HARRY POTTER & CO. FAN CLUB

07.02.2006., utorak

Kazne odmah u početku

Kad je počeo sat, uopće nisam obraćala pažnju na profesora i njegovo predavanje. Samo sam razmišljala zašto je Draco bio tako dobar prema meni, a svi govore da je užasan. Meni se ne čini takav. Ne razumijem zašto mi je dao tako moćan prsten i zašto mi je uopće rekao za ostalo prstenje. Možda da ih upotrijebi u svoju korist kad ih sve skupi? Ma ne, sigurno nije to. Bar se nadam. Nakon duljeg razmišljanja sam shvatila da me profesor prozvao da mu odgovorim na pitanje. Profesor: «Gospođice Jenkins? Molim vas da mi odgovorite na pitanje.» Ja: «Ha? Koje pitanje?» Profesor: «Vidim da ne pazite na satu. Zbog toga ćete morati sutra doći u moj kabinet odraditi kaznu. A Gryffindorima oduzimam 10 bodova.» Ja: «Molim? Ali…profesore!» Profesor: «Nema ali. Dođite sutra u 18 h.»
«Ah, divno.», pomislih u sebi. Prvi je sat, a već sam zaradila kaznu. To samo meni uspijeva.
Nakon sata napitaka ravnatelj nas je pozvao u Veliku dvoranu jer nam nešto mora reći. Maya i ja smo zajedno otišle u dvoranu i sjele pored Rona, Harryja i Mary. Nakon nas su došli i ostali. Kad se dvorana ispunila, ravnatelj ustane i reče: «Dragi učenici, pozvao sam vas da vam predstavim nove učenike. To su: gospođice Ashley Olsen, Elizabeth Watson, Irene Taylor, Olivia Jackson i Marie La Courbel te gospoda John Randall, Joseph Bach i Anthony Nelson. Molim vas, dođite ispred stola i pričekajte da vas pozovem kako bi vas razvrstali u domove. Gospođice Olsen, izvolite sjesti.» Kad joj je prof. McGonagall stavila šešir na glavu, šešir je viknuo: «Slytherin!» Onda je na red došla Elizabeth- pridružila se nama u Gryffindore, pa Irene- u Hufflepuffe, Olivia u Ravenclawe, Marie i John u Slytherine te Joseph i Anthony u Ravenclawe. No, to nije sve. Za profesorskim stolom su bila još dva nova profesora. Dumbledore je rekao: «Osim novih učenika, doveli smo i profesora Alastora Moodyja i profesoricu Lindu McCarran. Prof. Moody će vam predavati Obranu od mračnih sila, a prof. McCarran će vam predavati Stare rune. Hvala što ste me saslušali, a sad možete ići natrag na satove.» Uh, stvarno je puno novih čarobnjaka i vještica došlo. Onaj novi profesor izgleda baš jezivo. Ima umjetnu nogu, a onim velikim okom vidi kroz sve. Brrrrrr…
Upoznala sam Elizabeth. Cura je skroz ok. Došla je iz Londona, ima lijepu kratku smeđu kosu i velike smeđe oči, a sa sobom je nosila malu bijelu sovicu. Upitala sam je: «Jesi li već bila u čarobnjačkoj školi ili ti je ovo prvi put?» Ona kaže: «Ovo mi je prvi put. Došla sam ovdje jer sam začarala nekog klinca bezjaka kad mi je uzeo medaljon. Rekli su mi da ću ovdje naučiti kontrolirati svoje moći. A što je s tobom?» Ja: «Ja sam došla iz Indije. Otkrili su da imam čarobne moći.» Liz: «Da? Kako su to saznali?» Ja: «Zaustavila sam psa koji je trčao prema meni. U sebi sam zaželjela da pas stane i upravo se to dogodilo. Jesi li čistokrvna ili?» Liz: «Pola-pola. Tata mi je čarobnjak, radi u Ministarstvu. Mama mi je bezjakinja. A ti?» Ja: «Ja sam mutnjakuša. Roditelji su mi bezjaci. Ali zato mi je Onaj-čije-se-ime-ne-smije-izgovoriti tetak. Tatin brat. Moja tetka, tj. Voldemortova žena, je također vještica. Vrlo sposobna, radi kao auror.» Liz: «M-m-molim? On ti je tetak? Zar si od njega naslijedila moći?» Ja: «Da. Ali samo mali broj ljudi zna za to.» Naš razgovor je prekinula Pansy. Došla je i najednom dočarala zmiju da me napadne! Ali sva sreća da sam Parsel-ust. Tako sam zmiju okrenula protiv nje pa je nju napala. To, nažalost, nije bilo dobro za mene. Pansy je završila kod Madame Pomfrey, a ja… kod Snapea! Naravno, zato što me Pansy tužila da pričam sa zmijama. Snape je rekao: «Gospođice Jenkins, zašto ste napali gospođicu Parkinson? Kako je moguće da ste Parsel-ust?» Ja: «Ona je mene napala! Ona je dočarala zmiju! Ja sam samo rekla zmiji da me ne napadne.» Snape: «Možda i jeste, ali je zmija napala gđicu Parkinson i zato ste krivi. Vi ćete u subotu doći k meni u kabinet odraditi kaznu, a Gryffindorima oduzimam 30 bodova. U subotu u 8h da ste se naslikali ovdje.» «Pa ja ne mogu vjerovat! Još jedna kazna.»-pomislih u sebi. Pogledala sam na sat i vidjela da je za 10 minuta 18h pa sam se požurila kod profesora Flitwicka da ne zaradim još jednu kaznu zbog kašnjenja. NASTAVITI ĆE SE…

- 10:08 - Komentari (61) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

DRUGI UČENICI:

Domovi