta okretnog momenta, sjaja, glamoura i težine.
Što teže to bolje. 1,9 litara zapremine daje 100 KS i 167 Nm okretnog momenta kojem bi pozavidio i automobilski dizelski motor. Četveroventilska tehnologija, ubrizgavanje, dvije svijećice po cilindru, trostazni katalizator i uljni hladnjak demantiraju američku poslovicu "low revs-low tech" . Tome još treba dodati aluminijsku stražnju viljušku i pogon zupčastim remenom te kotače od lake legure.

R1/ R1 SP
Iako su svi očekivali novu R1, Yamaha je predstavila obnovljenu verziju i kojoj je dodala slova SP što označava vrlo fine detalje ovjesa Ohlins i Marchesini kotače s povećanim brojem krakova.
Ipak, ni model '06 nije ostao bez promjena jer se doradom usisnih i ispušnih ventila dobilo još tri konja. Stražnja viljuška je produžena za dva centimetra čime se poništio efekt bježanja stražnjeg kotača pri oštrim ubrzanjima, a antihopping spojka omogućava brži prilaz zavoju i ekstremno kasno kočenje do duboko u zavoj.
Uz slavlje za 50. rođendan ide i posebno bojenje u "extreme yellow" boju koja je poznata iz kasnih sedamdesetih godina, a karakteristična je za Kennyja Robertsa i tvrtku Yamaha America koja je bila uvoznik ovih motocikala.

- 23:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Jebeni ponedjeljak

Evo, vratih se iz jebene škole, pokupio sam danas kulju iz matke.Savršeno.Još i saznam da u subotu idem u školu.De, jebote jedini razlog zašt sam upiso ovu školu je da se mogu napit petkom i bezbrižno bit mamuran cijelu subotu a o nedjelji da ne prićam.Al jebiga šta se mora mora se.Morat ću malo manje pit ovaj petak.Danas me još i profesor zajebavo što pijem jer nas je slućajno čuo.Danas su nam i zaprijetili da će u prosincu bit i tesovi na drogu.Meni je svejedno, al ima onih kojim, vjerujem to neće bit svejedno.Al sve se to kao mora proć, jebote imamo tek 16 godina.Da živimo 100 godina u prošlosti već bi imali osnovanu cijelu obitelj sa 4 dijece.Al vremena se mijenjaju, al svi još mrzi školu i ja ju mrzim.Sutra pišem latinski i moram učit, a usto mi još i starci seru za ocijene i izlaske i sva ta sranja.Jednostavno mi dođe da popizdim i porazbijam sve u kući.Nadam se da se vi bolje osjećate.Budie mi dobri.BOK!

- 14:17 - Komentari (4) - Isprintaj - #

20.11.2005., nedjelja

Dobro veče svima!

Evo danas ja napravih svoj prvi blog s razlogom da se rasteretim nekih stvari koje ću podijeliti sa svima vama.Trebat će mi neko vrijeme da se ufuram u kreiranje i ostalo, al valjd će sve bit ok.Imam dost frendova i frendica koji pišu blogove i valjd će neke cake podijeliti i samnom.Dobro ljudi, ćujemo se poslije idem probat sa ovim svojim blogom nešt i napravit.Valjd će bit kruha od mene!

- 23:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo je blog o svakidašnjim i nesvakidašjim problemima i neproblemima.Bit će ovdje i rječi o motorima jer su oni moja najdreža okupacija.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nešto o meni!
Spol:Muško-naravno
Ime: još sam u potraz iza jednim
Godina: a evo već je 16.
Pohađam: gimnaziju, opću gimnaziju
Volim: Popit, igrat košarku,popit, radit na kompu,popit, izlazit van(izlazim prečesto),popit...
Ne volim: pa većinu svakidašnjih sranja,homoseksualce, a šta da si radim neću se ubit...
Moto: Heroji ne plaću
Horoskop:LAV


Bigoo.ws images for your blog


All for your blog! at bigoo.ws







Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Tu noc kad si se udavala


Tu noc kad si se udavala
Nitko ne zna zasto si plakala
Da li radi tamjana
Ili starih uspomena.
Tu noc kad si se udavala
Nitko ne zna zasto si plakala
Ili ti je kroz glavu proslo sve.


Tu noc kad si se udavala
Mene pijanog su odnijeli
Moji prijatelji, vjerni psi
Do jutra me tjesili
Da ima milion takvih kao sto si ti
I da cu te preboljeti.


Tu noc kad si se udavala
Meni kroz glavu proslo je ...


Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeci
Ovako stisni zube ne placi.


Tu noc kad si se udavala
Meni kroz glavu proslo je
Tvoje smijesne za maturu haljine
Sandale boje mjesecine.

Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeci
Ovako stisni zube ne placi.



Zabranjeno pušenje: Možeš imat`moje tijelo


Gdje sam roden tu je sve sirotinja
Vuk je u nas domaća životinja
Škrta zemlja nikoga ne hrani
Da preživiš moraš radit vani

Šljakao sam ja u tudoj zemlji
Sanjao sam o voljenoj ženi
Sa arbajta kad bih doša doma
Gledao sam kako raste ona

Mislio sam sreću kupit novcem
Sredio sam stvar sa njenim ocem
Prenesoh je preko kućnog praga
Mislio sam da bit će moja draga

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Samo tijelo ništa mi ne znači
Kraj banhofa takve mogu naći
želio sam da me stvarno voli
Da joj ljubav nije aerobik

Kad je sa mnom da ne skriva pogled
Da ne gleda uvijek negdje pored
Zagrljeni kada zora sviće
Da budemo kao jedno biće

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Nije mogla dugo da zanese
U nas nije bilo graje djece
Sporo su nam prolazili dani
Za večeru kad bi sjeli sami

Razboli se, Bog je mladu uze
Pamtim vječno njene zadnje suze
I šaptaje :"Ti si čovjek vrijedan,
Ali život... život,on je bijedan..."
Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne