Come as you are, as you were, as I want you to be...

13.03.2006., ponedjeljak

“'Cause you know sometimes words have two meanings”

Pa budući da sam u posljednje vrijeme opsjednut čitanjem, opet sam pročitao prek vikenda Malog princa...malo ću o njemu nešto napisat, pa ako sam vam već dojadio s tim knjigama, ne morate čitat. Ali ipak.

Dakle, koja je uopće tema Malog princa?
To je priča o malom dječaku iz svemira koji putuje kako bi upoznao i shvatio sebe i svoju ružu.
Na svojim putovanjima, Princ upoznaje dosta različitih likova (kralj, pijanac, poslovni čovjek, noćobdija, geograf) koji su opterećeni samo formom, tj. vanjskim izgledom. Važno je izgledati zaposleno, moćno i lijepo. Takvom se svjetonazoru suprotstavlja lisica (koja je uvijek u bajkama mudra) koja kaže: “Samo se srcem dobro vidi. Bitno je očima nevidljivo.”
Pustinja u koju je Princ pao je duhovna pustinja čovjeka. U njoj nalazite ruže koje čovjek uzgaja kako bi lijepo izgledale, a zapravo: - “Lijepe ste, ali ste prazne. Za vas čovjek ne može umrijeti”. Nalazite vlakove nakrcane ljudima koji jure ni sami ne znajući za čim.



Sam odnos Malog princa i ruže je višeznačan. To je na neki način prava ljubavna priča u kojoj možemo promatrati sazrijevanje ljubavi do njezina vrhunca. I ono najodgovornije što je Princ naučio je odgovornost: biti odgovoran za drugoga, za svoj život ali i za život onoga koga voliš – teška je zadaća.



Jako mi je lijepa ova rečenica: “Ako čovjek voli jedan cvijet koji postoji kao jedini uzorak među milijunima i milijunima zvijezda, dovoljno je da ga pogleda, pa da bude sretan”. To je ta ljubav koja nas nadahnjuje, koja stvara sve dobro na svijetu.



Mali princ na kraju priče, kad shvati što znači voljeti, prihvaća smrt jer će ga ona vratiti svojoj ruži. Pritom i ne zaboravlja na svog prijatelja, kojemu ostavlja divnu uspomenu: “Kad budeš gledao u nebo, noću, budući da ću ja stanovati u jednoj od njih, budući da ću se na jednoj od njih smijati, to će za tebe biti kao da se sve zvijezde smiju. Ti ćeš imati zvijezde koje se znaju smijati!”.
Stvarno dobra knjiga. Iako mi je trebalo vremena da je skužim. I sad je u potpunosti nisam skužio.

Na jednom blogu sam našao jednu izjavu od Laynea Stanleya (Alice In Chains) kojom je opisao Kurta... (to nema nikakve veze s Malim princom, al svejedno sam je stavio)....

"Gledao sam svu patnju kroz koju je Kurt Cobain prošao. Nisam ga baš dobro poznavao, ali vidio sam kako se ta zbilja živahna osoba pretvara u stidljivog, povučenog tipa iz kojeg jedva možeš izvući 'dobar dan'... Na kraju dana ili na kraju tuluma, kad svi odu doma, ostaješ sam sa sobom i nemaš kud."

Layne Staley (1968.-2002.)
Alice In Chains


Tužno...zaista...

A ovo pismo upućeno Kurtu mi je poslala jedna frendica koja je to našla na nekom Nirvaninom sajtu...prekrasno je, iskreno i otvoreno, ali ipak tužno...:

“Dear Kurt, you spoke to me when no one else did. You are my love, my life, and my unknown friend. I love you more than myself. At times I get so lonely and I get a thought of death. Only because I can’t have what you did. You’r daughter was lucky and I often wonder what she thinks. Your wife, the bitch, you loved her more that yourself. I have dreams of you at night. You come to me and tell me things. I talk to you when no one is listening. I wish you were my angel. It is not fair that you left, I want to kill anyone who speaks of you in vain. I always think why did you do it or did someone else do it. I’ll never know the answers. You only do. I wish someone was there. I wish you were here to see how everything has changed. I see you in my room. I hear you in my mind. I believe that there is a part of you alive in my heart. I respect the choices that you made in your life. The drugs are yours now. I never turned my back on you when you stuck it in your vein. Maybe you ! Only knew that heroin would help the pain. I cry for you all of the time. No one around me understands the way I feel for you. They all think I am some freak who can’t except the fact that you are gone. But I don’t care what they think. No one or anything will change my ways of love and envy that I have for you. I still can’t believe that I will never see your face anymore or hear a new song come from your mouth. We are alike in many ways. Hell I will get your name tattooed into my body when I can. I guess this is an undying thing I have for you. But I don’t care. I can’t see how I could not ever want anything of you or Nirvana. I know you’r gone and you will never know me or read this but I just wanted you to know. I want to end my life in your name. Only because I love what you are and the man that you are. I love you, Kurt, I miss you, Kurt.”


Da. To bi bilo sve od mene i mojih uvrnutih misli za danas.


- 10:23 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis ovog fuckin' bloga

Neke moje brije...

Linkovi

Slušam metal, punk, grunge, stari rock...malo kombiniram te stilove...
Naj bendovi su mi Gunsi, Nirvana, Ramonesi, Led Zeppelin, Queen, Pantera, Pink Floyd...nemrem se sad još sjetit.
Zovem se...Ivan
Imam...17 godina...
Živim u ...Zagrebu (centar grada)...
Nemam curu ...više ne...
Sviram...gitaru...
Opis...plava duga kosa & oči, sramežljiv, lijen, ponekad društvena osoba, freak u crnim poderanim starkama, ljudi mi govore da sam isti Kurt (osim što sam višlji od njega)...čudno mi je to
Jako volim...glazbu, jednu curu, svoju gitaru
Ne volim i prezirem...rasiste, homofobe, ljude kojima je moda i izgled smisao života
Pokušavam se držat one poslovice "ukusi su različiti", ponekad mi i ne uspijeva pa se iživciram zbog šminkera koje viđam po ulici
- moja želja.... završit fax, otić u Seattle, i Amsterdam,...naučit svirat jako dobro gitaru...

Starke :)




The Doors


Metallica

Ramones


Najdraži stihovi:

“Ain't it fun when you're always on the run
Ain't it fun when your friends despise what you've become” (Ain't it fun, Guns n roses)

“There's nothing you can do that can't be done.
Nothing you can sing that can't be sung.
Nothing you can say but you can learn how to play the game
It's easy.
There's nothing you can make that can't be made.
No one you can save that can't be saved.
Nothing you can do but you can learn how to be in time
It's easy.
All you need is love, all you need is love,
All you need is love, love, love is all you need.” (All you need is love, The Beatles)

“We don't need no education
We don't need no thought control” (Another brick in the wall, Pink Floyd)

“I was Cryin' when I met you
Now I'm tryin' to forget you
Your love is sweet misery” (Cryin', Aerosmith)

“And when you're in need of someone
My heart won't deny you
So many seem so lonely
With no one left to cry to baby” (Don't cry, Guns n roses)

“When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same” (Novemeber rain, Guns n roses)

“He's never been in love
But he knows just what love is” (Friend of a friend, Foo fighters)

“I don't want to be with anybody else
I just want to be with you
I just want to have something to do” (I just want have something to do, Ramones)

“Imagine all the people
Living life in peace...
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one” (Imagine, John Lennon)

“So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters” (Nothing else matters, Metallica)

“You brought me fame and fortune
and everything that goes with it -
I thank you all -
But it's been no bed of roses
No pleasure cruise -
I consider it a challenge before
the whole human race -
And I ain't gonna lose “ (We are the champions, Queen)

“I'm so happy 'cause today
I've found my friends ...
They're in my head
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you ...
We've broken our mirrors” (Lithium, Nirvana)

“With eyes so dialated,
I've become your pupil
You've taught me everything
Without a poison apple” (Drain you, Nirvana)

“Sickening pessimist hypocrite master
Conservative Communist apocalyptic bastard
Thank you Dear God for putting me on this Earth
I feel very privileged in debt for my thirst!” (Downer, Nirvana)