subota, 02.12.2006.

Daija

Poslušajmo ovu hikaju ne bi li izvukli pouku.

Jedan softa je nakon svog naukovanja odlučio da se vrati u svoje mjesto. Šejh koji ga je poučavao mu je govorio da ostane još godinu dana i da se uči mudrosti. Softa je bio pun sebe, mislio je da sve zna, da će svojim znanjem koje je stekao moći riješiti sve probleme. U toku svog putovanja dođe do jednog džemata te sačeka u džamiji dok ne dođe vrijeme namaza. Imam tog džemata je bio prost i jednostavan čovjek bez nekog velikog vjerskog znanja, ali je bio omiljen i cijenjen u svom džematu. Dok je predvodio namaz softa je primjetio kako ne uči ispravno niti ima ta’dili erkjana. Jedva je sačekao da se namaz završi ustao je stao ispred džemata i počeo kuditi imama govoreći kako je on softa, kako on zna šta je ispravno a šta ne, kako će im on objasniti šta je pravi Islam i kako se najispravnije klanja, te kako njihov imam pogrešno i neispravno uči, kako nema ta’dili erkjana itd. Ovaj softa nije ni završio a ljudi su već skočili na noge i pretukli ga. Kada je vidio šta se desilo odluči da se vrati svom učitelju. Nakon godine dana provedene kod njega ponovo krenu na put i dođe do onog istog džemata koji ga je prošle godine izdegenečio. Ovaj put je pustio bradu, drugačije se obukao tako da ga ljudi nisu prepoznali. Dođe vrijeme namaza ponovo isti imam, isti način klanjanja, sve isto. Nakon namaza softa ustade te se obrati prisutnima. Ovaj put je počeo da hvali imamovu učenost, ljepotu učenja Kur’ana, način obavljanja namaza naglasivši da je čak i njegova brada mubarećli i da bi svako trebao da ima makar po jednu njegovu dlaku iz brade kod kuće. Ljudi kad to čuše skočiše i očerupaše jadnog imama.

Pouka koju izvlačimo iz ove hikjaje jeste da možemo u njoj naći sami sebe. Softa predstavlja sve one koji bez dovoljno znanja i mudrosti pozivaju Allahu, koji su upoznali svoju vjeru ali površno, a u drugom stadiju predstavlja one koji su naučili vjeru, vjerske propise te kako da koriste mudrost, jer nekada je mudrost ništa ne reći, nekada je progovoriti, nekada je mudro sačekati smisliti šta reći pa tek onda se obratiti onima koje zovemo ka Allahu.

Molim Allaha Uzvišenog da nas uputi u propise naše vjere, da nam da znanje i mudrosti kako bi ispravno pozivali Allahu i njegovim propisima. Amin.

- 22:54 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Musafira do sad:





Opis bloga

Zanimljive priče koje sa sobom nose puno
po(r)uka...
Hajmo, inšaAllah (ako Bog da), izvucimo po(r)uku...


Hvala Tebi Gospodaru

Hvala Tebi Gospodaru
što mi dade ruke dvije
i što imam ovo srce
u grudima što se krije

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Hvala Tebi Gospodaru
što mi razum podari
koji samo Tvojom Moći
zlo od dobrog odvoji

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Hvala Tebi Gospodaru
što me tako lijepog stvori
i dade mi jezik ovaj
koji Tebi hvalu zbori

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Odabrani stih

KAD BIH ZNALA


Kad bi znala Gospodaru Svjetova
Koja dova od nas ti je najdraža
Svakim trenom ja bih Ti je učila
Svakim dahom njome bih Te slavila

Kad bi mogla svijet bi probudila
Da Te voli…da Ti se pokorava
Ali i ja griješnica sam velika
Tvom rahmetu život svoj sam predala

Sama sebi štetu sam nanosila
Grijehe griješnim rukama sam grlila
I sad grlim al ne hrlim za njima
Jer bezgrješnik od insana ne ima

Da sam samo liska u Tvom Dzennetu
Sto će vječno da boravi u Njemu
I da vidim Tvoje sve džennetlije
Što iskreno vjerovaše u Tebe

Da sam gnjezdo ptica Tvojih zelenih
Što živote svoje nisu žalili
I što rane njihovi su ukrasi
U džihadu sto postaše šehidi

Da sam grana koja će im pravit hlad
Ili trava koja će ih milovat
Kaplja rose s kojom će se umivat
Ili kamen pokraj vječnih izvora

Da sam nitna odijelu Džennetskom
Ili treptaj na pogledu mu’minskom
Osjet kojim osjetiće mirise
Što pronose tvoje časne hurije

Ja Te molim o ljepoto vječita
Otvori i nama vrata Dženneta
I s mirisom da nam duša pohita
Kad pozoveš i nas s ovog svijeta

Svjedočenje

Vjetrovi njišu krošnje sve
Allahovu volju svjedoče

Kapljice kiše zikre sve
Allahovu Milost svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah

Lagane snježne pahulje
Allahovu blagost svjedoče

Visoke čvrste planine
Allahovu svemoć svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah

Gromovi jaki svjetlite
Allahovu snagu svjedoče

Mu'mini Kur'an kad uče
Allahovu mudrost svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah


BUJRUM



eXTReMe Tracker