četvrtak, 15.03.2007.

Kakvo je ovo ludilo?

Jednom je jedan čovjek govorio :
-Ah, tražim jednog pametnog čovjeka, ali ne mogu da ga nadjem. Kada bih našao jednog pametnog pa da riješim ovu moju teškoću...
Kada jedan drugi čovjek ču ovo, reče mu :
-O, čisti čovječe! U mom gradu ima jedan koji je prepustio sebe ludilu. Uzjaše na jednu motku, a zatim sa djecom trči po sokacima... Ako tražiš nekog ko posjeduje mudrost i umjerenost, onda idi njemu...
Nakon ovoga, čovjek krenu u taj grad... Kada je stigao, počeo se raspravljati i na kraju pronadje čovjeka poznatog po ludili. Zaista, ono što je radio nije priličilo razumnom insanu. Uzjahao bi motku kao da je konj, a zatim bi išao od sokaka do sokaka...
Ugledao ga je izdaleka. Zastao je i gledao ga izvjesno vrijeme, a zatim mu viknu:
-O, ti koji si motku prisvojio kao konja, potjeraj, na tren, svoga konja na ovu stranu!
Ludak okrenu glavu i pogleda na stranu sa koje je došao glas, potjera konja i pridje mu. Skakao je, propinjao se, trljao norama o tlo, a zatim reče:
-Brzo, kaži, moj konj je veoma čudne naravi, udarit će te!
Čovjek ga začudjeno pogleda. Nije imao snage da kaže tajnu koja ga je morila. Medjutim, reče tek onako:
-Ja želim da se oženim, ali - kakvu ženu da uzmem?
Maloumni čovjek još jednom ošinu svoga konja pa mu reče:
-O, dobri čovječe! Na dunjaluku postoje tri vrste žena: jedna je briga, druga nesreća, a treća ukras. Ako uzmeš prvu, ne može ti biti draga, nećeš joj vidjeti vjernost, nećeš se nasladiti... Ne idi za njom... Druga: pola je tvoja, a pola pripada drugome. Treća: u potpunosti je tvoja! Gledaj da budeš prisan sa njom!
Ludak ponovo ošinu svog takozvanog konja i poče trčati sokacima. I čovjek poče trčati za njim i vikati:
-Stani!... Objasni mi ovo podrobnije. Ko su ove tri vrste žena?
Jahač povuče uzde, uperi svoj pogled u stranca i pažljivo poče objašnjavati:
-Prva žena je udovica sa djetetom, sva njena ljubav i njena duša usmjereni su na dijete od prvog muša...Sva njena pažnja ide njenom djetetu i njegovom ocu... Zato ti ne može biti u potpunosti drug. Druga je samo udovica. Razmišlja o danima koje je provela sa svojim prvim mužem i stalno se prisjeća starih uspomena. Treća je djevica, ona je poput svježe ruže, pripada tebi svim svojim bićem...
Ove ludakove riječi poput olovnog zrna udariše u čovjekovo srce. Medjutim, on ponovo potjera svog drvenog konja i pomiješa se sa djecom. Čovjek ponovo potrča za njim:
-Stani, o, veliki čovječe! Imam još jedno pitanje!...
Ludak podiže glavu u maniru lava i viknu:
-Mnogo pitaš!... Reci brzo o čemu se radi! Zakasnio sam sa igrom, hoću se igrati loptom!
Čovjek upita:
-O, znalče, i pored toga što posjeduješ takvu pamet i takvo znanje, kakva je ovo ludačka igra koju igraš?
Alim pod maskom ludaka reče:
-Napasnici ovog grada htjeli su da me postave za kadiju, a ja sam to odbio. Medjutim, oni nisu prihvatili moju odluku. Navaljivali su govoreći kako ne mogu naći učevnijeg i pametnijeg od mene. Vidjeh da se kao alim ne mogu spasiti od njihovih ruku, te ja "poludjeh". Bolje biti lud nego kadija...

- 09:22 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Musafira do sad:





Opis bloga

Zanimljive priče koje sa sobom nose puno
po(r)uka...
Hajmo, inšaAllah (ako Bog da), izvucimo po(r)uku...


Hvala Tebi Gospodaru

Hvala Tebi Gospodaru
što mi dade ruke dvije
i što imam ovo srce
u grudima što se krije

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Hvala Tebi Gospodaru
što mi razum podari
koji samo Tvojom Moći
zlo od dobrog odvoji

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Hvala Tebi Gospodaru
što me tako lijepog stvori
i dade mi jezik ovaj
koji Tebi hvalu zbori

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Odabrani stih

KAD BIH ZNALA


Kad bi znala Gospodaru Svjetova
Koja dova od nas ti je najdraža
Svakim trenom ja bih Ti je učila
Svakim dahom njome bih Te slavila

Kad bi mogla svijet bi probudila
Da Te voli…da Ti se pokorava
Ali i ja griješnica sam velika
Tvom rahmetu život svoj sam predala

Sama sebi štetu sam nanosila
Grijehe griješnim rukama sam grlila
I sad grlim al ne hrlim za njima
Jer bezgrješnik od insana ne ima

Da sam samo liska u Tvom Dzennetu
Sto će vječno da boravi u Njemu
I da vidim Tvoje sve džennetlije
Što iskreno vjerovaše u Tebe

Da sam gnjezdo ptica Tvojih zelenih
Što živote svoje nisu žalili
I što rane njihovi su ukrasi
U džihadu sto postaše šehidi

Da sam grana koja će im pravit hlad
Ili trava koja će ih milovat
Kaplja rose s kojom će se umivat
Ili kamen pokraj vječnih izvora

Da sam nitna odijelu Džennetskom
Ili treptaj na pogledu mu’minskom
Osjet kojim osjetiće mirise
Što pronose tvoje časne hurije

Ja Te molim o ljepoto vječita
Otvori i nama vrata Dženneta
I s mirisom da nam duša pohita
Kad pozoveš i nas s ovog svijeta

Svjedočenje

Vjetrovi njišu krošnje sve
Allahovu volju svjedoče

Kapljice kiše zikre sve
Allahovu Milost svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah

Lagane snježne pahulje
Allahovu blagost svjedoče

Visoke čvrste planine
Allahovu svemoć svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah

Gromovi jaki svjetlite
Allahovu snagu svjedoče

Mu'mini Kur'an kad uče
Allahovu mudrost svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah


BUJRUM



eXTReMe Tracker