*Pozitivka

četvrtak, 28.03.2024.

Riječi


(Meme generator)

Riječi potiču, stvaraju, povređuju, iscjeljuju, pričaju o pripovjedaču, o drugoj osobi također.

Kad imaš kvalitetnog sugovornika, a to je slučajna rijetkost, riječi teku same od sebe. Kad imaš nekoga s druge strane kome su puna usta istine, a na tvoje riječi se zgrožava, pitaš se da li je vrijedan uopće tvog prisustva....

Šutnju nevoljko tko voli. Smatra se da ili nemaš ništa za reći ili biraš riječi. Važnije je popuniti praznine pričom pa makar bile i "prazne".

Ili možda šutnja znači slušanje? Možda u nekom savršenom svijetu. Priča se preklapa pričom, a tebi se skupi, nigdje nikoga.... Praznina. Ali ne između priča.
Nego u tebi.

Najbolje se priča o nekome koga se ne poznaje. Najviše o onome što se najmanje zna. Pametovanje drugima što i kako, kod sebe to isto najmanje primjećujemo, a kamoli znamo. Kao da ti ne znaš sam za sebe.

Riječi često služe kao oružje kojim oni nevješti loše rukuju. Pa iscrpe.

Riječi podrške se smatraju slabošću. Ako smo slabi - nismo ljudi. Ili možda jesmo, tko će ga znati...

28.03.2024. u 14:31 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve i svašta, o svemu i svačemu. Za sve one koji vole razmišljati bez predrasuda i ostalih kočnica, ali opet, sloboda ima svoje granice. Barem je poštujte, ako ništa drugo.

Staza kojom nisam pošao

Šumska staza se račvala na dvije
A ja sam, putnik tek jedan,
Stao ne znajuć’ kojom bih prije
I gledao niz prvu dok se nije
Zavila u gustiš neprovidan.

Druga mi se ipak činila prava,
Zbog jasna sam je birao razloga:
Zelena me dozivala trava.
No, i prva je bila mirisava.
Mnoga je nije taknula noga.

Obje sam staze žudio jednako
I vlati gazeć’ rekao sam tad:
Prvom ću poći jednom svakako.
Ali, drugom već kad sam odmak’o,
Znao sam da se neću vratit nazad.

Priznat ću jednom život kad zađe
Ljeta prođu i tuga nijema
Izmeđ’ dva puta birao sam rađe
Onaj kojim se ide rjeđe
I osim te druge istine nema.

Robert Frost