ossimpleljubica

07.07.2009., utorak

BEZ NASLOVA

Image Hosted by ImageShack.us



Dragi moji virtualni prijatelji,

Preporučujem se u vaše molitve. Sutra idem na"tankštele" po svoju dozu otrova kojim pokušavamo ubiti bolest. U Božje ruke!

Dobra je vijest da ću poslije podne, kada dođem kući iz bolnice, biti već na 33,3333....% ove faze liječenja.

Ima još jedna bolja : hvala Bogu što iskušava moju vjeru. To znači da mu je stalo znati kako s tim stojim sada, kad bi po ljudskim mjerilima trebala biti frka. Stojim odlično. Bezuvjetno vjerujem da je svaki ishod kojeg mi je odredio najbolji za mene.

Eto, čitat ćemo se i pisati možda već sutra navečer. Ako ne - strpite se malo. Doći ću ja što prije.
Bog vas sve blagoslovio ;)))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.