B.P. poručuje


yesUvijek sam pordžavao mišljenje da ako je dobar duh tu, ono NE može biti izbačeno iz riječ nemoguće

blablaPriroda nam je dala jedan jezik, ali dva uha. To je zato da možemo čuti dvostruko više nego što kažemo

rolleyesTest uspješosti u obrazovanju nije u tome što dijete zna na ispitu pri završetku škole, već što i kako radi nakon desetak godina

njamiRad-to je tajna ostajanja mladim,to je eliksir života

smijehDijete želi činiti stvari, zato ga ohrabrimo da ih čini u dobrom pravcu

nutJedan par uvježbanih očiju jednako je dobar kaoi dvanaest neuvježbanih pari

kissPovjerenje bi trebalo biti osnoav čitava našeg rada

mahAko imaš volje stići tamo ,stići ćeš,bez obzira na teškoće koje ti stoje na putu

cerekNe smiješ igrati sebičnu igru,već moraš odigrati najbolje i brzo prebaciti do svojih suigrača. Takoje i sa svim drugim dobrim stavrima, ne zadržavaj ih za sebe ,podijeli ih s drugima

greedyNajbogatiji je čovijek onaj s najmanje želja


članovi:
Helena Džin-predvodnik
Spomenka Stanković
Katja Jović
Ana Jurinović
Sven Stojanić
Vedran Meden
Denian Ferlin

ppipis

14.04.2006., petak

Zadnja poruka Badena Powella

"Dragi izviđači,ako ste ikada gledali predstavu Petar Pan zapamtili ste kako je gusarski vođa uvijek pisao svoj smrtni govor, jer se bojao da, kada dođe vrijeme da umre, neće biti u prilici da ga napiše. Zako je i samnom, iako u ovom trenutku ne umirem, biti će to uskoro i zato vas želim pozdraviti.
Zapamtite, ovo je zadnje što ćete od mene čuti,zato dobro razmislite o ovom. Imao sam presretan život i želim da svaki od vas bude sretan također. Vjerujem da nas je Bog poslao na ovaj radostan svijet da budemo sretni i uživamo u životu. Sreća ne dolazi iz bogatstva, niti iz uspjeha u vašoj karijeri, niti iz samougađanja. Jedann korak bliže sreći je napraviti od sebe jakog i zdravog dečka, tako da kao čovijek možeš biti koristan i uživati.
Istraživanje prirode će ti pokazati kako je Bog stvorio svijet pun lijepih i sjajnih stvari da bi ti mogao uživati. Budi sretan s onim što imaš i iskoristi sve najbolje iz toga. Gledaj uvijek bolju stranu nečega umjesto one tužne i tmurne. Ali pravi način da budeš sretan je da dijeliš svoju sreću s drugima. Pokušaj i napusti ovaj svijet nalo bočljim nego žto si ga ti pronašao, i kada dođe tvoj red da umreš,možeš umrijeti sretno s osjećajem da nisi trošio svoje vrijeme, te da si dao sve od sebe. "Be Prepared"-na ovaj način živi i umri sretno-drži se svog Zavjeta uvijek-čak i kada odrasteš-i neka ti Bog pomogne da uspiješ u tome.

Tvoj prijatelj, Baden Powell"wave


- 14:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Himna Saveza izvidaca Hrvatske

Ja znam svoj cilj i put svoj znam
Ja znam kuda cu poc'
To nije blizu ja to znam
Al ja cu ipak poc.

U cilj daleki uperen je
Cvrsto pogled moj
Iduci k njemu nikada
Ja necu reci : 'Stoj!'

Oj dod'te druzi složno svi
Mi na put cemo poc'
I uvijek s pjesmom, sigurno
Mi k cilju cemo doc'.


Himna vatri (Plamen se diže)
Plamen se dize a iskra sipa
I slusaju nas jela i bor
Dok iz daljine mirise lipa
Iz bratskih grla cuje se poj

Doline mile vase su vode
Za bracu bile vilinski gaj
Planino mila luco slobode
Ti si nam bila zemaljski raj

Zakunimo se imenom majke
Da cemo bratstvu krciti put
Drugarstvo nase nisu to bajke
Vec celik skovan u borbi ljut

Nek iskra sipa a nase vatre
Nek pale srca da bukne plam
Kliknimo kletvu nek narod satre
Svakoga koji nam nanosi sram


Pomorci izvidaci,ujedno i naša himna

Digni sidro, diži jedra, plavo more zove nas
nagib broda ritam drag je, volimo i vjetra glas

pomorci smo izvidaci, sretna mladost svi smo mi
ljubav nam je Jadran plavi, vjerni smo mu sinovi - 2x

nas pucina plava zove, svaki je na mjestu svom
camac naš i bijela jedra, pomorcu su pravi dom

pomorci smo izvidaci, sretna mladost svi smo mi
ljubav nam je Jadran plavi, vjerni smo mu sinovi - 2x

kad se blagi suton spusti, kad utihne mcstral
sidro baca brod u luci, vatra plamsa tad uz žal

pomorci smo izvidaci, sretna mladost svi smo mi
ljubav nam je Jadran plavi, vjerni smo mu sinovi - 2x


Trbušcicu moj
Trbušcicu moj, gladan si, joj!
Jedna porcija malo, sto bi u te stalo.
jedna porcija više, da moj trbušcic lakše diše.


Rascvala se grana jorgovana
Rascvala se grana jorgovana
na toj grani svaki cvijet je moj, cvijet je moj
Tu se ljudi sastaju, vole i rastaju, x2
a mi smo uvijek zajedno

Prvog dana ulicama lutam,
drugog dana na moru sam sam, ja sam sam,
Nemam druga niti para, život mi je ta gitara x2
sa njom djelim svaki osjecaj

Pitaju me ljudi zašto lutam,
zašto lutam cjeli dan i noc, dan i noc
Zašto zvuci te gitare bude bolne rane stare x2
zašto ljubav ima takvu moc

Rasvala se grana jorgovana
pod kojom sam tebe ljubio, ljubio
U doba mladosti, srece i radosti x2
u doba najlijepšega sna


Izvidacka balada

Pricam vam sada pricu
o jednoj ljubavi,
koja se zbila jednom
u našoj družini.

Divan je Teo bio,
izvidac mlad i gord,
Idu je zavolio,
dok mu je plela cvor.

Prava je ljubav rijetka stvar
sanjaju o njoj svi.
Moraš je naci jednom
bar da sretan budeš ti.

Gledao Teo zjene
i kose zlatan sjaj
ljubio usne njene
za njega to bješe raj.

Prava je ljubav, ...

Krutog života vihor
uništi srecu tu,
jer kad se logor sruši
izgubi Teo nju.

Otad Teo luta
po šumskoj bespuci
u sjajne zvijezde gleda
sanja o ljubavi.

Prava je ljubav rijetka stvar
sanjaju o njoj svi.
Moraš je naci jednom bar
da sretan budeš ti.


Ja volim logor svoj

Ja volim logor svoj i volim ptica poj
i volim trube glas kad poziva na has
jer tad je moj sav svijet - i planina i cvijet
i klicem kroz sav kraj, jer meni je ovdje haj

jer što mari kada krevet žulja
i u loncu vjecno kuha grah
jer što mari kad od svakog šušnja
tebe hvata strah

ja volim logor svoj i volim ptica poj
i volim trube glas kad poziva na nas
jer tad je moj sav svijet - i planina i cvijet
i klicem kroz sav kraj, jer meni je ovdje haj

jer što mari kad se šator sruši
i tvoja muka ode sva u prah
jer što mari kad u tvojoj duši
tebe hvata strah


Jecaj gitare

Jecaj gitare u noci, uz tiho pucketanje peci,
ja gledam u tvoje oci, a ti sad odlaziš /x2

Suza niz obraz potece, ovo naše je posljednje vece,
ja želim da budemo sami, a ti sad odlaziš /x2

Ref: HEEEEJ, otidi s njom (otidi s njom),
i daj joj svoju ljubav (svoju ljubav).
Hej, okreni se idi, jer ja ne trebam te više.


Logorske noci

Logorske noci divno ste sjale,
naš mali logor obavi mrak.
Ja cuvam stražu po svježem zraku,
dok logor tone tiho u san.

Zvjezdice male su obasjale
šatore naše ko da je dan.
U njima slatko planinka spava,
dok stražu cuvam po noci sam.

A bliedi mjesec šutke me gleda,
ko da bi htio do mene doc',
ali mu ne da mirisna smreka,
boric i jela krate mu moc.

Pokraj logora potocic žubori,
pjesmom me prati kroz cijelu noc
ko da mi šapce, ko da mi zbori,
do drugog ljeta opet ceš doc.

Logorske noci suzama ispracam,
one su za me prekrasan san.
A sada zbogom logorske noci,
divno ste sjale, ja moram poc'.

Mi planinke

Mi planinke, srca vesela,
gremo veselo kroz kišu i snijeg.
Usprkos kiši, vjetru, oluji,
vedra cela idemo mi.

I ako cipela nema džonova,
život vjeruj mi može lijep biti.
I ako, ako, ako, to baš nije lako,
i ako, ako, ako, to ne može svako.

Na grani sjedi ptica kos,
al' lako njemu kad je bos.
Nas kiša pere i mori glad,
a misli lete kuci sad.
Nek kiša lije,
a naša srca nek pjesma grije,
jer smo planinke - vesele.


Novi žar

NEKA! Znate i vi mali, logor ovaj vec ostari
Zadnja vatra nek ostavi neki novi žar
Izvidaci oni stari, prikriti ce ružne stvari
Jer: "Ništa mi još nismo dali vec uzeli"
Logor ovaj ima tajnu, ljubav novu, ljubav staru
Suzu gorku, suzu dragu,uuu.

REFREN:
(Srce tamnije biva kada pagoda sipa
A bijela kamena ognjišta postaju siva) - x2
I tad pricam vam ja:"Da! To je moj san!"

Zadnja ce se pjesma cuti, život ce ispricat žura
Sve što smo i što nismo znali o sebi, o tebi
Pa kad odred kuci pode, sve se nosi a sve pamti
Jer u srcu tada plamti neki novi žar.

Refren...


Pismo
Dugo nisam vidio
svoj rodni kraj ,
proljece je sada ,
mene obuze sjeta

Ja ti pišem pismo stari
Prijatelju moj ,
Daj mi reci što ima novo ,
Sve mi reci što znaš

I dal jos svirate nocu pored rijeke ,
Sad je došlo lijepo vrijeme ,
Pjevate li one naše pjesme ..
Dal ponekad sretneš moju dragu ..
Jel jos uvijek onako lijepa
Pita li za mene
I dal me ceka ...

Piši mi sve